Je kunt de afspraak ook verzetten als je ventje nog niet lekker is hequote:Op zondag 18 december 2016 19:58 schreef Nazil het volgende:
Eerste prikjes hier wel wat koorts en hangerig, tweede nergens last van gehad maar morgen is weer die zelfde immense cocktail als de eerste keer en dat terwijl meneer nog niet helemaal lekker in z'n vel zit. Ik ben er bang voor.
-edit- 145cc er in![]()
Heb ik over na zitten denkenquote:Op zondag 18 december 2016 20:35 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Je kunt de afspraak ook verzetten als je ventje nog niet lekker is he
Gm, heel fijn dat de AB aanslaat!
M. zit echt in een sprong en heeft regeldagen. Veel huilen, echt ontroostbaar huilen zelfsterwijl ze normaal zelden huilt. Zo sneu. Hoop dat ze gauw weer lekker in haar velletje zit.
Hoop het ookquote:Op zondag 18 december 2016 19:38 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Hoop dat ze bij de jouwe beter 'vallen' dan bij de mijne
Ja dat kan toch niet!quote:Op zondag 18 december 2016 20:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hey, wat is het hier ineens gezellig![]()
.
Aaah arme schat. Gelukkig zijn dat maar fases. Hoop dat je snel je vrolijke griet weer terug hebt.quote:Op zondag 18 december 2016 20:35 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Je kunt de afspraak ook verzetten als je ventje nog niet lekker is he
Gm, heel fijn dat de AB aanslaat!
M. zit echt in een sprong en heeft regeldagen. Veel huilen, echt ontroostbaar huilen zelfsterwijl ze normaal zelden huilt. Zo sneu. Hoop dat ze gauw weer lekker in haar velletje zit.
Nee ik kijk wel uit.quote:Op zondag 18 december 2016 20:45 schreef ikke_84 het volgende:
GM fijn dat de ab aanslaat. Wat een sterk kereltje hebben jullie.
Soof jij mag niet meer van die artikeltjes plaatsen hoor![]()
![]()
![]()
Goed dat je je eigen weg aan het vinden bent in het hele slaap proces. Het kan soms verrekte moeilijk zijn om iets te vinden wat goed werkt en als je het denkt te weten dan veranderd alles weer![]()
Miezz schandalig dat ze M voor jongen aanzien. Tijd voor oorbellen, strikjes, lak schoentjes en jurkjes![]()
Nazil wat goed van die flessen. Je moeder gevoel had t goed, hij doet t prima maar had gewoon wat meer herstel tijd nodig.
Succes met de prikjes. Stijn had van die 2e grote cocktail geen last terwijl hij verkouden was, hopelijk is dat hij jullie ook zo.
groof lekker in de verf. En bijna kerst vakantie. Wat lijkt me dat lekker zeg.
Damn de rest alweer vergetenen ik dacht nog zo dat onthoud ik wel
![]()
Mijn eerste werk weekend zit er weer open het was zo druk dat ik geen tijd heb gehad om mijn mannen te missen. Ik zag er van te voren zo tegen op maar ik vind het heerlijk om weer even weg te zijn. Of is dat te veel me to me?
Je kan vragen of ze er 2 tegelijkertijd willen zetten. Het gaat alleen niet altijd omdat er dus nog iemand anders voor nodig is. Maar ik vind het altijd het vragen waardquote:Op zondag 18 december 2016 21:11 schreef Nazil het volgende:
soof tweede prikje is er idd 1. Werd hij wel Heel Kwaad om. Derde wel weer tweeik kijk er naar uit, hij kan nu nog harder gillen dan een maand geleden
Oh my... Eind van de week is L 4 maanden! Waar blijft de tijd![]()
![]()
Ik denk dat het niet mogelijk is, zoveel mensen zijn daar nooit aanwezig. Maar goede tip idd!quote:Op zondag 18 december 2016 21:13 schreef snoenk het volgende:
[..]
Je kan vragen of ze er 2 tegelijkertijd willen zetten. Het gaat alleen niet altijd omdat er dus nog iemand anders voor nodig is. Maar ik vind het altijd het vragen waard
Bij ons zijn er steeds een vpk en een arts aanwezig (die hebben beide gewoon hun afspraken). Als je het dan vooraf aangeeft willen ze best even komen om een spuit te zetten.quote:Op zondag 18 december 2016 21:30 schreef Nazil het volgende:
Ik denk dat het niet mogelijk is, zoveel mensen zijn daar nooit aanwezig. Maar goede tip idd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |