SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
[ Bericht 3% gewijzigd door Tagliano op 18-12-2016 17:22:25 ]
Dat vermoedde ik alquote:Op zondag 18 december 2016 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen enkele van de voorrondespelers
Hoe het eigenlijk gaat als zo'n voorrondespeler de tweede ronde haalt weet ik niet. Maar goed, dat zijn vaak vrij theoretische gevallenquote:
Als Simm doorgaat, neem ik een UI van hem tot het moment dat hij uitgeschakeld wordt.quote:Op zondag 18 december 2016 17:26 schreef heywoodu het volgende:
Is dit het definitieve einde van het tijdperk Ian White?
Ff quotenquote:Op zondag 18 december 2016 17:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Simm doorgaat, neem ik een UI van hem tot het moment dat hij uitgeschakeld wordt.
Zo, die zit
Of de finale wint, een kleine toevoeging voor theoretische gevallenquote:
Gewaagdquote:Op zondag 18 december 2016 17:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Simm doorgaat, neem ik een UI van hem tot het moment dat hij uitgeschakeld wordt.
Zo, die zit
Jezusquote:Op zondag 18 december 2016 17:27 schreef luckass het volgende:
Als die knakker straks niet ziet of z'n dubbel zit, dan zegt Simm City.
Jezus gheghe.quote:Op zondag 18 december 2016 17:28 schreef Falco het volgende:
White lijkt op Jos uit Debiteuren Crediteuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2016 17:46 schreef luckass het volgende:
Hoe heten die darter en zijn broer die sprookjes schreven?Je bent op dreefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 18 december 2016 17:46 schreef luckass het volgende:
Hoe heten die darter en zijn broer die sprookjes schreven?MatigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Ergens hier in de reeks vind je nog een plaatje waaruit blijkt dat dat niet zo isquote:Op zondag 18 december 2016 17:48 schreef Thomas-sama het volgende:
Reyes gooide gewoon een 3 gisteren
Dat is toch wel wat simmplistisch gedacht.quote:Op zondag 18 december 2016 17:51 schreef luckass het volgende:
Jammer dat ze deze wedstrijd niet nasimmchroniseren
Kunnen we lekker door met een fantastische avondsessiequote:
Ik ben benieuwd of Taylor weer als een demente ouwe gek mee gaat klappen met die hakka.quote:Op zondag 18 december 2016 18:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kunnen we lekker door met een fantastische avondsessie
De gifjesmachine draait vast warmquote:Op zondag 18 december 2016 18:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Taylor weer als een demente ouwe gek mee gaat klappen met die hakka.
Inderdaad op naar de avondsessie. Eerst even een voorronde door zien te komen en dan het echte vuurwerkquote:Op zondag 18 december 2016 18:12 schreef Tagliano het volgende:
Goed, de standaard flopsessie zit er ook weer op
Janmaat is gekomen voor de Hollandse Avond met Wattimenatwitter:OfficialPDC twitterde op zondag 18-12-2016 om 19:12:28Great to have some of the @WatfordFC lads in with us this afternoon! https://t.co/yIRWFuyrzu
reageer retweet
Niet echt.quote:Op zondag 18 december 2016 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb ik nog dartsgenot gemist vanmiddag?
Exit Pipegenotquote:Op zondag 18 december 2016 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb ik nog dartsgenot gemist vanmiddag?
Enige aflevering van de serie die ik een onvoldoende geefquote:Op zondag 18 december 2016 19:39 schreef luckass het volgende:
@JR
s02e03 was een flopshowtje inderdaad
Webster stond goed te finishen.quote:Op zondag 18 december 2016 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik nog gezien, die vond ik vreselijk irritant gooien dus ben daar wel blij mee.
Ik verwacht geen gigantische topshow maar vanmiddag was een beetje de sessie waarin ze al het matige weggestopt hebben. Voor mijn gevoel gebeurt dat vaker op de eerste zondagmiddagquote:Op zondag 18 december 2016 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Vanavond maar weer genieten (hopelijk)
Die Simms heb ik ook gezien, alleen na 16:45 alles gemistquote:Op zondag 18 december 2016 19:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Webster stond goed te finishen.
White was niet goed, maar Simms miserabel op zijn dubbels.
Dat vat het wel een beetje samen.
Gisteren was wel een goed dagje met veel leuke potjes.quote:Op zondag 18 december 2016 19:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik verwacht geen gigantische topshow maar vanmiddag was een beetje de sessie waarin ze al het matige weggestopt hebben. Voor mijn gevoel gebeurt dat vaker op de eerste zondagmiddag
Gister was echt prima ja, zeker voor een eerste rondequote:Op zondag 18 december 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gisteren was wel een goed dagje met veel leuke potjes.
Morgen lekker aanzetten tegelijk met Merseyside genot.quote:Op zondag 18 december 2016 19:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gister was echt prima ja, zeker voor een eerste ronde
Morgen en donderdag vind ik ook wel dagen met potentie
Gisteren waren er Duitsers die hun boete in Marken betaaldenquote:Op zondag 18 december 2016 19:53 schreef Pascalus het volgende:
Politie op je Hielen genot![]()
Beelden van twintig jaar geleden
Zatte Engelsenquote:Op zondag 18 december 2016 19:53 schreef Pascalus het volgende:
Politie op je Hielen genot![]()
Beelden van twintig jaar geleden
Gurney-Wattimena hooguitquote:Op zondag 18 december 2016 19:56 schreef hafcfan het volgende:
Vandaag is echt een kut dag. Niet een leuke partij op pappier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |