Nooit meerquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:52 schreef tjaptjoep het volgende:
Braadslee, wanneer kunnen we weer wat livestreams gaan verwachten?
Mooi zo. Mafketel.quote:Op maandag 26 december 2016 11:28 schreef MissionPhailed het volgende:
Voor Ambertje90 / Sarcast, fervent bewonderaar van BradgeTV met stalk-aspiraties, verloopt deze kerst waarschijnlijk niet zoals hij gehoopt had. Deze vader van middelbare leeftijd slingerde deze ochtend de PC (of tablet of mobiel) aan met o.a. deze boodschap voor BradgeTV: "Nope, die ban kwam door jouw valse beschuldigingen. Dus nu ben jij een half jaar doelwit."
Hij zal deze plannen echter in de koelkast moeten zetten, want op Autoweek heeft deze geslepen eigenaar van een groene Westfield nu ook een ban te pakken.
Wel de ultieme troll. Bradge gewoon op z'n knieën gekregen om te smeken voor genadequote:Op maandag 26 december 2016 11:28 schreef MissionPhailed het volgende:
Voor Ambertje90 / Sarcast, fervent bewonderaar van BradgeTV met stalk-aspiraties, verloopt deze kerst waarschijnlijk niet zoals hij gehoopt had. Deze vader van middelbare leeftijd slingerde deze ochtend de PC (of tablet of mobiel) aan met o.a. deze boodschap voor BradgeTV: "Nope, die ban kwam door jouw valse beschuldigingen. Dus nu ben jij een half jaar doelwit."
Hij zal deze plannen echter in de koelkast moeten zetten, want op Autoweek heeft deze geslepen eigenaar van een groene Westfield nu ook een ban te pakken.
Dus als ik dat topic moet geloven wil hij de komende 6 maanden 2000 euro sparen, zodat hij in de zomer een nieuwe auto kan kopen?quote:Op maandag 26 december 2016 11:28 schreef MissionPhailed het volgende:
Brad is zo lekker bezig geweest dit jaar, hij verdient wel een beloning.quote:Op maandag 26 december 2016 13:33 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Dus als ik dat topic moet geloven wil hij de komende 6 maanden 2000 euro sparen, zodat hij in de zomer een nieuwe auto kan kopen?
Ik geef 5 cent per kilometer, maar dan moet hij wel minstens 5km afleggen in 1 dag.quote:Op maandag 26 december 2016 13:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
Misschien moet hij een individuele sponsorloop doen. Geven we per km een eurootje. Heeft hij eindelijk eens beweging en wat geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
quote:Op maandag 26 december 2016 13:57 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik geef 5 cent per kilometer, maar dan moet hij wel minstens 5km afleggen in 1 dag.One euro for every 15.000 stepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk niet, dat is nog een half jaar. Dan is Braddie nog dertig keer van gedachten gewisseld.quote:
Eens!quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:54 schreef RedFever007 het volgende:
Wat heb ik net gekeken![]()
Ik vind dat we de Twingo moeten kopen als FOK!relikwie
Dat topic op Autoweekquote:Op maandag 26 december 2016 11:28 schreef MissionPhailed het volgende:
Waar zegt hij niet rond te kunnen komen dan?quote:Op woensdag 28 december 2016 18:28 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Dat topic op Autoweek![]()
Zogenaamd kan hij niet rondkomen, maar hij heeft wel plannen om een duurdere, grotere en zwaardere auto te kopenDit soort acties zijn de reden dat mensen hem volgen. Met een fucking uitkering moet je allang blij zijn dat je überhaupt een auto kan rijden
Die ruimte ook waar hij zit. Ik heb tegenwoordig echt medelijden met hem.quote:
Het is toch een bazenschuurtjequote:Op woensdag 28 december 2016 22:18 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Die ruimte ook waar hij zit. Ik heb tegenwoordig echt medelijden met hem.
Grrrr, ik heb zojuist een 'incident' gemist in dat Autoweek-topic; iemand die een andere, moraalridderende forumgebruiker op de korrel nam. Iemand hiervan iets meegekregen??quote:Op woensdag 28 december 2016 18:28 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Dat topic op Autoweek![]()
Zogenaamd kan hij niet rondkomen, maar hij heeft wel plannen om een duurdere, grotere en zwaardere auto te kopenDit soort acties zijn de reden dat mensen hem volgen. Met een fucking uitkering moet je allang blij zijn dat je überhaupt een auto kan rijden
Nee, ik had gewoon een nette kamer.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het is toch een bazenschuurtjeKan ie lekker ongestoord zijn ding doen
Had jij vroeger ook een prive schuur in de tuin bij je ouders? Ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |