Mooiquote:Op zondag 18 december 2016 17:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Iedereen weet nu wel waar het tijd voor is. Tijd voor mijn favoriete nummer uit België. Dit is Mia van Gorki.
OKquote:Op zondag 18 december 2016 17:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ja maar dan ga ik toch geen spullen sturen die over de datum zijn
ik controleer mijn eigen voorraad ook regelmatig
Spann0nd!quote:Op zondag 18 december 2016 17:28 schreef Elfletterig het volgende:
Officiële aankondiging tussendoor:
[ afbeelding ]
![]()
Moet wel nog even daadwerkelijk worden ingeroosterd.
Dit was het lievelingsnummer van mijn oma (al meer dan 20 jaar geleden overleden). Het staat me niet bij of het ook tijdens haar uitvaart is gespeeld. Het raakt mijn moeder nog steeds (begrijpelijk).quote:Op zondag 18 december 2016 17:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Van Otis Redding naar Paul de Leeuw, dit is Droomland samen met André Hazes.
het raakte mij net ookquote:Op zondag 18 december 2016 17:40 schreef Elfletterig het volgende:
Het raakt mijn moeder nog steeds (begrijpelijk).
Heftig zeg. Dit jaar is een oud-buurjongen van me verongelukt bij een bedrijfsongeval; 28 jaar. Vroeger nog regelmatig opgepast daar. Je schrikt je rot als je zulk nieuws hoort.quote:Op zondag 18 december 2016 17:40 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Iek... ik ook. Van iemand die zelfmoord pleegde op de sterfdag van Hazes... oef.
quote:Op zondag 18 december 2016 17:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dan is het nu tijd voor Alive van Pearl Jam!
VEEL beter!quote:Op zondag 18 december 2016 17:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dan is het nu tijd voor Alive van Pearl Jam!
Tragisch. Hakt er idd altijd enorm in, zulke berichten.quote:Op zondag 18 december 2016 17:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heftig zeg. Dit jaar is een oud-buurjongen van me verongelukt bij een bedrijfsongeval; 28 jaar. Vroeger nog regelmatig opgepast daar. Je schrikt je rot als je zulk nieuws hoort.
Tof nummer!quote:Op zondag 18 december 2016 17:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
Prince mag ook een nummer spelen, dit is When Doves Cry.
Hij heeft fantastische dingen gedaan, die man. Een vriend van me is groot fan en heeft zo'n beetje alles van Prince; ook de meest obscure live-opnames en moeilijk verkrijgbare albums. Prince heeft zijn muziek een tijdlang alleen digitaal uitgebracht, via z'n eigen website.quote:Op zondag 18 december 2016 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof nummer!
Prince zelf wordt qua persoon hier niet bepaald gewaardeerd vanwege al die rechtszaken enzo, maar ik vind zijn muziek wel gaaf!
sign of the times vind ik de beste elpee van prince, en hij heeft wel meer goeie nummersquote:Op zondag 18 december 2016 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof nummer!
Prince zelf wordt qua persoon hier niet bepaald gewaardeerd vanwege al die rechtszaken enzo, maar ik vind zijn muziek wel gaaf!
absoluutquote:Op zondag 18 december 2016 17:52 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Toen werden er blijkbaar nog liedjes gemaakt met mooie teksten
dank je wel GTAquote:Op zondag 18 december 2016 17:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
We sluiten af! Zoals 9 van de 10 keer is het wederom Going Home van Mark Knopfler. Dank voor het luisteren, DJ Gtaboy out.
Bedankt Gtaboyquote:Op zondag 18 december 2016 17:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
We sluiten af! Zoals 9 van de 10 keer is het wederom Going Home van Mark Knopfler. Dank voor het luisteren, DJ Gtaboy out.
Die worden nog wel gemaakt, maar ze krijgen niet altijd de aandacht die ze verdienen.quote:Op zondag 18 december 2016 17:52 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Toen werden er blijkbaar nog liedjes gemaakt met mooie teksten
Maar deze ging dan over een spook die nog witter zag dan bleek?quote:Op zondag 18 december 2016 17:54 schreef just me het volgende:
[..]
absoluut
ik kan ze zelfs nog zachtjes meezingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2016 17:56 schreef ToT het volgende:
Net ff wat op zolder aan het fröbelen geweest met fluorescerende verf, een UV-lamp, een plasmalamp, wat LED-lampjes en een rescue-deken.Wel gemeten met een geigerteller?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso!quote:Op zondag 18 december 2016 17:57 schreef just me het volgende:
Ik dacht dat je leuke dingen met je vriendin aan het doen was ToT
ziet er cool uit
Hehehe die sticker heb ik van eBay!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |