Pff en ik dacht dat ik alles wel zo'n beetje gezien had.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:45 schreef bascross het volgende:
[..]
Heeft ook nog twee keer in de UFC gevochten.
RIPtwitter:EntImports twitterde op woensdag 28-12-2016 om 17:55:17BREAKING: Mike Goldberg’s Leaving The UFC, Last Event Will Be This Friday At UFC 207 https://t.co/9ZvJlhP5JI reageer retweet
lol, stoned eddie bravo zei dat een maand geleden, maar hun is het breakingquote:Op woensdag 28 december 2016 20:36 schreef superniger het volgende:
RIPtwitter:EntImports twitterde op woensdag 28-12-2016 om 17:55:17BREAKING: Mike Goldberg’s Leaving The UFC, Last Event Will Be This Friday At UFC 207 https://t.co/9ZvJlhP5JI reageer retweet
WTF? Een no contest?quote:
Wat als de tegenstanders van deze gasten ook gewicht missen?quote:Op donderdag 29 december 2016 12:15 schreef THEFXR het volgende:
ik voorspel missing weight:
1) lineker
2) garbrandt
3) Hendricks
Het is tijd voor een 177lbs divisie voor gasten als Hendricks en Gastelum.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een kneusWees professioneel, en zorg dat je op gewicht bent. "Y'know what I mean?"
Of Hulk Hogan tegen Berend Veneberg.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:46 schreef Grillz het volgende:
Zou Overeem vs. Lesnar 2 een interessante match zijn?
Het laatste wat de UFC nodig heeft is een 177lbs divisie. Die dikzakken moeten gewoon discipline leren. Of accepteren dat ze kleiner zijn dan de rest van een gewichtsklasse hoger. 7 pond is absurd, zeker op dat gewicht. Dat ben ik in een paar dagen kwijt en ik ben niet eens in vorm.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is tijd voor een 177lbs divisie voor gasten als Hendricks en Gastelum
catchweight fightquote:Op donderdag 29 december 2016 13:02 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Wat als de tegenstanders van deze gasten ook gewicht missen?
Ja, want iedereen is hetzelfde qua lichaamsbouw, stofwisseling, spiermassa, lengte, vetpercentage etc. Er zullen echt wel wat luiere wezens tussenzitten hoor.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het laatste wat de UFC nodig heeft is een 177lbs divisie. Die dikzakken moeten gewoon discipline leren. Of accepteren dat ze kleiner zijn dan de rest van een gewichtsklasse hoger. 7 pond is absurd, zeker op dat gewicht. Dat ben ik in een paar dagen kwijt en ik ben niet eens in vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |