fquote:Op zondag 18 december 2016 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 december 2016 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom probeert hier iemand het geniale gifje van TjapTjoep te imiteren?Wat sneu
NEEEEEE dit meen je nietquote:
Ik heb het over gro-gae.quote:Op zondag 18 december 2016 19:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
0-6 het is een wonder dat de jong scoort
Grote mad.quote:
Vooral thuis. Shots fired.quote:Op zondag 18 december 2016 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je niet van Go Ahead kan winnen ben je echt heel slecht
FC Groningen was totaal niet scherp. Alsof ze een week vakantie hebben gehad.quote:Op zondag 18 december 2016 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je niet van Go Ahead kan winnen ben je echt heel slecht
Doe je volgende voorspellingen maar in een spoiler.quote:Op zondag 18 december 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey, had ik de einduitslag goed.
quote:Op zondag 18 december 2016 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe je volgende voorspellingen maar in een spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Wow jij wilt een Brabo neuken, viespeukquote:Op zondag 18 december 2016 19:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De broer die ik en je moeder vanavond gaan maken.
Ik zat naast een Zwollefan in De Kuip.quote:Op zondag 18 december 2016 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Menig Zwollefan is hier niet blij mee
Barça - Arsenal never forgetquote:Op zondag 18 december 2016 19:30 schreef Vasion het volgende:
scheidsrechter je vermoordt de wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |