Ja, die heeft een groot aantal kansen gecreëerd, heerste (al dan niet door een slap PSV) op het middenveld.quote:Op zondag 18 december 2016 19:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Schone is trouwens wel een genot he, daar zijn we het toch over eens?
quote:
Goeie opmerking Roland! 1 punt is inderdaad beter dan 0!quote:Op zondag 18 december 2016 19:15 schreef KingRoland het volgende:
Zonde, maarja 1 punt beter dan 0 jongens
Ja joh, laten we nog 3 spelers kopen.quote:Op zondag 18 december 2016 19:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
2 buitenspelers en een linksback halen, anders kan je het wel schudden.
quote:Op zondag 18 december 2016 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeie opmerking Roland! 1 punt is inderdaad beter dan 0!
Zo had ik nog helemaal niet bekeken. Ik ben helemaal blij.
Ja want een buitenspeler en een linksback is totaal niet nodig...quote:Op zondag 18 december 2016 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja joh, laten we nog 3 spelers kopen.
Daar ligt Ziyech vast wakker om.quote:Op zondag 18 december 2016 19:17 schreef MaxC het volgende:
Ik ben het grote aantal schwalbes van een aantal spelers wel helemaal zat.
Cerny, Younes en Ghazi voldoen alle drie niet, waarbij El Ghazi nog het meeste potentie heeft. Traore lekker terugsturen.quote:Op zondag 18 december 2016 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind jij niet dat we een buitenspeler nodig hebben?quote:Op zondag 18 december 2016 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo heeft El Ghazi de meeste potentie? Die bakt er al anderhalf jaar helemaal niks van.quote:Op zondag 18 december 2016 19:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Cerny, Younes en Ghazi voldoen alle drie niet, waarbij El Ghazi nog het meeste potentie heeft. Traore lekker terugsturen.
Jij vindt dat we 3 spelers moeten kopen in de winterstop?quote:Op zondag 18 december 2016 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind jij niet dat we een buitenspeler nodig hebben?
Kijk René jij snapt hetquote:Op zondag 18 december 2016 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeie opmerking Roland! 1 punt is inderdaad beter dan 0!
Zo had ik nog helemaal niet bekeken. Ik ben helemaal blij.
Younes was vorig seizoen de beste speler stond hier altijdquote:Op zondag 18 december 2016 19:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Cerny, Younes en Ghazi voldoen alle drie niet, waarbij El Ghazi nog het meeste potentie heeft. Traore lekker terugsturen.
Waren 2 mensen die dat zeiden man.quote:Op zondag 18 december 2016 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Younes was vorig seizoen de beste speler stond hier altijd
Nee, alleen een linksbuiten erbij is voldoende.quote:Op zondag 18 december 2016 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt dat we 3 spelers moeten kopen in de winterstop?
Dat klopt ookquote:Op zondag 18 december 2016 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Younes was vorig seizoen de beste speler stond hier altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |