Kinderziektes.quote:
Ik vond het een kutset maar inderdaad. Ziet er heel vreemd uit met dat publiek.quote:Op zondag 18 december 2016 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ze die DJ-set niet gewoon wat langer laten horen.
(uit objectief standpunt want dit is muzikaal veel beter)
Wie is Cor Put?quote:Op zondag 18 december 2016 20:32 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil de volledige set van Robbert van der Corput horen
Ik ken alleen Willem Cornelis Potquote:
Wil je niet terug in de tijd?quote:
Ja, maar gewoon, dat is spontaniteit, ander soort radio. Bovendien denk ik wel dat je er juist het publiek mee trekt dat je 3fm zijnde zo graag wil trekken.quote:Op zondag 18 december 2016 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het een kutset maar inderdaad. Ziet er heel vreemd uit met dat publiek.
Oooohhh, I member...quote:
Zoals in de goede oude tijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nergens last van hierquote:
Kraakhelder hier.quote:
quote:Op zondag 18 december 2016 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoals in de goede oude tijd.Niet 2011 in een dönerzaak in Leiden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zondag 18 december 2016 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoals in de goede oude tijd.2010 of 2012. (of 2007 maar daar weet ik weinig van)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
quote:
Hoiquote:
Ik heb even in mijn administratie gekeken, en ik heb ze ook wel eens gezien.quote:Op zondag 18 december 2016 20:37 schreef richolio het volgende:
Twenty One Pilots deed (of doet, volgens mij blijven ze dat trucje wel herhalen) dit live
[ afbeelding ]
Beetje drumbattle op het publiek alles, was vet.
En wat vond je ervan? Of weet je dat niet meer zo goedquote:Op zondag 18 december 2016 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb even in mijn administratie gekeken, en ik heb ze ook wel eens gezien.
Ze hebben natuurlijk al een lijst met platen die gedraaid moeten worden dit uur.quote:Op zondag 18 december 2016 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
oke, daar zit ergens nog wel iets in
Gratis koffie/thee op het station van Breda.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |