SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sYou sound reasonable...Time to up my medication.
Pijnlijk....quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:10 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe moet ik zo enorm hard poepen, dan lijkt het op het moeten baren van een kind.
Heel bizar en apart, maar na jaren speuren heb ik een gedeelde factor gevonden: DJ Vout.
Ik zou inderdaad maar snel een modje vragen het aan te passen.quote:
Ja, welk een schande dit.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad maar snel een modje vragen het aan te passen.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is nu al de leukste hiphopplaat die ik in tijden heb gehoord.
Fogel?quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad maar snel een modje vragen het aan te passen.
Hoi?quote:
Kunt u in al uwer goedheid Melting aanpassen naar Vout in de TT?quote:
Gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:16 schreef Dj_Vout het volgende:
Sorry Dev..... jouw nummer heb ik niet.
Ga dat regelen voor de volgende keer.
Ik regel een andere voor je.
Mike Daane & Fred Coenders.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gemaakt door mensen van Basic Fit?
Te laat!quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:17 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg
Ik zat te plagen
quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
Dit zou eigenlijk het standaard slotnummer van elke Vout-show moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |