Als het geluid maar goed is.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
camara doet alleen niet aan autofocustijdens de vid gaat de kwaliteit achteruit
2 mogelijkheden na deze challenge: ÓF je komt spontaan klaar als je weer gewoon voer naar binnen propt, ÓF je vindt veel dingen ineens veel te zoet en niet te vreten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ja weet je hoe lekker het is om gewoon een frikandel broodje naar binnen te duwen
dat 2e schijnt het gevolg te zijnquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
2 mogelijkheden na deze challenge: ÓF je komt spontaan klaar als je weer gewoon voer naar binnen propt, ÓF je vindt veel dingen ineens veel te zoet en niet te vreten.
Ik heb ook periodes dat ik veel minder zoetigheid neem. Als ik dan na een tijdje weer frisdrank neem of zo, dan vind ik het gewoon smerig door de zoetigheid.
Kun jij niet gewoon al je posts gaan vloggen ofzo? Vind ik stukken aangenamer dan de geschreven variantquote:
Why?quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon al je posts gaan vloggen ofzo? Vind ik stukken aangenamer dan de geschreven variant
Omdat hij zo'n sexy hunk is met een zwoele stem en je daar graag naar kijkt en luistert?quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon al je posts gaan vloggen ofzo? Vind ik stukken aangenamer dan de geschreven variant
quote:
Nee omdat ik dan het gevoel heb dat ik een doodnormale toffe kerel tegenover me heb ipv een 12-jarige simpelequote:Op donderdag 12 januari 2017 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat hij zo'n sexy hunk is met een zwoele stem en je daar graag naar kijkt en luistert?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Nee omdat ik dan het gevoel heb dat ik een doodnormale toffe kerel tegenover me heb ipv een 12-jarige simpele![]()
nofi jeweet tail lol lobi
quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]SOOOOOOOOOOOOOO true!
Ik was ook super verbaasd toen hij hier voor de deur stond!Groot, atletisch figuur, damn!
![]()
Maar goed, ik werd ook altijd veel te jong ingeschat online.
Ik zal al mijn teksten voor lezen en dan pas typen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Nee omdat ik dan het gevoel heb dat ik een doodnormale toffe kerel tegenover me heb ipv een 12-jarige simpele![]()
nofi jeweet tail lol lobi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |