SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 22-11-2016 is dit ¤ 77.895
18-12-2016 -- ¤
19-12-2016 -- ¤
20-12-2016 -- ¤
21-12-2016 -- ¤
22-12-2016 -- ¤
23-12-2016 -- ¤
24-12-2016 -- ¤
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3. En natuurlijk online.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
> 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
> TV Beelden live
> Webcam + FOK!
Radiostreams
> MP3
> AAC
Extra informatie
> Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
> Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
> Muziekstats - Lijst met de muziek wat gedraaid is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
klopt, dat had TS beter gekund.quote:
Jammer weer.quote:
Binnenkort.quote:
over 5 dagen.quote:
Dat vroeg je moeder laatst ook.quote:
Is maar de beker. Die wouden wij toch niet winnen.quote:Op zondag 18 december 2016 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur - Ajax 2-1
(hier ga ik weer 3 jaar op teren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Omdat je zo'n kleintje had?quote:Op zondag 18 december 2016 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vroeg je moeder laatst ook.
quote:Op zondag 18 december 2016 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Is maar de beker. Die wouden wij toch niet winnen.Siem is mijn nieuwe held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Is dat lingerie setje niet iets voor jou, die wordt nu geveild op de website.quote:
Siem is dood voor mij.quote:
Je mag 'm ook veranderen. Maar dan zeg maar in iets als "richolioquote:
Kan ik mooi aandoen naar Graspop Metal Meeting ofzo?quote:Op zondag 18 december 2016 20:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Is dat lingerie setje niet iets voor jou, die wordt nu geveild op de website.
ik zal t laten zittenquote:Op zondag 18 december 2016 20:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Je mag 'm ook veranderen. Maar dan zeg maar in iets als "richoliox 1000" ofzo, dat vind ik prima. Laat anders maar zitten.
Ik vind de line-up van GMM maar een beetje matigquote:Op zondag 18 december 2016 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan ik mooi aandoen naar Graspop Metal Meeting ofzo?
GMM lijkt teveel op GGMM en is derhalve sowieso matig.quote:Op zondag 18 december 2016 20:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind de line-up van GMM maar een beetje matig
Dat vind ik nogal een uitspraakquote:Op zondag 18 december 2016 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GMM lijkt teveel op GGMM en is derhalve sowieso matig.
Ik ook, het was meer even de tegenstelling lingerie - metalkleding...quote:Op zondag 18 december 2016 20:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind de line-up van GMM maar een beetje matig
Die komt hier toch niet.quote:
Rawr :3 xDquote:Op zondag 18 december 2016 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, het was meer even de tegenstelling lingerie - metalkleding...
quote:Op zondag 18 december 2016 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Is maar de beker. Die wouden wij toch niet winnen.Geeft niet joh, volgend jaar weer een kansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
lijkt me niet tjaptjoepquote:Op zondag 18 december 2016 20:10 schreef richolio het volgende:
@mod, mag ik hier tieten posten? Of niet? Ik vraag dit voor een vriend
zeg maar tegen die vriend dat hij dat zelf best weet.quote:Op zondag 18 december 2016 20:10 schreef richolio het volgende:
@mod, mag ik hier tieten posten? Of niet? Ik vraag dit voor een vriend
Ik zal het doorgevenquote:Op zondag 18 december 2016 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeg maar tegen die vriend dat hij dat zelf best weet.
Tjaptjoep heeft daar schijt aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op zondag 18 december 2016 20:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven
[..]
Tjaptjoep heeft daar schijt aandaarom ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tjaptjoep[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik ben 12 en vind het maar raar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |