Oei.... ik vrees dat ik dat totaal niet bij de hand heb. Zelfs niet eens iets dat in de buurt komt. Maar ik zal m'n gedachten erover laten gaan.quote:Op zondag 18 december 2016 21:08 schreef Tuned22 het volgende:
Als je nog wat van BZN tegenkomt hou ik me aanbevolen
Ah, het stokpaardje weer.quote:Op zondag 18 december 2016 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
En schandalig genoeg niet meer in de Top 2000. Zelfs niet meer in de keuzelijst; gemanipuleerde teringzooi, die lijst.
* Elfletterig luistert er niet meer naar.
Sorry. Ik was er niet eens over begonnen als het Johnny & Mary-thema niet was ontstaan.quote:Op zondag 18 december 2016 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, het stokpaardje weer.
Misschien een idee om dat eens op te bergen?
Sjonnie en Marietje van Robbie?quote:Op zondag 18 december 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry. Ik was er niet eens over begonnen als het Johnny & Mary-thema niet was ontstaan.Nu BZN, speciaal voor Tuned22
Dit was het setje platen:quote:
Ah, niet dé Johnny en Mary dus...quote:Op zondag 18 december 2016 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit was het setje platen:
15 Fused - Saving Mary (Robbie Rivera's vocal mix)
16 Todd Terje feat. Bryan Ferry - Johnny and Mary (radio edit)
17 New Order - 1963 ('95 Arthur Baker remix)
18 Fine Young Cannibals - Johnny Come Home
19 Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me
Laat ik er verder maar niet te veel meer over zeggen. Wat ik wél kwijt wil: jammer dat FOK! het influencer-gedrag van figuren als riazop niet doorziet.quote:Op zondag 18 december 2016 21:32 schreef Tuned22 het volgende:
Vgm wordt alles gemanipuleerd tegenwoordiggetuige alle riazop's die overal opduiken. Als er maar geld binnen te harken valt.
Geen idee joh. Terwijl Saving Mary speelde, kwam ik toevallig Johnny & Mary op de computer tegen in de uitvoering van Todd Terje. Daar ben ik even op verder gegaan. Ik improviseer maar zo wat raak.quote:Op zondag 18 december 2016 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, niet dé Johnny en Mary dus...
Ik draai BZN grijsquote:Op zondag 18 december 2016 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laat ik er verder maar niet te veel meer over zeggen. Wat ik wél kwijt wil: jammer dat FOK! het influencer-gedrag van figuren als riazop niet doorziet.Nooit gedacht dat ik nog eens nummer van BZN zou draaien, trouwens
Die van Robert Palmer.quote:Op zondag 18 december 2016 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee joh. Terwijl Saving Mary speelde, kwam ik toevallig Johnny & Mary op de computer tegen in de uitvoering van Todd Terje. Daar ben ik even op verder gegaan. Ik improviseer maar zo wat raak.
Ik heb 'm niet. Ik ken 'm wel. Eerst wist ik niet dat Johnny & Mary daar een cover was, maar daar kwam ik op een gegeven moment achter.quote:Op zondag 18 december 2016 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van Robert Palmer.
Zeg niet dat je die niet kent of zelfs niet hebt...
jaquote:Op zondag 18 december 2016 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je de remix van Kisses Back nog meegekregen, trouwens?
Dat zou nou in mijn Top 2000 lijstje staan, als...quote:Op zondag 18 december 2016 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet. Ik ken 'm wel. Eerst wist ik niet dat Johnny & Mary daar een cover was, maar daar kwam ik op een gegeven moment achter.
Het kwam me al bekend voor...quote:Op zondag 18 december 2016 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is om de testen of ToT nog luistert
Ik niet, ik ben gaar na ruim een dag kerstslenteren...quote:Op zondag 18 december 2016 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga om 22:00 uur wel stoppen, trouwens. Wellicht wil iemand anders het nog overnemen?
Ben je op sleeptouw genomen?quote:Op zondag 18 december 2016 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben gaar na ruim een dag kerstslenteren...
Aha. Tja, het leven gaat niet altijd over rozenquote:Op zondag 18 december 2016 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er moest iemand rijden, zeg maar...
De glühwein en de wildzwijn worst waren wel lekker.quote:Op zondag 18 december 2016 21:46 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Aha. Tja, het leven gaat niet altijd over rozen
Hoezo? Deze komt toch uit een James Bond film?quote:Op zondag 18 december 2016 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt een vooruitziende blik....
Wildzwijn worstquote:Op zondag 18 december 2016 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De glühwein en de wildzwijn worst waren wel lekker.
En toffe schoenen in de uitverkoop op de kop getikt...
Veel meer...quote:Op zondag 18 december 2016 21:48 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wildzwijn worstga je daar niet (nog meer?) van knorren?
Zeker...quote:Op zondag 18 december 2016 21:47 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hoezo? Deze komt toch uit een James Bond film?
De boodschap is duidelijk, dank!quote:Op zondag 18 december 2016 21:50 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dan moeten we hier maar een schrikdraadje spannen
Ja klopt, dat zegt m'n moeder altijd... vandaar.quote:Op zondag 18 december 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker...maar je schreef Blond...
Grapje hoorquote:Op zondag 18 december 2016 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De boodschap is duidelijk, dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |