Een speler die uitmaakt van de selectie van een eredivisieploeg en dit seizoen al speelminuten heeft gemaakt in de eredivisie.quote:
Deze wedstrijd had ook goede momenten dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De NOS laat alleen maar comedy capers zien. Hoort dit bij een sportuitzending?
Ik heb alleen de laatste pak 'm beet 12 minuten van helft 1 gezien aangezien ik naar HEE-ADO keek in de hoop dat Ødegaard ten tonele zou verschijnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze wedstrijd had ook goede momenten dan?
Heeft Odegaard niet gespeeld?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste pak 'm beet 12 minuten van helft 1 gezien aangezien ik naar HEE-ADO keek in de hoop dat Ødegaard ten tonele zou verschijnen.
DAT ZULLEN WE ZO ZIEN!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft Odegaard niet gespeeld?jammer
Welgeteld vier minuten met een schitterend balcontact in de 91e minuut.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft Odegaard niet gespeeld?jammer
Voor zijn wietplantage.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar keept Coutinho eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |