Geen idee eigenlijk. Voel me niet meer dan de rest hierzo. Op de FP wel, maar goed... Da's meer vanwege de extra opties die ik heb.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:04 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat dan nog? Dat maakt je toch niet minder formeel boven mij gesteld?
Zoiets jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
'We can do what?! REALLY?! WE CAN DO THAT TOO? Jezus..''
GGMM voelt zich wel meer dan de rest hiero.. En dat terwijl 'ie nog thuis woont op zijn 38e..quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Voel me niet meer dan de rest hierzo. Op de FP wel, maar goed... Da's meer vanwege de extra opties die ik heb.
GGMM is dan ook een Volidiotquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
GGMM voelt zich wel meer dan de rest hiero.. En dat terwijl 'ie nog thuis woont op zijn 38e..
Wij hebben een internationaal uiterlijk dus we blenden wel 👍quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:04 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, die moeten ook in Mofrika willen wonen, natuurlijk..
Ontwijk Sachsen-Anhalt en de regio Dresden..quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wij hebben een internationaal uiterlijk dus we blenden wel 👍
I know...quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ontwijk Sachsen-Anhalt en de regio Dresden..
Dresden hooguit een stedentrip voor mij. En het liefst vanuit een vliegtuig..quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hoewel Dresden an sich een leuke stad is, jeukt het van de imbecielen daar..
Daar zijn ze toch voor?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
Rare beslissing. Die Twente speler wordt gebruikt als de Mt. Everest...
De namen van de spelers van je favoriete club niet kennenquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
Rare beslissing. Die Twente speler wordt gebruikt als de Mt. Everest...
Parachute?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dresden hooguit een stedentrip voor mij. En het liefst vanuit een vliegtuig..
Leuke tussenstop Berlijn > Praag..quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dresden hooguit een stedentrip voor mij. En het liefst vanuit een vliegtuig..
Mijn stream is momenteel 240p...quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
De namen van de spelers van je favoriete club niet kennen..
Internetten via Solconquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Mijn stream is momenteel 240p...
Nee mijn vader is aan het het torrenten. Dan is de upload te laag en is zn dreambox stream kut. Zo maar ff bellen.quote:
router remote overnemen en de torrent poorten dicht flikkerenquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nee mijn vader is aan het het torrenten. Dan is de upload te laag en is zn dreambox stream kut. Zo maar ff bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |