SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
[ Bericht 3% gewijzigd door Tagliano op 18-12-2016 17:22:25 ]
Dat vermoedde ik alquote:Op zondag 18 december 2016 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen enkele van de voorrondespelers
Hoe het eigenlijk gaat als zo'n voorrondespeler de tweede ronde haalt weet ik niet. Maar goed, dat zijn vaak vrij theoretische gevallenquote:
Als Simm doorgaat, neem ik een UI van hem tot het moment dat hij uitgeschakeld wordt.quote:Op zondag 18 december 2016 17:26 schreef heywoodu het volgende:
Is dit het definitieve einde van het tijdperk Ian White?
Ff quotenquote:Op zondag 18 december 2016 17:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Simm doorgaat, neem ik een UI van hem tot het moment dat hij uitgeschakeld wordt.
Zo, die zit
Of de finale wint, een kleine toevoeging voor theoretische gevallenquote:
Gewaagdquote:Op zondag 18 december 2016 17:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Simm doorgaat, neem ik een UI van hem tot het moment dat hij uitgeschakeld wordt.
Zo, die zit
Jezusquote:Op zondag 18 december 2016 17:27 schreef luckass het volgende:
Als die knakker straks niet ziet of z'n dubbel zit, dan zegt Simm City.
Jezus gheghe.quote:Op zondag 18 december 2016 17:28 schreef Falco het volgende:
White lijkt op Jos uit Debiteuren Crediteuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2016 17:46 schreef luckass het volgende:
Hoe heten die darter en zijn broer die sprookjes schreven?Je bent op dreefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 18 december 2016 17:46 schreef luckass het volgende:
Hoe heten die darter en zijn broer die sprookjes schreven?MatigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Ergens hier in de reeks vind je nog een plaatje waaruit blijkt dat dat niet zo isquote:Op zondag 18 december 2016 17:48 schreef Thomas-sama het volgende:
Reyes gooide gewoon een 3 gisteren
Dat is toch wel wat simmplistisch gedacht.quote:Op zondag 18 december 2016 17:51 schreef luckass het volgende:
Jammer dat ze deze wedstrijd niet nasimmchroniseren
Kunnen we lekker door met een fantastische avondsessiequote:
Ik ben benieuwd of Taylor weer als een demente ouwe gek mee gaat klappen met die hakka.quote:Op zondag 18 december 2016 18:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kunnen we lekker door met een fantastische avondsessie
De gifjesmachine draait vast warmquote:Op zondag 18 december 2016 18:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Taylor weer als een demente ouwe gek mee gaat klappen met die hakka.
Inderdaad op naar de avondsessie. Eerst even een voorronde door zien te komen en dan het echte vuurwerkquote:Op zondag 18 december 2016 18:12 schreef Tagliano het volgende:
Goed, de standaard flopsessie zit er ook weer op
Janmaat is gekomen voor de Hollandse Avond met Wattimenatwitter:OfficialPDC twitterde op zondag 18-12-2016 om 19:12:28Great to have some of the @WatfordFC lads in with us this afternoon! https://t.co/yIRWFuyrzu
reageer retweet
Niet echt.quote:Op zondag 18 december 2016 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb ik nog dartsgenot gemist vanmiddag?
Exit Pipegenotquote:Op zondag 18 december 2016 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb ik nog dartsgenot gemist vanmiddag?
Enige aflevering van de serie die ik een onvoldoende geefquote:Op zondag 18 december 2016 19:39 schreef luckass het volgende:
@JR
s02e03 was een flopshowtje inderdaad
Webster stond goed te finishen.quote:Op zondag 18 december 2016 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik nog gezien, die vond ik vreselijk irritant gooien dus ben daar wel blij mee.
Ik verwacht geen gigantische topshow maar vanmiddag was een beetje de sessie waarin ze al het matige weggestopt hebben. Voor mijn gevoel gebeurt dat vaker op de eerste zondagmiddagquote:Op zondag 18 december 2016 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Vanavond maar weer genieten (hopelijk)
Die Simms heb ik ook gezien, alleen na 16:45 alles gemistquote:Op zondag 18 december 2016 19:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Webster stond goed te finishen.
White was niet goed, maar Simms miserabel op zijn dubbels.
Dat vat het wel een beetje samen.
Gisteren was wel een goed dagje met veel leuke potjes.quote:Op zondag 18 december 2016 19:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik verwacht geen gigantische topshow maar vanmiddag was een beetje de sessie waarin ze al het matige weggestopt hebben. Voor mijn gevoel gebeurt dat vaker op de eerste zondagmiddag
Gister was echt prima ja, zeker voor een eerste rondequote:Op zondag 18 december 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gisteren was wel een goed dagje met veel leuke potjes.
Morgen lekker aanzetten tegelijk met Merseyside genot.quote:Op zondag 18 december 2016 19:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gister was echt prima ja, zeker voor een eerste ronde
Morgen en donderdag vind ik ook wel dagen met potentie
Gisteren waren er Duitsers die hun boete in Marken betaaldenquote:Op zondag 18 december 2016 19:53 schreef Pascalus het volgende:
Politie op je Hielen genot![]()
Beelden van twintig jaar geleden
Zatte Engelsenquote:Op zondag 18 december 2016 19:53 schreef Pascalus het volgende:
Politie op je Hielen genot![]()
Beelden van twintig jaar geleden
Gurney-Wattimena hooguitquote:Op zondag 18 december 2016 19:56 schreef hafcfan het volgende:
Vandaag is echt een kut dag. Niet een leuke partij op pappier
Trick shot genot.quote:Op zondag 18 december 2016 19:58 schreef Grifte het volgende:
Zometeen John Bowles god
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Tagliano op 18-12-2016 20:00:52 ]
quote:Op zondag 18 december 2016 20:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi land ookquote:Op zondag 18 december 2016 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mooi hoor die ronde van Costa Rica
Nee johquote:Op zondag 18 december 2016 20:06 schreef franklop het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat Taylor vanavond uitgeschakeld gaat worden.
Met pijlbezit voor de qualifier...quote:Op zondag 18 december 2016 20:06 schreef franklop het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat Taylor vanavond uitgeschakeld gaat worden.
Jawel, ik heb dat gevoel welquote:
Co raakt het bord niet meerquote:Op zondag 18 december 2016 20:08 schreef StephanL het volgende:
Wanneer doet Co weer eens mee aan de world championship
nooitquote:Op zondag 18 december 2016 20:08 schreef StephanL het volgende:
Wanneer doet Co weer eens mee aan de world championship?
quote:Op zondag 18 december 2016 20:08 schreef tja77 het volgende:
Co die wint van Taylor....
Het moet niet gekker worden.
Ohquote:Op zondag 18 december 2016 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is Koert.
Ga je schamen, Mani89.
Ik al vanaf 1997quote:Op zondag 18 december 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb dit lied al twee dagen in mijn kop
Vrouw, duh.quote:
snap nog niet waarom de N-I'se bondscoach hem niet even liet invallenquote:
Echt he, wat een lulquote:Op zondag 18 december 2016 20:17 schreef franklop het volgende:
[..]
snap nog niet waarom de N-I'se bondscoach hem niet even liet invallen
Blijf ik me ook afvragen idd. Is ook niet zo dat ie slechter zou zijn dan de rest van de selectie lolquote:Op zondag 18 december 2016 20:17 schreef franklop het volgende:
[..]
snap nog niet waarom de N-I'se bondscoach hem niet even liet invallen
Dat dacht ik toen ook, maar hij gooit nu beter dan op dat WK.quote:Op zondag 18 december 2016 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Die vent stond geniaal te gooien met die bommetjes en in de PL al na een speelronde gewisseld.
Valt wel mee. Net onder het gemiddelde van de eerste ronde qua check-out percentages.quote:Op zondag 18 december 2016 20:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
Het % op de dubbels is echt schrikbarend in die voorrondes
Ben jij ook opgegroeid met de dartpijl?quote:Op zondag 18 december 2016 20:22 schreef Tagliano het volgende:
Laten we lekker over darten praten in plaats van bans
Neequote:Op zondag 18 december 2016 20:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben jij ook opgegroeid met de dartpijl?
John Part schijnt over enig intellect te beschikken.quote:
YOUR DEFENCE IS TERRIFIEDquote:
Uiterlijk kan veel verbergen.quote:Op zondag 18 december 2016 20:25 schreef tja77 het volgende:
Die Bowles ziet er trouwens niet al te slim uit.
Dat staat recht tegenover mijn gevoelquote:Op zondag 18 december 2016 20:26 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Taylor wel doorgaat
Die Unicorn borden zijn troep.quote:
SR?quote:Op zondag 18 december 2016 20:26 schreef luckass het volgende:
Ik post een leuk 40-45 grapje in SR, meteen weggemod
Ze versloeg in de finale Karin Krappen. Echt waar.quote:
ik zou dit niet in SR postenquote:Op zondag 18 december 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft het kapsel van een moffenhoer
Mis de optie #kingfloplandquote:Op zondag 18 december 2016 20:28 schreef heywoodu het volgende:
Poll: Is John Bowles echt 49?
• Ja
• Nee, hij is jonger
• Nee, hij is ouder
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Beetje deze wedstrijdtwitter:viewsfromchrxs twitterde op zondag 18-12-2016 om 07:00:21@trailblazers https://t.co/f82eBxWnHx reageer retweet
Waarom stuur je filmpjes van dikke negers?quote:Op zondag 18 december 2016 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
twitter:viewsfromchrxs twitterde op zondag 18-12-2016 om 07:00:21@trailblazers https://t.co/f82eBxWnHx reageer retweet
quote:Op zondag 18 december 2016 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Beetje deze wedstrijdtwitter:viewsfromchrxs twitterde op zondag 18-12-2016 om 07:00:21@trailblazers https://t.co/f82eBxWnHx reageer retweet
http://pubdarts3d.com/flash/games/pub-darts-3d-multiplayerquote:Op zondag 18 december 2016 20:31 schreef franklop het volgende:
reclame genot.
Iemand een potje dartsen?
Ja dit is aidsquote:Op zondag 18 december 2016 20:31 schreef luckass het volgende:
hopelijk wint de winnaar van de eerste set ook de tweede set
*dikke boze negersquote:Op zondag 18 december 2016 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom stuur je filmpjes van dikke negers?
Ja dit is vrij kansloosquote:Op zondag 18 december 2016 20:32 schreef hafcfan het volgende:
Schaf deze voorronde aids toch af. Nu krijg je telkens 2/4 kut wedstrijden
rustig maar, marcel is er nietquote:Op zondag 18 december 2016 20:32 schreef Szura het volgende:
Wat moet Bowles nu doen om nog te kunnen winnen?
Is dit het definitieve einde van het tijdperk-Bowles?quote:
Ik zie niemandquote:Op zondag 18 december 2016 20:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://pubdarts3d.com/flash/games/pub-darts-3d-multiplayer
Jawel, Net5quote:
quote:Op zondag 18 december 2016 20:35 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Jawel, Net5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
[..]
Jawel, Net5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
[..]
Jawel, Net5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 december 2016 20:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt niemand zit hier op te wachten. Snapt de pdc toch ook wel
Wacht wellicht hebben ze dat beiden gedaan, dat zou een hoop verklarenquote:Op zondag 18 december 2016 20:40 schreef NewHorizon het volgende:
Als ik een prelim speler was zou ik lekker een bak geld op mijn tegenstander zetten en verliezen.
We roepen ook altijd om jou als Nattekrant weer aan t modden is geslagen.quote:Op zondag 18 december 2016 20:40 schreef Tagliano het volgende:
Het publiek roept om Vinnie
Dan weet je dat de spelers er niet veel van bakken
Alsof het publiek naar het darts kijkt, die doen gewoon aan socializen en bier drinkenquote:Op zondag 18 december 2016 20:40 schreef Tagliano het volgende:
Het publiek roept om Vinnie
Dan weet je dat de spelers er niet veel van bakken
Nou nou nouquote:Op zondag 18 december 2016 20:41 schreef luckass het volgende:
[..]
We roepen ook altijd om jou als Nattekrant weer aan t modden is geslagen.
Socializen, doe eens normaal.quote:Op zondag 18 december 2016 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof het publiek naar het darts kijkt, die doen gewoon aan socializen en bier drinken
Gekke mensenquote:Op zondag 18 december 2016 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen daar behoefte aan te hebben.
Als wie zou jij verkleed gaan als je daarheen ging?quote:Op zondag 18 december 2016 20:42 schreef Pascalus het volgende:
Dit is gewoon carnaval voor die Britten joh. Beetje zuipen en zingen in een apenpak.
Van een qualifier!quote:Op zondag 18 december 2016 20:42 schreef franklop het volgende:
een 9 darter in voorronde zou wel genot zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |