Haha topperquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik zal al mijn teksten voor lezen en dan pas typen.
Misschien dat dat werkt.
Zag ik een andere user ook al zeggen laatstquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon al je posts gaan vloggen ofzo? Vind ik stukken aangenamer dan de geschreven variant
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat ik bij jou fascinerend vind is dat je er op het oog normaal uitziet en communiceert. Alleen als ik je dan op het forum zie posten is het net alsof je verstandelijk beperkt bent
Ik ben gewoon niet zo goed communicatief.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:47 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zag ik een andere user ook al zeggen laatst
Gevonden:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo goed communicatief.
Als je met hoofdletters en punten schrijft ziet het er al een stuk beter uitquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo goed communicatief.
Ik maak geen grapje dat ik nu het hardop voor lees.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:49 schreef Moira. het volgende:
Hoofdletters en interpunctie schelen al, die les heb je al geleerd zie ik
Trotsquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik maak geen grapje dat ik nu het hardop voor lees.
Dan heb ik meteen tijd voor de interpuntie.
Kan behoorlijk wat betekenissen hebbenquote:
Nee dat moet je pas doen als je dagelijks 2 filmpjes uitpoept en 200 subscribers hebt.quote:
Dan wacht ik er nog even mee.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee dat moet je pas doen als je dagelijks 2 filmjes uitpoept en 200 subscribers hebt.
Komt misschien omdat je toch niet zo debiel blijkt te zijn als je ons allemaal leekquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dan wacht ik er nog even mee.
Jullie happen ook niet echt
Beetje jammer. Dit belemmerd mijn succes.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Komt misschien omdat je toch niet zo debiel blijkt te zijn als je ons allemaal leek
Snel, doe alsof je achterlijk bentquote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
Beetje jammer. Dit belemmerd mijn succes.
Ik kan pas iets afspreken met braddie als hij op FOK! kan posten he.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:08 schreef tjaptjoep het volgende:
GA JE NOG EEN KEER BRAADSLEE UITNODIGEN?
Hij heeft ook een mooie twitter account, stuur hem daar een berichtjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik kan pas iets afspreken met braddie als hij op FOK! kan posten he.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/427006
done
Ik wil eerst even op eigenpoten kunnen staan (genoeg abonnees). Anders denken mensen dat ik meelift met bradgeTVquote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:10 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Hij heeft ook een mooie twitter account, stuur hem daar een berichtje
Ja volgende Vid doe ik het zelfs samen met Henkelientjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:15 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb je een q&a vragenlijstje gestuurd. Ga je die nog behandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |