abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_167602436
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 18:26 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik sluit me aan bij je collega, waarom in hemelsnaam de naam van een Nederlandse stad gaan verengelsen :?
Omdat je publiek engelstalig is en wilt dat het voor hun verstaanbaar is. Jij vernederlandst toch ook buitenlandse namen als je in het Nederlands praat? Of ga ja dan wel heel geforceerd ze op de oorspronkelijke manier uitspreken?
:P
  PR en moderator zondag 25 december 2016 @ 20:38:10 #77
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167603286
Dat Nederlandse accent is alleen iets waar Nederlanders zich zélf aan ergeren, maar waar buitenlanders niet naar omkijken als je verder vloeiend Engels spreekt.
Het is nou ook weer geen steenkolen-Engels wat je opzet :P Nederlanders horen dat je NL bent en Engelstaligen horen dat je niet native bent, maar dat vloeiende is idd belangrijker dan het accent. Dat accent verdwijnt steeds meer met de jaren. Verder vind ik 't in jouw geval ook totaal niet storend :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 25 december 2016 @ 20:40:19 #78
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167603330
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 19:47 schreef vaduz het volgende:

[..]

Omdat je publiek engelstalig is en wilt dat het voor hun verstaanbaar is. Jij vernederlandst toch ook buitenlandse namen als je in het Nederlands praat? Of ga ja dan wel heel geforceerd ze op de oorspronkelijke manier uitspreken?
:P
Maarja, als een Zweed of Bulgaar het heeft over lokale plaatsnamen weet je als NL'er/ENG'er ook niet waar die het over heeft. Die plaatsnamen zijn ook niet verengelst.
Snap het punt verder wel hoor, maar zou mij om het even zijn :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 25 december 2016 @ 20:44:13 #79
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_167603402
Wat betekent omniradius?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_167603418
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 20:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maarja, als een Zweed of Bulgaar het heeft over lokale plaatsnamen weet je als NL'er/ENG'er ook niet waar die het over heeft.
Als hij het verengelst, dan kan ik de klanken omzetten in letters en zodoende iets krijgen wat op het origineel lijkt. Fonetische spelling in schrift van buitenlandse namen zou natuurlijk nog veel meer helpen, maar de meeste europese talen moeten het met transliteraties doen.

Als de Zweed of Bulgaar het niet verengelst kan ik er inderdaad niets van maken, en gaat de informatie voor mij als nietspreker verloren.
>:O
pi_167605982
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 19:47 schreef vaduz het volgende:

[..]

Omdat je publiek engelstalig is en wilt dat het voor hun verstaanbaar is. Jij vernederlandst toch ook buitenlandse namen als je in het Nederlands praat? Of ga ja dan wel heel geforceerd ze op de oorspronkelijke manier uitspreken?
:P
Ach weet je, iedereen doet wel iets heel geforceerd, in mijn geval is het plaatsnamen uitspreken zoals natives ze uitspreken. Bij jou zal het wel weer iets anders zijn :P
  zondag 25 december 2016 @ 22:57:26 #82
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167606140
Toffe vlogs, echt vermakelijk. ^O^
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Moderator zondag 25 december 2016 @ 23:16:35 #83
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_167606656
@MPC60
Thanks!! Ik doe mijn best :D
Enne subscriben mag hoor ;) :P

Wat betreft de discussie over het Engels en de plaatsnamen, tja... ik neig dan nog t meest naar de Engelstalige variant denk ik, omdat dat ook in lijn ligt met het praten zeg maar.

En kwa accent, tja ik denk (hoop) dat het idd niet heel heftig is en dat het gewoon do-able klinkt zeg maar.

Overigens, ik volg ook een NL gozer die auto-meets en dergelijke vlogt en al jaren in Texas, USA woont... en als je hem hoort praten hoor je ook, ondanks dat zn Engels gewoon zeer vloeiend is, een duidelijk NL accent. Dus ach, zo slecht doe ik het niet denk ik :P

Anyway, klein nieuwtje: Wij hebben zojuist voor volgend weekend een nachtje weg geboekt! Dus er komt binnenkort weer een kleine travel-vlog aan :D
  zondag 25 december 2016 @ 23:23:54 #84
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_167606875
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 23:16 schreef dick_laurent het volgende:
@MPC60
Thanks!! Ik doe mijn best :D
Enne subscriben mag hoor ;) :P

Wat betreft de discussie over het Engels en de plaatsnamen, tja... ik neig dan nog t meest naar de Engelstalige variant denk ik, omdat dat ook in lijn ligt met het praten zeg maar.

En kwa accent, tja ik denk (hoop) dat het idd niet heel heftig is en dat het gewoon do-able klinkt zeg maar.

Overigens, ik volg ook een NL gozer die auto-meets en dergelijke vlogt en al jaren in Texas, USA woont... en als je hem hoort praten hoor je ook, ondanks dat zn Engels gewoon zeer vloeiend is, een duidelijk NL accent. Dus ach, zo slecht doe ik het niet denk ik :P

Anyway, klein nieuwtje: Wij hebben zojuist voor volgend weekend een nachtje weg geboekt! Dus er komt binnenkort weer een kleine travel-vlog aan :D
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 20:44 schreef Ingolstadt het volgende:
Wat betekent omniradius?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  Moderator zondag 25 december 2016 @ 23:26:14 #85
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_167606946
Oh en @Ingolstadt

Het is een door mij verzonnen artiestennaam :)
Ik maakte al vrij lang geleden electronische muziek (op amateur-niveau hoor) en had toen ooit Radius als naam verzonnen (betekent letterlijk "omtrek" in het Engels)

Toen is dat op een gegeven moment omgevloeid in Omniradius omdat ik dat lekkerder vond bekken plus het was origineler aangezien de artiestennaam 'radius' hier en daar op het net al terugkwam bij wat artiesten en bij omniradius was dat niet het geval.

Dus zo is dat mijn alias geworden zeg maar :)

Ps- fun fact: de muziek die je hoort onder mijn intro is van een nummer dat ik zelf heb gemaakt.

[ Bericht 6% gewijzigd door dick_laurent op 25-12-2016 23:37:07 ]
  zondag 25 december 2016 @ 23:41:04 #86
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_167607380
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 23:26 schreef dick_laurent het volgende:
Oh en @Ingolstadt

Het is een door mij verzonnen artiestennaam :)
Ik maakte al vrij lang geleden electronische muziek (op amateur-niveau hoor) en had toen ooit Radius als naam verzonnen (betekent letterlijk "omtrek" in het Engels)

Toen is dat op een gegeven moment omgevloeid in Omniradius omdat ik dat lekkerder vond bekken plus het was origineler aangezien de artiestennaam 'radius' hier en daar op het net al terugkwam bij wat artiesten en bij omniradius was dat niet het geval.

Dus zo is dat mijn alias geworden zeg maar :)

Ps- fun fact: de muziek die je hoort onder mijn intro is van een nummer dat ik zelf heb gemaakt.
Waar komen de twee namen vandaan? Of vond je het gewoon tof klinken
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  Moderator zondag 25 december 2016 @ 23:48:04 #87
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_167607593
Radius lijkt een heel klein beetje op mijn voornaam. Dus dat is dat denk ik zo ontstaan.... het is echt al ontzettend lang geleden sinds ik die naam heb bedacht haha dus vind t zelf ook lastig om precies te verklaren waar/hoe t precies ontstaan is.
Zoals met zoveel band en artiestennamen, het ontstaat op een gegeven moment gewoon ergens uit, et voila.... dan is het er gewoon :)
pi_167628296
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 23:48 schreef dick_laurent het volgende:
Radius lijkt een heel klein beetje op mijn voornaam.
Dick is niet jouw echte naam? :?
:P
pi_167628401
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 23:16 schreef dick_laurent het volgende:
@MPC60
Thanks!! Ik doe mijn best :D
Enne subscriben mag hoor ;) :P

Wat betreft de discussie over het Engels en de plaatsnamen, tja... ik neig dan nog t meest naar de Engelstalige variant denk ik, omdat dat ook in lijn ligt met het praten zeg maar.

En kwa accent, tja ik denk (hoop) dat het idd niet heel heftig is en dat het gewoon do-able klinkt zeg maar.

Overigens, ik volg ook een NL gozer die auto-meets en dergelijke vlogt en al jaren in Texas, USA woont... en als je hem hoort praten hoor je ook, ondanks dat zn Engels gewoon zeer vloeiend is, een duidelijk NL accent. Dus ach, zo slecht doe ik het niet denk ik :P

Anyway, klein nieuwtje: Wij hebben zojuist voor volgend weekend een nachtje weg geboekt! Dus er komt binnenkort weer een kleine travel-vlog aan :D
The Dutchtexan haha ik ben ook geabonneerd op hem :D Ik dacht ook van huh waarom zon nederlands accent toen ik zijn videos keek, toen las ik zijn naam nog een keer :@
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 11:01:33 #90
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_167635260
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 23:02 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dick is niet jouw echte naam? :?
:P
Nee, helaas niet :P

quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2016 23:07 schreef DieselTank het volgende:

[..]

The Dutchtexan haha ik ben ook geabonneerd op hem :D Ik dacht ook van huh waarom zon nederlands accent toen ik zijn videos keek, toen las ik zijn naam nog een keer :@
Haha ja die gast! Grappig dat je meteen wist wie ik bedoelde.

En ja, de naam geeft het wel redelijk weg he ;)
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 18:52:58 #91
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_167656151
Welk verbruik haal je nou in de praktijk met je IS250? Ik heb weleens een collega horen oreren over dat hij 1 op 10 niet haalde.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 22:37:57 #93
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_167658258
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 21:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Welk verbruik haal je nou in de praktijk met je IS250? Ik heb weleens een collega horen oreren over dat hij 1 op 10 niet haalde.
Ik heb de wagen nog niet zo heel lang, maar gemiddelde wat ik laatst kon zien zat op 9.7 liter per 100 km dus ruim 1 op 10 :)
Vind ik acceptabel.
  Moderator zondag 1 januari 2017 @ 14:15:22 #94
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_167807218
Zo! Allereerst iedereen hier de beste wensen voor 2017 gewenst ^O^

Dat het maar voor iedereen een mooi jaartje mag gaan worden :)

Hier mijn eerste video van het nieuwe jaar. Ben vorige week naar 't schone noorden gereden om daar met iemand te meeten die verstand had van het polijsten/poetsen van auto's om een kras op mijn Lexus weg te werken. Was erg gezellig en ook leerzaam. Here het resultaat:

  maandag 2 januari 2017 @ 13:52:43 #95
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_167828054
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 14:15 schreef dick_laurent het volgende:
Zo! Allereerst iedereen hier de beste wensen voor 2017 gewenst ^O^

Dat het maar voor iedereen een mooi jaartje mag gaan worden :)

Hier mijn eerste video van het nieuwe jaar. Ben vorige week naar 't schone noorden gereden om daar met iemand te meeten die verstand had van het polijsten/poetsen van auto's om een kras op mijn Lexus weg te werken. Was erg gezellig en ook leerzaam. Here het resultaat:

Jij ook een goed 2017, dat er maar veel video's mogen komen *O*
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  Moderator maandag 2 januari 2017 @ 16:41:56 #96
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_167831605
Dank! :)

Heb er al twee klaar staan voor volgende week, èn! er komt binnenkort weer een leuke car-review aan!!

(helaas niet van een mede-fokker dit keer, maar wie weet wat de toekomst nog brengt ;) )
pi_167895498
Je doet het leuk en zo moet je het ook blijven zien en er niet proberen er een 'business' van te maken zoals zovelen proberen want geforceerd te 'werven' heeft men zo door en gaat je bezoekers kosten.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2017 09:11:47 ]
  Moderator donderdag 5 januari 2017 @ 10:02:25 #98
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_167896198
Thanks Iwanius :)

Nope, I'm not quitting my day job haha, don't worry.

Ik zie het ook als een creatieve uitlaatklep, meer niet... dat heb ik vanaf het begin aan al gezegd :)
Een business zal het niet zo snel gaan worden nee. Maar natuurlijk is het wel leuk om je kanaal proberen wat te laten groeien en kijkers te krijgen. *)
Dus op een vrijblijvende manier een beetje mensen motiveren om te abonneren is echt niet verkeerd vind ik. Zolang je 't inderdaad maar niet op een geforceerde of dwingende manier gaan doen.
pi_167896589
Ik vind je filmpjes ook leuk :) (er wordt niet zo veel gepost in je topic, vandaar even een hart onder de riem :P )
  donderdag 5 januari 2017 @ 10:41:56 #100
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_167896895
Zo, die kras is netjes (bijna helemaal) weggewerkt ^O^

Benieuwd naar de aankomende car review! Als ik het weer wat rustiger heb, na tentamens, zal ik je even een PBtje sturen. Als je mijn koekblik tenminste nog wil reviewen. :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')