abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167421925
Wat lief Arja O+
pi_167422791
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 17:34 schreef Angst het volgende:

[..]

Dat je baby een beetje in jouw leven laat passen en je baby zich soms dus zal moeten aanpassen. In plaats van dat je alles laat vallen voor je baby.
ah ok. Maar dat doet iedereen toch wel in zekere mate? :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167423012
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 18:06 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik nu incognito over straat gaan :+
pi_167423045
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 18:06 schreef tombolafan het volgende:
Me-to-we leest imo alsof je baby een accessoire is die je meeneemt terwijl je gezellig uit eten gaat en gaat borrelen zoals je ook voor kind deed.

Waarmee ik niet wil zeggen dat je leven compleet ophoudt en je nooit meer uit eten kunt etcetcetc maar ik krijg wat bultjes van de manier waarop het geschreven is, alsof het allemaal maar hip and happening moet zijn.
Ik was prekind al niet hip and happening -O-
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_167423129
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 18:11 schreef Arja het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik nu incognito over straat gaan :+
B-) 8-)
Nee maar echt toch _O-
pi_167423215
quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2016 18:12 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Me-to-we leest imo alsof je baby een accessoire is die je meeneemt terwijl je gezellig uit eten gaat en gaat borrelen zoals je ook voor kind deed.

Waarmee ik niet wil zeggen dat je leven compleet ophoudt en je nooit meer uit eten kunt etcetcetc maar ik krijg wat bultjes van de manier waarop het geschreven is, alsof het allemaal maar hip and happening moet zijn.
Ik was prekind al niet hip and happening -O-
Aaaaah zo. OK dat is wat overdreven idd :Y maar is dat dan ook niet alleen/vooral zo bij ouders die dan idd al hip and happening waren? :D

Ik ben dat nooit geweest (hoewel m'n kind wel eens mee geweest is naar een dierentuin-sushi-FOK!-Meet en een feestje in een kroeg :7 ) dus ik kan me niet echt voorstellen dat je je kind naar hippe party's meesleept :+
pi_167423328
Wellicht wel ja en ben ik überhaupt al niet de doelgroep :+

Ik denk dat wij een goede mix hebben gevonden tussen de wensen van uk en die van onszelf. We zijn er allemaal tevreden mee dus het is goed.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_167423336
Ik ben ook nooit hip & happening geweest ;(
Ik zie de 'me to we' ook wel in mijn omgeving. Baby van anderhalve maand zit vaker bij de oppas dan thuis omdat papa en mama lekker willen feesten enzo. Nouja zelf weten natuurlijk maar mijn keus zou het niet zijn. Die mensen vinden mij vast weer een hippie wanneer ze me zien lopen met de draagzak dusja, verschil moet er zijn he :7
pi_167423441
Oh ik ken ook genoeg mensen die het anders doen dan ik (zou) doe(n), beide richtingen op ;)

Maar boeiend, ik doe ongetwijfeld ook zat wat in andermans ogen niet goed/hip/happening is :D
pi_167423579
Daarom vond ik het hier ook prettig lezen. Soms zit er iets tussen waarvan ik denk 'dat zou best kunnen werken' en soms ook niet. Beetje pinterest-achtig. Sommige pins sla je op en andere negeer je *)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_167423773
Wat mij betreft is het een glijdende schaal met als ene uiterste je kind verstikken met moederliefde en het andere uiterste de behoeftes van je kind ondergeschikt maken aan je eigen behoeftes en daar zit heel veel tussenin. De wereld is grijs en er zijn vele soorten grijs.
  zondag 18 december 2016 @ 18:36:20 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_167423815
Ik sleepte mijn kind overal mee naartoe (me to we?) in een draagdoek en ze kreeg borstvoeding (ecomenstruatiebrigade). Wat voor monstreuze hybride ik dan?

Oftewel. Iedereen zijn manier en die zijn allemaal prima.

(Tenzij je je baby bewust fysiek pijn doet dan he. Dat is nooit prima.)
disclaimer
pi_167423828
Gm fijn nieuws!

Chanty, je zag er beetje tegenop om naar schoonmam te gaan toch, valt het mee?

Miezziej, hopelijk vannacht een betere nacht!

Nazil, wat vervelend dat t even niet lekker gaat, wat is er aan de hand?

Arja, wat een vrolijk berichtje, fijn dat het zo gezellig is!

Hier een vermoeiende dag achter de rug. Heb een vriendin die duidelijk wat hintte dat ze wel graag wou dat ik een middagje naar haar toe kwam ipv zij naar mij. Om m'n goodwill te tonen met de knullen en grote tas vol "survival"-spullen op naar een appartement 3 hoog in centrum Amsterdam... Ver weg moeten parkeren, mijn wagen die niet in haar huis paste, 3 trappen met twee maxicosis en vervolgens twee tijgerende babies die constant aan alle snoeren, lampen, tafeltjes wilden zitten of anderszins aandacht vroegen. Heb denk ik 3 minuten kunnen luisteren. :') En als leuke afsluiter een rit naar huis in de file met twee huilende vermoeide babies. Ze stelde naderhand voor dat ze toch maar weer gewoon bij mij op bezoek komt de volgende keer. Leek mij ook geen gek idee. :D

Verder gaan ze zo lekker... eten goed, zijn vrolijk en ze spelen steeds meer samen, dat is zo schattig om te zien. enige jammere is dat 4-uur-sochtends-poeptijd toch echt een ritme is geworden :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Madivi op 18-12-2016 18:51:23 ]
pi_167423842
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 18:35 schreef Arja het volgende:
Wat mij betreft is het een glijdende schaal met als ene uiterste je kind verstikken met moederliefde en het andere uiterste de behoeftes van je kind ondergeschikt maken aan je eigen behoeftes en daar zit heel veel tussenin. De wereld is grijs en er zijn vele soorten grijs.
minstens 50 tinten :Y
pi_167423910
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 18:36 schreef Madivi het volgende:
Gm fijn nieuws!

Arja, wat een vrolijk berichtje, fijn dat het zo gezellig is!

Hier een vermoeiende dag achter de rug. Heb een vriendin die duidelijk wat hintte dat ze wel graag wou dat ik een middagje naar haar toe kwam ipv zij naar mij. Om m'n goodwill te tonen met de knullen en grote tas vol "survival"-spullen op naar een appartement 3 hoog in centrum Amsterdam... Ver weg moeten parkeren, mijn wagen die niet in haar huis paste, 3 trappen met twee maxicosis en vervolgens twee tijgerende babies die constant aan alle snoeren, lampen, tafeltjes wilden zitten of anderszins aandacht vroegen. Heb denk ik 3 minuten kunnen luisteren. :') En als leuke afsluiter een rit naar huis in de file met twee huilende vermoeide babies. Ze stelde naderhand voor dat ze toch maar weer gewoon bij mij op bezoek komt de volgende keer. Leek mij ook geen gek idee. :D

Verder gaan ze zo lekker... eten goed, zijn vrolijk en ! Ze spelen steeds meer samen, dat is zo schattig om te zien. enige jammere is dat 4-uur-sochtends-poeptijd toch echt een ritme is geworden :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij me-to-we'er o|O _O- :*

Wat een lieve foto O+ en wat fijn dat je vriendin t licht heeft gezien :+
pi_167423988
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik sleepte mijn kind overal mee naartoe (me to we?) in een draagdoek en ze kreeg borstvoeding (ecomenstruatiebrigade). Wat voor monstreuze hybride ik dan?

Oftewel. Iedereen zijn manier en die zijn allemaal prima.

(Tenzij je je baby bewust fysiek pijn doet dan he. Dat is nooit prima.)
ik ben ook vrij hybride denk ik :D

Ik zit ook te denken hoe je het dan doet bij 2 of meer kinderen; wiens ritme volg je dan :D
pi_167424022
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 18:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Jij me-to-we'er o|O _O- :*

Wat een lieve foto O+ en wat fijn dat je vriendin t licht heeft gezien :+
Haha wilde dat er net bij editten eigenlijk. Nou geen me-to-we voor mij hoor, ben fysiek en mentaal gesloopt van dit leuke "uitje" :')
pi_167424119
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 18:42 schreef Madivi het volgende:

[..]

Haha wilde dat er net bij editten eigenlijk. Nou geen me-to-we voor mij hoor, ben fysiek en mentaal gesloopt van dit leuke "uitje" :')
haha kan ik me voorstellen, ik vond t met 1 vaak al gesleep :*
pi_167424391
Metowe het zal allemaal wel :D

Mijn zoontje gaat voor alles en iedereen, maar ik merk wel dat ik ook goed voor mezelf moet zorgen. Het is gewoon een wisselwerking tussen ons. :) Ik ben blij als hij blij is. En als hij niet goed in z'n velletje zou zitten wil ik al helemaal niet borrelen of wat dan ook.

Morgen de tweede prikjes op het CB. :o
:)
pi_167424779
Maar is dat me-to-we dan gerelateerd aan die website of is dat een serieuze term van je kind zoveel mogelijk mee laten doen met jou?
pi_167424890
Madivi wat een schattig plaatje O+
pi_167425637
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 18:41 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ik ben ook vrij hybride denk ik :D

Ik zit ook te denken hoe je het dan doet bij 2 of meer kinderen; wiens ritme volg je dan :D
Dan staat alles op zijn kop, we to we. Flo heeft geen keuze, grote zus moet toch echt gehaald en gebracht dus dat ritme volgen we. De 'me' krijg ik er nog niet echt in teruggevonden.
pi_167425718
Volgens mij moet ik me eens in me to we gaan verdiepen. Wat is dat voor hips?
Want ik neem mn beeb mee shoppen en naar restaurants en pubs in engeland enzo. 😍
pi_167425853
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 19:24 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Dan staat alles op zijn kop, we to we. Flo heeft geen keuze, grote zus moet toch echt gehaald en gebracht dus dat ritme volgen we. De 'me' krijg ik er nog niet echt in teruggevonden.
Ja dat idd, dat lijkt mij ook :D
pi_167426230
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 18:53 schreef Soof-87 het volgende:
Metowe het zal allemaal wel :D

Mijn zoontje gaat voor alles en iedereen, maar ik merk wel dat ik ook goed voor mezelf moet zorgen. Het is gewoon een wisselwerking tussen ons. :) Ik ben blij als hij blij is. En als hij niet goed in z'n velletje zou zitten wil ik al helemaal niet borrelen of wat dan ook.

Morgen de tweede prikjes op het CB. :o
Hoop dat ze bij de jouwe beter 'vallen' dan bij de mijne :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')