Mayo, ketchup, curry etc zorgen alleen maar voor een extra smaak naast de frikandel...quote:Op zondag 18 december 2016 03:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Vlees met zoet ja? Is dat lekker?
Weet je wat ook ontzettend lekker is? Bij gourmetten ook plakjes komkommer erop gooien. Is echt zoooo lekker!!!quote:Op zondag 18 december 2016 03:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Komkommer met pindakaas is echt lekker, aanrader
Hmm, als ik de kans krijg ook maar eens een keer proberen, pak er zelf meestal ketchup bijquote:Op zondag 18 december 2016 03:26 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Mayo, ketchup, curry etc zorgen alleen maar voor een extra smaak naast de frikandel...
Jam zorgt dat de hele smaakbeleving van de frikandel zelf erg veranderd...
Echt een aanrader!!!!!!
Ketchup is slechts extra smaak bovenop de frikandel. Jam is door de vruchtsmaak en de suikers niet een verdoezeling van de smaak maar het geeft juist de frikandel zelf een unieke onervaren smaak plus de combinatie op zich.quote:Op zondag 18 december 2016 03:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hmm, als ik de kans krijg ook maar eens een keer proberen, pak er zelf meestal ketchup bij
gwn blijven liggen manquote:Op zondag 18 december 2016 09:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Altijd vechten om bed uit te komen
Schenken ze bier?quote:Op zondag 18 december 2016 10:30 schreef Kurovski het volgende:
Goedemorgen. De nieuwsbar doet het ook weer zie ik.
Jij bent toch Fruitarier?quote:Op zondag 18 december 2016 05:18 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ketchup is slechts extra smaak bovenop de frikandel. Jam is door de vruchtsmaak en de suikers niet een verdoezeling van de smaak maar het geeft juist de frikandel zelf een unieke onervaren smaak plus de combinatie op zich.
Beatrix?quote:Op zondag 18 december 2016 10:38 schreef defokkingfoker het volgende:
Kut.. heb 11 uur afgesproken met mn bea maar ben net begonnnen te kakken
Lekker met je kontje schudden.quote:Op zondag 18 december 2016 02:45 schreef goodtripbob het volgende:
Goede TT!!!
Ik ben nu echt knetterwaus!!!2 pillen van 200+mg en nog wat pep.
De tering wat sta ik strak!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |