Ja in de winterstop maar 3 punten achter op AZ, en toen vlak daarna ineens drie wedstrijden puntverliesquote:Op zondag 18 december 2016 21:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja maar de Snor en voorspellen...
Hoewel we na een beroerde seizoenstart op een gegeven moment wel in een soort van flow kwamen. Van PSV thuis winnen, op karakter bij NEC winnen. Maar het was broos, want na een onnodige 1-0 nederlaag bij Groningen donderde het hele elftal in elkaar.
Daniquote:Op zondag 18 december 2016 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook dat heerlijke balletje van Dani
Volgens mij zelfs 4.quote:Op zondag 18 december 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja in de winterstop maar 3 punten achter op AZ, en toen vlak daarna ineens drie wedstrijden puntverlies
Ohja die pot tegen Heracles, dat was me ook een partij matigquote:Op zondag 18 december 2016 21:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs 4.
Groningen - uit, Heerenveen - thuis, Vitesse - uit en Heracles - thuis.
door, jawel van Boekel.quote:Op zondag 18 december 2016 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja die pot tegen Heracles, dat was me ook een partij matigWerd nog wel de 3-2 afgekeurd volgens mij
Voordat je reageertquote:
Is gelukt toch?quote:Op zondag 18 december 2016 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Denk alsjeblieft na of het je kan lukken om een normale constructieve post te plaatsen zonder op de man te spelen.
Moet dat dan, staat nergens. Tevens is het een mening en geen feit.quote:Op zondag 18 december 2016 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, want je slaat feitelijk onjuiste teksten uit.
Onzin, speelde prima vind ik. Maar hij had er minimaal twee moeten maken, absoluutquote:Op zondag 18 december 2016 23:01 schreef Burrito het volgende:
Caissičre mag ook wel een nieuwe club gaan zoeken. Hebben we niks aan
Moet gaan werken met een spitsentrainer want zijn afwerking is echt om te huilenquote:Op zondag 18 december 2016 23:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Onzin, speelde prima vind ik. Maar hij had er minimaal twee moeten maken, absoluut
Sanchez vond ik juist vandaag helemaal niet zo goed.quote:Op zondag 18 december 2016 22:45 schreef marp0 het volgende:
Sanchez blijft toch een enorme klasbak. Die pass van hem op younes in te tweede helft, echt perfect gegeven. Je zag dat hij even het overzicht had om te wachten totdat younes ging lopen en vervolgens speelt die hem perfect in.
Vond het vandaag wel een vermakelijke wedstrijd, alleen werd vandaag toch wel pijnlijk duidelijk dat Ajax voorin klasse mist om de wedstrijd te beslissen.
Ben benieuwd welke buitenspelers Overmars uit z'n hoed zal toveren.
Slechter dan Younes en El Ghazi kan het toch niet zijn
Erg jammer dat Dolberg er zo snel uitging. Had graag willen zien wat hij had kunnen doen vandaag. Younes, Cassieras, Cerny is op dit moment wel erg pover helaas.quote:Op zondag 18 december 2016 22:45 schreef marp0 het volgende:
Sanchez blijft toch een enorme klasbak. Die pass van hem op younes in te tweede helft, echt perfect gegeven. Je zag dat hij even het overzicht had om te wachten totdat younes ging lopen en vervolgens speelt die hem perfect in.
Vond het vandaag wel een vermakelijke wedstrijd, alleen werd vandaag toch wel pijnlijk duidelijk dat Ajax voorin klasse mist om de wedstrijd te beslissen.
Ben benieuwd welke buitenspelers Overmars uit z'n hoed zal toveren.
Slechter dan Younes en El Ghazi kan het toch niet zijn
Dat is toch geen Ajaxniveau joh.quote:Op zondag 18 december 2016 23:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Onzin, speelde prima vind ik. Maar hij had er minimaal twee moeten maken, absoluut
Zullen allebei wel gewoon de aankomende wedstrijd halen.quote:Op zondag 18 december 2016 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al iets bekend over de blessures van Dolberg en El Ghazi?
Rosales.quote:Op zondag 18 december 2016 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer hadden we voor het laatst een echt goede buitenspeler in de selectie?
2010/2011, Suárez speelde hier vanaf de vleugelsquote:Op zondag 18 december 2016 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer hadden we voor het laatst een echt goede buitenspeler in de selectie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |