SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on! Oh.
Best prima, volgende potje wordt ook leukis mijn verwachtingquote:
Reyes ook wel bizar op de dubbels of niet?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel vreselijk zonde van Dimitri.
Hear hearquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:47 schreef Mani89 het volgende:
deze mannen hadden beide door moeten gaan.
Druk op de steal knop.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Als Reyes fan van het eerst uur zou ik blij moeten zijn maar deze mannen hadden beide door moeten gaan.
Leuke post vogeltjesdansquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blij dat die idiote Belg eruit is
Dimitri kan nog terugkeren, hij zit nu op het darts verliezers eiland.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Als Reyes fan van het eerst uur zou ik blij moeten zijn maar deze mannen hadden beide door moeten gaan.
Als beide heren een andere tegenstander gehad zouden hebben, had je misschien 2 boutwedstrijden gehad met tegenvallende gemiddelden.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Zeker voor zijn doenquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Holy, Reyes 63,16% op zijn dubbels is ronduit ziek.
Ja, dat is ook wel weer zo. We hebben in ieder geval een heerlijk potje darts gezien.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als beide heren een andere tegenstander gehad zouden hebben, had je misschien 2 boutwedstrijden gehad met tegenvallende gemiddelden.
Prima toch?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer zo. We hebben in ieder geval een heerlijk potje darts gezien.
Ben jij Steve Mcclaren?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:50 schreef luckass het volgende:
de beste wedstrijd, als wedstrijd gezien
Als hij zo finisht als vandaag....Je krijgt vaak wel kansjes tegen MvG, alleen worden die vaak niet benut.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:50 schreef Grifte het volgende:
Dimitri tegen Mikey had echt een genotspot kunnen zijn. Hopen dat Reyes weer in goede doen verschijnt dan, beetje weerstand kunnen we wel gebruiken.
Pedojelle zekerquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als die valt, is het woensdagavond.
Reyes kan juist meer weerstand bieden.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:50 schreef Grifte het volgende:
Dimitri tegen Mikey had echt een genotspot kunnen zijn. Hopen dat Reyes weer in goede doen verschijnt dan, beetje weerstand kunnen we wel gebruiken.
Aha, dan hoop ik dat die dadelijk valt. Is wel lekker als het dan ineens woensdagavond is.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als die valt, is het woensdagavond.
De_Sul natuurlijkquote:
Sommige mensen hebben graag een weekeindequote:Op zaterdag 17 december 2016 21:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aha, dan hoop ik dat die dadelijk valt. Is wel lekker als het dan ineens woensdagavond is.
Eindelijk heb ik medestandersquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:54 schreef hafcfan het volgende:
Die Dimitry is een van de symphatiekste darters die er is. Wat een leuk kereltje
Heerlijk moment: Ik dacht even dat het zondag was en het is pas zaterdag. Onbetaalbaarquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben graag een weekeinde
Daarom is MvG ook de allerbeste. Zijn arrogantie is zijn grootste kwaliteit.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:55 schreef Blue_note het volgende:
[..]
100x beter vdan MvG in ieder geval
Hoho! Die is de Messi van het darts hequote:Op zaterdag 17 december 2016 21:55 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Eerder de Maradonaquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Hoho! Die is de Messi van het darts he
En hij mag arrogant zijn gezien zijn spelquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom is MvG ook de allerbeste. Zijn arrogantie is zijn grootste kwaliteit.
Meer de CR7 aangezien die de beste is SIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Zijn kwaliteit staat buiten kijf, maar hij is wel érg over het randje. Weet niet of je de docu 'Darts, van kroeg tot wereldsport (oid)' hebt gezien? Volgens mij kon Anderson hem daar wel schieten. Ik zie echt liever iemand als Anderson dan MvG.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom is MvG ook de allerbeste. Zijn arrogantie is zijn grootste kwaliteit.
Nou nou nou, alsof MvG zo verschrikkelijk is.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:55 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik kots hem nog steeds uit, zo een sympathieke droeftoeter gaat nooit ergens komen, hij mist killer mentaliteit.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:56 schreef Badr_Harry het volgende:
Nu is ineens iedereen fan. Vorig jaar werd ie nog uitgekotst.
Eerder de arrogantie van CRquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik ken MvG persoonlijk (wij zaten samen in hetzelfde LACO jeugd team) maar MvG is een prima gozert voor een pilsje te drinken serieus waar, maar hij is gewoon niet de allerslimste en het interesseert hem allemaal ook niet echt. Hij wil je gewoon slopen en respect voor je tegenstander is een grote valkuil dus heeft hij voor niemand tijdens een wedstrijd respect zo simpel werkt dat.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:57 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Zijn kwaliteit staat buiten kijf, maar hij is wel érg over het randje. Weet niet of je de docu 'Darts, van kroeg tot wereldsport (oid)' hebt gezien? Volgens mij kon Anderson hem daar wel schieten. Ik zie echt liever iemand als Anderson dan MvG.
Nou....in elk interview, elke docu kun je horen hoe goed en oppermachtig hij wel niet is. Dat is 'ie ook, maar je hoeft het zelf niet zo van de daken te schreeuwen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou nou nou, alsof MvG zo verschrikkelijk is.
Hij komt soms wat lomp uit de hoek, maar dat zijn z'n boerse roots. Hij bedoelt het niet zo verkeerd.
Plus dat als je zelf continu zegt dat je de beste bent dan motiveert dat ook, meer zelfvertrouwen etcquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:59 schreef tja77 het volgende:
MvG is niet arrogant, hij heeft een realistisch zelfbeeld. Als hij zou zeggen dat hij niet de beste is, dat zou pas raar zijn.
Misschien wordt het hem gevraagd?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:58 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nou....in elk interview, elke docu kun je horen hoe goed en oppermachtig hij wel niet is. Dat is 'ie ook, maar je hoeft het zelf niet zo van de daken te schreeuwen.
Ik geloof ook wel dat het een prima gast is, maar ik vind hem zoals hij in docu's en interviews overkomt totaal niet sympathiek. Nogmaals, dat doet niets af aan z'n kwaliteit. Ik vind het beetje de Ajax onder de dartersquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ken MvG persoonlijk (wij zaten samen in hetzelfde LACO jeugd team) maar MvG is een prima gozert voor een pilsje te drinken serieus waar, maar hij is gewoon niet de allerslimste en het interesseert hem allemaal ook niet echt. Hij wil je gewoon slopen en respect voor je tegenstander is een grote valkuil dus heeft hij voor niemand tijdens een wedstrijd respect zo simpel werkt dat.
Ja dat is ook zo maar dat is meer zijn lompheid/domheid denk ik. Maja whatever tis wel sick natuurlijk 25 toernooien koekoekquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:00 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat het een prima gast is, maar ik vind hem zoals hij in docu's en interviews overkomt totaal niet sympathiek. Nogmaals, dat doet niets af aan z'n kwaliteit. Ik vind het beetje de Ajax onder de darters
Het is gewoon een onsmakelijke tokkie. Ik kan serieus niet voor hem juichen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:00 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat het een prima gast is, maar ik vind hem zoals hij in docu's en interviews overkomt totaal niet sympathiek. Nogmaals, dat doet niets af aan z'n kwaliteit. Ik vind het beetje de Ajax onder de darters
Wepster vs Taylor 5-0 GSOD KOEKOEKquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:00 schreef tja77 het volgende:
Gaat de Demolitiin man het vogeltje pletten?
Dan knippen ze toch aardig goedquote:
Die namen verzinnen ze niet zelfquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:01 schreef Szura het volgende:
Droge dufkop zijn en jezelf Demolition Man noemen
Klopt. Gaat ook een pijnlijk wk tegemoetquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
De Bunt is al een tijdje geen schim meer van zijn eerste topjaar bij de PDC.
Nee zie de docu van CR7. Die zegt ELKE dag dat hij de beste voetballer is (veel overeenkomsten tussen beide in het mentale vlak zeg maar). Elke dag herhalen niemand neukt mij de moeder IK neuk iedereen de moeder. Schijnbaar werkt dat motiverend.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:01 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dan knippen ze toch aardig goed! Ook op vragen waar zo'n antwoord NIET nodig is zegt 'ie het. Ben je dan misschien juist onzeker als je het zo vaak zelf moet zeggen?
quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:01 schreef Szura het volgende:
Droge dufkop zijn en jezelf Demolition Man noemen
Je mening basseren over iemand op basis van docu's en interviews is niet reeel als iemand geen aanleg voor dat soort dingen heeft.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:00 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo maar dat is meer zijn lompheid/domheid denk ik. Maja whatever tis wel sick natuurlijk 25 toernooien koekoek
Gewoon geen blad voor de mond. Hij is te dom omquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:01 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dan knippen ze toch aardig goed! Ook op vragen waar zo'n antwoord NIET nodig is zegt 'ie het. Ben je dan misschien juist onzeker als je het zo vaak zelf moet zeggen?
grijze muisquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:02 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind dat ventje in z'n ADO shirtje zo'n naar mannetje hè.
Marcel Maijer denkt nu dat je het over MvG hebtquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:02 schreef Pascalus het volgende:
Hij lijkt op een oud lesbisch oma'tje.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bunting trekt een leuk gezicht als hij smijt
Ajax speelt niet in het gifgroen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:03 schreef Coco98 het volgende:
Wat vinden jullie van de vergelijking Ajax - MvG ?
Dat is de enige manier zoals vele mensen hemquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je mening basseren over iemand op basis van docu's en interviews is niet reeel als iemand geen aanleg voor dat soort dingen heeft.
Slotje? Prima, wat jij wilquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax speelt niet in het gifgroen.
Opgelost, slotje.
Norwich City shirtje, aangezien hij daar ook vandaar komtquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:02 schreef Pascalus het volgende:
Broertje van Joe Pesci denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:02 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb het daar weleens met Toon Greebe over; Hoe is hij ineens zo FUCKING goed geworden? Want toendertijd was hij wel aardig goed maar niet zo super om te zeggen kijk dat gaat hem worden. Toon zegt dan; Die kan niet nadenken en dat is het gewoon. Hij denkt nergens aan tijdens het darten, probeer het maar eens zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:03 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Gewoon geen blad voor de mond. Hij is te dom om
onzeker te zijn. Dat is ook waarom hij zo goed dart, je kan hem niet onder druk zetten.
Zat er maar een slotje op je moeder.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opgelost, slotje.
Dat zou zomaar kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:03 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Gewoon geen blad voor de mond. Hij is te dom om
onzeker te zijn. Dat is ook waarom hij zo goed dart, je kan hem niet onder druk zetten.
Klopt, ik ken hem niet persoonlijk. Maar komt op me over als niet de allerslimste. Dus ik neem de dingen die hij zegt niet al te letterlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:03 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat is de enige manier zoals vele mensen hem
zullen zien natuurlijk!
Hij IS ook gewoon de beste.
Iets werkt er iig héél goed bij beide. Of dat het isquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee zie de docu van CR7. Die zegt ELKE dag dat hij de beste voetballer is (veel overeenkomsten tussen beide in het mentale vlak zeg maar). Elke dag herhalen niemand neukt mij de moeder IK neuk iedereen de moeder. Schijnbaar werkt dat motiverend.
Gaat Toon volgend jaar weer de BDO tour proberen? Hij was goed bezig bij de Masters een paar weken geleden.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb het daar weleens met Toon Greebe over; Hoe is hij ineens zo FUCKING goed geworden? Want toendertijd was hij wel aardig goed maar niet zo super om te zeggen kijk dat gaat hem worden. Toon zegt dan; Die kan niet nadenken en dat is het gewoon. Hij denkt nergens aan tijdens het darten, probeer het maar eens zou ik zeggen.
Wat is dit dan?quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opgelost, slotje.
Daar heb je natuurlijk een punt. Het is ook slechts mijn mening, ik vertel het niet als voldongen feit.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, ik ken hem niet persoonlijk. Maar komt op me over als niet de allerslimste. Dus ik neem de dingen die hij zegt niet al te letterlijk.
Jazeker. Paar nieuwe sponsors en werd vandaag nog 2e van Nederland met de koppels las ik net. Kwam paar punten tekort geloof ik ofzoiets. Maar zal tijd worden dat die weer eens gaat darten en niet zoveel bezig zijn met randzaken (alcohol/drugs etc).quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaat Toon volgend jaar weer de BDO tour proberen? Hij was goed bezig bij de Masters een paar weken geleden.
Mooi.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jazeker. Paar nieuwe sponsors en werd vandaag nog 2e van Nederland met de koppels las ik net. Kwam paar punten tekort geloof ik ofzoiets. Maar zal tijd worden dat die weer eens gaat darten en niet zoveel bezig zijn met randzaken (alcohol/drugs etc).
Dat is het ook. Op mijn oefenbord met smalle triples/doubles raak ik een stuk meer dan op een wedstrijdbord als de druk erop staat.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb het daar weleens met Toon Greebe over; Hoe is hij ineens zo FUCKING goed geworden? Want toendertijd was hij wel aardig goed maar niet zo super om te zeggen kijk dat gaat hem worden. Toon zegt dan; Die kan niet nadenken en dat is het gewoon. Hij denkt nergens aan tijdens het darten, probeer het maar eens zou ik zeggen.
Trekt veel op met Wattimena onder andere tegenwoordig, maar moet van die troep afblijven. Tis wel makkelijk natuurlijk. Toernooitje winnen op een zondag voor 1.000 euro, tja dat kun je nergens verdienen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Bunting heeft wel een mooie dartskopquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bunting is samen met Henderson misschien wel t meest walgelijk om naar te kijken van alle darters.
Vergeet Gilding niet. Wat dat betreft topshow vandaag.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bunting is samen met Henderson misschien wel t meest walgelijk om naar te kijken van alle darters.
Reden waarom ik er nooit zal komen. Ik choke elke keer op kapitale momenten en ik heb al vaak van toppers gewonnen en speel zelf dan Eredivisie. Zo tering vaak dat ik op 2-2 kwam en het dan weer helemaal afgeef, maja tis wat het is i guess.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:07 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dat is het ook. Op mijn oefenbord met smalle triples/doubles raak ik een stuk meer dan op een wedstrijdbord als de druk erop staat.
En dat is nog niet eens op een podium als het PDC WC, kun je nagaan.
Puur een mentale sport als je de top wilt bereiken.
Nee joh, Bunting heeft een zachtaardig hoofdje. Henderson is net dat beest uit de Goonies.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit neem je terug.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eens, al vind ik Hamilton ook een viespeuk. Kweet niet waarom.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:08 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Vergeet Gilding niet. Wat dat betreft topshow vandaag.
Ik overweeg in de policy op te nemen dat dit notebaar wordtquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op FOK! juichen we al een paar jaar voor Bunting. Dat is een regel.quote:
Welk beest?quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee joh, Bunting heeft een zachtaardig hoofdje. Henderson is net dat beest uit de Goonies.
Niet het te veel in je bol krijgen tag, nuchter blijven als mod zijnde.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik overweeg in de policy op te nemen dat dit notebaar wordt
Uit interesse, wat is jouw gemiddelde (gemiddeldquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Reden waarom ik er nooit zal komen. Ik choke elke keer op kapitale momenten en ik heb al vaak van toppers gewonnen en speel zelf dan Eredivisie. Zo tering vaak dat ik op 2-2 kwam en het dan weer helemaal afgeef, maja tis wat het is i guess.
A man you can't hate.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op FOK! juichen we al een paar jaar voor Bunting. Dat is een regel.
Die ene die op Dirk Kuijt lijkt.quote:
Hoog tijd om carrière te gaan makenquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Niet het te veel in je bol krijgen tag, nuchter blijven als mod zijnde.
Tagliano begint een beetje naast zijn schoenen te lopen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Niet het te veel in je bol krijgen tag, nuchter blijven als mod zijnde.
Zo is het ook misgegaan bij GGMM.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Tagliano begint een beetje naast zijn schoenen te lopen.
Dat verschilt heel erg natuurlijk maar 2 weken terug gooide ik een best of 5 op een toernooi 10 darter,15,15 dus das 110-115 ofzo? Maar denk rond de 90 ofzo over het algemeen. Ene week speel je beter dan de andere etc.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:10 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Uit interesse, wat is jouw gemiddelde (gemiddeld)?
quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Was dat the Goonies ja?
Ik dacht Lord of the rings ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Maja heel veel mensen kunnen 110 gooien in 5 legs ofzo maar om het zolang vol te houden als die mannen daar op tv das bizar.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat verschilt heel erg natuurlijk maar 2 weken terug gooide ik een best of 5 op een toernooi 10 darter,15,15 dus das 110-115 ofzo? Maar denk rond de 90 ofzo over het algemeen. Ene week speel je beter dan de andere etc.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat verschilt heel erg natuurlijk maar 2 weken terug gooide ik een best of 5 op een toernooi 10 darter,15,15 dus das 110-115 ofzo? Maar denk rond de 90 ofzo over het algemeen. Ene week speel je beter dan de andere etc.
hou op ga wegquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:13 schreef tja77 het volgende:
Weet iemand wanneer de huldiging van Feyenoord is?
Voor mij niet. Ik choke teveelquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:12 schreef Blue_note het volgende:
[..]Levert het een leuke cent op? Zoals amateurvoetbal bv?
Ik weet iig wanneer die van Ajax niet doorgaat.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:13 schreef tja77 het volgende:
We gaan dat Coolsingeltje asfalteren!quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:13 schreef tja77 het volgende:
Ik zou het alleen al voor Boskamp en voor mijn vader mooi vinden als ze kampioen worden, ook al ben ik voor Ajax.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
We gaan dat Coolsingeltje asfalteren!
Met je blote pik die fontein inquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
We gaan dat Coolsingeltje asfalteren!
wat draagt de jouwe danquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kleed je pik eens gewoon aan joh
Dit zijn echt van die Blokker darts.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Bunting zonder zijn gladde Ted Hankey barrels is niet mijn Bunting. Deze zijn graflelijk.
En je moet Danny steunenquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:10 schreef Pascalus het volgende:
Als je op Fok zit, ben je verplicht om twee dingen te steunen: Zwarte Piet en Bunting.
Prima zaakquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:18 schreef Szura het volgende:
Demolition Man is niet echt aan het demolitionen
Dat lijkt me pijnlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij was toch die een peniskooi droeg?
Wepster vs Taylor 5-0 MONDJESSNOERENquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:18 schreef Szura het volgende:
Demolition Man is niet echt aan het demolitionen
Is dat dan het definitieve einde van het tijdperk Taylor?quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wepster vs Taylor 5-0 MONDJESSNOEREN
Ik zou het twitterenquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:18 schreef heywoodu het volgende:
Het over een honingraat hebben bij een wesp
Heeft die er ooit toe gedaan dan?quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Is dat dan het definitieve einde van het tijdperk Taylor?
Puur uit interesse: Ben je ook viesdik of gewoon een klein beetje?quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maja heel veel mensen kunnen 110 gooien in 5 legs ofzo maar om het zolang vol te houden als die mannen daar op tv das bizar.
Wie is Taylor?quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Is dat dan het definitieve einde van het tijdperk Taylor?
Ik ben een eckto. 192m en nog geen 70 kilo ouwe reus.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Puur uit interesse: Ben je ook viesdik of gewoon een klein beetje?
Fapnijd?quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Puur uit interesse: Ben je ook viesdik of gewoon een klein beetje?
Er is dus hoopquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben een eckto. 192m en nog geen 70 kilo ouwe reus.
Dit betwijfel ikquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:21 schreef luckass het volgende:
Ik ben volgens mij de dikste van dit topic
En mn schoonmoeder is een vedkoquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kom ook geen gram aan, das gewoon kut. Kan eten wat ik wil etc blijf dit gewicht.
Samen met mij danquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:21 schreef luckass het volgende:
Je stats?quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:21 schreef luckass het volgende:
Op een dartscarriere, mafkeesquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zit je weer te azen op een date
picsquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:21 schreef luckass het volgende:
Ietsje minder zelfsquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Tagliano en ik zijn samen 152 kilo
Datquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan kun je nooit goed zijn in dartsen.
kloptquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Das wel heel weinig...quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Tagliano en ik zijn samen 152 kilo
Er zijn ook dunne darters: Koos bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die kan er niks vanquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn ook dunne darters: Koos bijvoorbeeld
Ja wat een geweldenaar is dat...quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn ook dunne darters: Koos bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |