abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167426684
Hier morgen derde prikjes :'( ik ben benieuwd of de curve afwijkt door die buikgriep.

Het drinken gaat trouwens beter, per fles gaat er zo'n 130cc in. Kan absoluut nog meer maar het is al een verbetering tov die 70cc die hij van de week dronk.
pi_167426863
Fijn Nazil!
Uk heeft hier geen noemenswaardige last gehad van dr eerste prikjes maar dat is garantie tot de deur begrijp ik. We gaan het wel zien.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_167426968
Eerste prikjes hier wel wat koorts en hangerig, tweede nergens last van gehad maar morgen is weer die zelfde immense cocktail als de eerste keer en dat terwijl meneer nog niet helemaal lekker in z'n vel zit. Ik ben er bang voor.

-edit- 145cc er in *O*
pi_167426990
Ik ben ook niet zo van de me-to-we, maar ik was al een beetje saai voordat de baby er was. M is wel eens meegeweest naar een sociale aangelegenheid die eigenlijk alleen voor papa en mama leuk was, maar dat zijn wel uitzonderingen. Ik denk dat ik hem er ook geen plezier mee zou doen...

We hadden een uitnodiging voor oud en nieuw bij vrienden die 200km verder op wonen, waar we de afgelopen 10 jaar altijd oud en nieuw mee vieren, maar dit jaar gaan we toch echt niet. Is in een huis waar veel gerookt/geblowd wordt, waar ook niet echt een plek is waar M rustig kan slapen terwijl de rest feest viert en eerlijk gezegd zien we er ook tegenop om na het gesleep met kerst weer een soort van volksverhuizing te moeten doen, terwijl ik verplicht op 2 januari de hele dag moet werken en presentaties moet geven enzo.

Succes met alle prikjes!
pi_167427615
Hey, wat is het hier ineens gezellig :{w :P .
pi_167427707
Ik doe gewoon wat werkt hier, waar iedereen wel bij vaart, en laat zoveel mogelijk doorgaan, zonder dat daarbij de avondbedtijden echt in het geding komen (op een enkele uitzondering na).

Geen idee hoe die stroming heet. :+
pi_167427747
En ik heb mijn grijze haren in de verf staan op dit moment. Oh oh, verheug me nu alweer op morgen met mijn zoveel jongere kop *O*
pi_167428260
Ik heb ondertussen geen haar meer ;( Word helemaal gek van de haaruitval.
pi_167428367
Ik heb nu zon kuif van belachelijk korte haartjes :'(
pi_167428526
Haha, ik ook, maar grijze korte haartjes is nog erger, dus toch maar verven. Ik kan me dat dus van de eerste twee niet herinneren, zóveel haaruitval. Echt bizar, ik dacht dat ik kaal werd en heb voor het eerst in mijn leven ook een soort inhammen. Nou ja, het zal allemaal wel weer goedkomen.
pi_167428598
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 19:58 schreef Nazil het volgende:
Eerste prikjes hier wel wat koorts en hangerig, tweede nergens last van gehad maar morgen is weer die zelfde immense cocktail als de eerste keer en dat terwijl meneer nog niet helemaal lekker in z'n vel zit. Ik ben er bang voor.

-edit- 145cc er in *O*
Je kunt de afspraak ook verzetten als je ventje nog niet lekker is he :)

Gm, heel fijn dat de AB aanslaat!

M. zit echt in een sprong en heeft regeldagen. Veel huilen, echt ontroostbaar huilen zelfs ;( terwijl ze normaal zelden huilt. Zo sneu. Hoop dat ze gauw weer lekker in haar velletje zit.
  zondag 18 december 2016 @ 20:38:02 #137
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167428698
Wat een schattige foto Madivi O+

Mijn schoonouders zien zal nooit mijn favoriete bezigheid worden nee. Maar tot nu toe gaat het goed. Alleen gisteravond was ff kut. Zij hebben autostoeltjes gehuurd voor de kinderen maar voor Amélie was het geen maxi cosi maar een of andere voorwaartse stoel. Schijnt in Spanje te mogen maar ik vond het niet fijn.

Dinsdagmiddag weer naar huis :P

Oh en Lucas is ziek natuurlijk, alweer.... Derde keer in zes weken.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_167428971
GM fijn dat de ab aanslaat. Wat een sterk kereltje hebben jullie.

Soof jij mag niet meer van die artikeltjes plaatsen hoor o|O :D ;)
Goed dat je je eigen weg aan het vinden bent in het hele slaap proces. Het kan soms verrekte moeilijk zijn om iets te vinden wat goed werkt en als je het denkt te weten dan veranderd alles weer :+

Miezz schandalig dat ze M voor jongen aanzien. Tijd voor oorbellen, strikjes, lak schoentjes en jurkjes *)

Nazil wat goed van die flessen. Je moeder gevoel had t goed, hij doet t prima maar had gewoon wat meer herstel tijd nodig.
Succes met de prikjes. Stijn had van die 2e grote cocktail geen last terwijl hij verkouden was, hopelijk is dat hij jullie ook zo.

:W groof lekker in de verf. En bijna kerst vakantie. Wat lijkt me dat lekker zeg.

Damn de rest alweer vergeten :') en ik dacht nog zo dat onthoud ik wel 8)7

Mijn eerste werk weekend zit er weer op *O* en het was zo druk dat ik geen tijd heb gehad om mijn mannen te missen. Ik zag er van te voren zo tegen op maar ik vind het heerlijk om weer even weg te zijn. Of is dat te veel me to me? :P
pi_167429252
Ow ja madivi's jongens O+ te schattig.
Even op visite bij een vriendin is niet meer wat het is geweest :') fijn dat je vriendin daar nu ook achter is

Chanty wat jammer van het weer. Kun je daar in de omgeving wel leuke indoor dingen doen?
Beterschap voor Lucas.

Mies hopelijk is je meisje snel weer haar vrolijke zelf. Niet leuk als ze zo verdrietig zijn
pi_167429325
Ikke je onthoudt nog best veel. Attent als altijd. Fijn dat je werkweekend mee viel.
pi_167429433
Ja jij bent altijd zo attent, Ikke O+
Heel fijn dat het werken is meegevallen. Hoe ging het bekkentechnisch gezien?

Madivi, ik wilde ook nog reageren op je foto. Wat een schatjes zeg! Ziet er echt heel schattig uit O+
pi_167429460
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 20:35 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

M. zit echt in een sprong en heeft regeldagen. Veel huilen, echt ontroostbaar huilen zelfs ;( terwijl ze normaal zelden huilt. Zo sneu. Hoop dat ze gauw weer lekker in haar velletje zit.
Heb ik over na zitten denken :@ maar volgens mij moet er een bepaalde tijd tussen zitten bij deze en de komende twee weken heb ik absoluut geen tijd. Hij heeft geen koorts oid en al bijna beter maar er zit gewoon nog een klein restje buikgriep in hem. Denk dat het allemaal wel losloopt.

Ikke dank je! We zullen zien wat hij er van gaat merken. Man is morgen in ieder geval vrij (ik moet alleen de middag werken) en dinsdag zijn we beide vrij dus er is ruimte om wat ziekig van te worden.

Madivi wat een leukerds O+
pi_167429796
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 19:38 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Hoop dat ze bij de jouwe beter 'vallen' dan bij de mijne :o
Hoop het ook :o Dit keer 1 prikje toch?

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 20:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hey, wat is het hier ineens gezellig :{w :P .
Ja dat kan toch niet! :(

quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 20:35 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Aaah arme schat. Gelukkig zijn dat maar fases. Hoop dat je snel je vrolijke griet weer terug hebt. :)
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 20:45 schreef ikke_84 het volgende:
GM fijn dat de ab aanslaat. Wat een sterk kereltje hebben jullie.

Soof jij mag niet meer van die artikeltjes plaatsen hoor o|O :D ;)
Goed dat je je eigen weg aan het vinden bent in het hele slaap proces. Het kan soms verrekte moeilijk zijn om iets te vinden wat goed werkt en als je het denkt te weten dan veranderd alles weer :+

Miezz schandalig dat ze M voor jongen aanzien. Tijd voor oorbellen, strikjes, lak schoentjes en jurkjes *)

Nazil wat goed van die flessen. Je moeder gevoel had t goed, hij doet t prima maar had gewoon wat meer herstel tijd nodig.
Succes met de prikjes. Stijn had van die 2e grote cocktail geen last terwijl hij verkouden was, hopelijk is dat hij jullie ook zo.

:W groof lekker in de verf. En bijna kerst vakantie. Wat lijkt me dat lekker zeg.

Damn de rest alweer vergeten :') en ik dacht nog zo dat onthoud ik wel 8)7

Mijn eerste werk weekend zit er weer op *O* en het was zo druk dat ik geen tijd heb gehad om mijn mannen te missen. Ik zag er van te voren zo tegen op maar ik vind het heerlijk om weer even weg te zijn. Of is dat te veel me to me? :P
Nee ik kijk wel uit. :+
Ik wilde eigenlijk nog een artikel plaatsen over de corrigerende tik bij babies tot 1 jaar, maar nu durf ik niet meer. ;(
:)
pi_167429970
soof tweede prikje is er idd 1. Werd hij wel Heel Kwaad om. Derde wel weer twee :'( ik kijk er naar uit, hij kan nu nog harder gillen dan een maand geleden :')

Oh my... Eind van de week is L 4 maanden! Waar blijft de tijd :'( :'(
  zondag 18 december 2016 @ 21:13:21 #145
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_167430041
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 21:11 schreef Nazil het volgende:
soof tweede prikje is er idd 1. Werd hij wel Heel Kwaad om. Derde wel weer twee :'( ik kijk er naar uit, hij kan nu nog harder gillen dan een maand geleden :')

Oh my... Eind van de week is L 4 maanden! Waar blijft de tijd :'( :'(
Je kan vragen of ze er 2 tegelijkertijd willen zetten. Het gaat alleen niet altijd omdat er dus nog iemand anders voor nodig is. Maar ik vind het altijd het vragen waard
pi_167430672
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 21:13 schreef snoenk het volgende:

[..]

Je kan vragen of ze er 2 tegelijkertijd willen zetten. Het gaat alleen niet altijd omdat er dus nog iemand anders voor nodig is. Maar ik vind het altijd het vragen waard
Ik denk dat het niet mogelijk is, zoveel mensen zijn daar nooit aanwezig. Maar goede tip idd!
pi_167430777
M moet donderdag voor de prikjes. Ze is dan 4 maanden en 3 weken, beetje laat maar ze hadden eerder geen plek ofzo. Ben benieuwd hoe het gaat. Misschien is de lichamelijke reactie minder erg omdat ze het virus al een keer binnen heeft gehad of zeg ik nou iets doms?

Oorbellen durf ik nog niet aan hoor Ikke :9 Ikzelf had als baby wel al oorbellen. En lakschoentjes ook, die heb ik nog wel ergens liggen dus *) :+
Dat werken is wel erg me to we hoor :{w;)

Leuke foto Madivi O+

Vervelend van het sprongetje Mies, hopelijk heb je snel je blije baby weer terug :*
pi_167430943
Soof _O- ik heb dat artikel nog nooit gelezen maar een corrigerende tik helpt echt niet om je baby in slaap te krijgen hoor 8-)

Bedankt voor het compliment :@

Mies mijn bekken en de spieren eromheen daar hebben we het maar even niet over :X

Nazil bij Mats heb ik heel vaak een prik uitgesteld omdat hij ziekig was. De volgende prik komt toch pas weer met 11? maanden. Dus is nog het overwegen waard. 2 tegelijk is ook wel een goede
pi_167431309
Let je wel een beetje op jezelf Ikke? Beter langzaam opbouwen dan snel uitvallen :+
  zondag 18 december 2016 @ 21:56:48 #150
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_167431636
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 21:30 schreef Nazil het volgende:
Ik denk dat het niet mogelijk is, zoveel mensen zijn daar nooit aanwezig. Maar goede tip idd!
Bij ons zijn er steeds een vpk en een arts aanwezig (die hebben beide gewoon hun afspraken). Als je het dan vooraf aangeeft willen ze best even komen om een spuit te zetten.

(in ons geval om gelijktijdig te prikken bij een tweeling)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')