fquote:Op zondag 18 december 2016 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 december 2016 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom probeert hier iemand het geniale gifje van TjapTjoep te imiteren?Wat sneu
NEEEEEE dit meen je nietquote:
Ik heb het over gro-gae.quote:Op zondag 18 december 2016 19:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
0-6 het is een wonder dat de jong scoort
Grote mad.quote:
Vooral thuis. Shots fired.quote:Op zondag 18 december 2016 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je niet van Go Ahead kan winnen ben je echt heel slecht
FC Groningen was totaal niet scherp. Alsof ze een week vakantie hebben gehad.quote:Op zondag 18 december 2016 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je niet van Go Ahead kan winnen ben je echt heel slecht
Doe je volgende voorspellingen maar in een spoiler.quote:Op zondag 18 december 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey, had ik de einduitslag goed.
quote:Op zondag 18 december 2016 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe je volgende voorspellingen maar in een spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Wow jij wilt een Brabo neuken, viespeukquote:Op zondag 18 december 2016 19:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De broer die ik en je moeder vanavond gaan maken.
Ik zat naast een Zwollefan in De Kuip.quote:Op zondag 18 december 2016 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Menig Zwollefan is hier niet blij mee
Barça - Arsenal never forgetquote:Op zondag 18 december 2016 19:30 schreef Vasion het volgende:
scheidsrechter je vermoordt de wedstrijd
Kijk jij volgende week naar DE KRAKER Bayern - Leipzig?quote:Op zondag 18 december 2016 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Barça - Arsenal never forget
Als dat met de kerst is: nee.quote:Op zondag 18 december 2016 19:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kijk jij volgende week naar DE KRAKER Bayern - Leipzig?
Leipzig is een walgelijke club.quote:Op zondag 18 december 2016 19:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kijk jij volgende week naar DE KRAKER Bayern - Leipzig?
Hafc heeft toch gewonnen?quote:
Stop hier nou mee.quote:
Dat mag.quote:Op zondag 18 december 2016 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had die uitslag ook voorspeld.
Petrovicquote:
Dan komt onze voorspelling in gevaar.quote:Op zondag 18 december 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar met Ado weet je het maar nooit. Wellicht geven ze het weg of krijgen ze nog rood ofzo.
Equote:Op zondag 18 december 2016 19:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan komt onze voorspelling in gevaar.
Exact.quote:Op zondag 18 december 2016 19:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan komt onze voorspelling in gevaar.
handbal bedoel ik. Als je van ado verliest moet je de club opheffenquote:Op zondag 18 december 2016 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hafc heeft toch gewonnen?
jaaaaa jan roelfs
Montenegro tochquote:
Als Feyenoorder geniet je dus extra. Wat een weekend en volgende week kerst.quote:
Ik ben benieuwd of er nog trainers in de Eredivisie weg moeten met de kerst.quote:Op zondag 18 december 2016 19:40 schreef Vasion het volgende:
Als ADO dit verloor was Petro eruit gezet.
Neejoh.quote:Op zondag 18 december 2016 19:40 schreef Vasion het volgende:
Als ADO dit verloor was Petro eruit gezet.
Gioquote:Op zondag 18 december 2016 19:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er nog trainers in de Eredivisie weg moeten met de kerst.
Het is opvallend rustig dit seizoen.quote:Op zondag 18 december 2016 19:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er nog trainers in de Eredivisie weg moeten met de kerst.
Alle clubs presteren dan ook boven verwachting.quote:Op zondag 18 december 2016 19:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het is opvallend rustig dit seizoen.
weet ik toch.quote:Op zondag 18 december 2016 19:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die heeft z'n contract verlengd tot 2019.
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op zondag 18 december 2016 19:42 schreef Pascalus het volgende:
Alleen die van De Graafschap is al weg volgens mij, verder nog niks in de Eredivisie + Juup
Ja, maar ze geven altijd 110% als ze tegen Sparta of Feyenoord spelen.quote:Op zondag 18 december 2016 19:43 schreef KingRoland het volgende:
Excelsior was toch het kleine broertje van Sparta en Feyenoord?
fortuna cambuurquote:Op zondag 18 december 2016 19:42 schreef Pascalus het volgende:
Alleen die van De Graafschap is al weg volgens mij, verder nog niks in de Eredivisie + Juup
Het ziet ernaar uit dat we volgend jaar naar Rotterdam gaan.quote:Op zondag 18 december 2016 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind deze kleurcombinaties in tenues van beide clubs ongelukkig gekozen voor deze wedstrijd.
We?quote:Op zondag 18 december 2016 19:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het ziet ernaar uit dat we volgend jaar naar Rotterdam gaan.
Ik dacht dat alle SV Hooligans uitgestorven waren maar hier heb je er één.quote:
Erg bijzonder ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:25 schreef Brammess het volgende:
De Ridder ziet een verband tussen El Ahmadi en Berghuis.
hoger niveau dan de eredivisie ..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
En dan moet de Afrika cup nog beginnen
afrika cup begint morgen toch pas?quote:
met wout weghorstquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:39 schreef Pascalus het volgende:
Deze "live" interviews zijn altijd zo lekker sjanant
PSV had inderdaad een buitenspeler moeten halen, maar PSV mist wel scorend vermogen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:47 schreef Brammess het volgende:
Van Ginkel is de meest onzinnige aankoop in de Eredivisie van de afgelopen 5 jaar.
Ben wel benieuwd of hij een toevoeging gaat zijn voor PSV vandaag.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:47 schreef Brammess het volgende:
Van Ginkel is de meest onzinnige aankoop in de Eredivisie van de afgelopen 5 jaar.
Een speler die uitmaakt van de selectie van een eredivisieploeg en dit seizoen al speelminuten heeft gemaakt in de eredivisie.quote:
Deze wedstrijd had ook goede momenten dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De NOS laat alleen maar comedy capers zien. Hoort dit bij een sportuitzending?
Ik heb alleen de laatste pak 'm beet 12 minuten van helft 1 gezien aangezien ik naar HEE-ADO keek in de hoop dat Ødegaard ten tonele zou verschijnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze wedstrijd had ook goede momenten dan?
Heeft Odegaard niet gespeeld?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste pak 'm beet 12 minuten van helft 1 gezien aangezien ik naar HEE-ADO keek in de hoop dat Ødegaard ten tonele zou verschijnen.
DAT ZULLEN WE ZO ZIEN!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft Odegaard niet gespeeld?jammer
Welgeteld vier minuten met een schitterend balcontact in de 91e minuut.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft Odegaard niet gespeeld?jammer
Voor zijn wietplantage.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar keept Coutinho eigenlijk?
was ook gewoon kut, maar excelsior was echt vies slechtquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot nu toe vind ik PSV niet beter dan vorig seizoenshelft
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot nu toe vind ik PSV niet beter dan vorig seizoenshelft
quote:
Wel zonder Schaarsquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week komt de Ødegaard-express naar Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |