Ja.. Autoriteit uitstralen..quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hey, ik heb er ook 1...
Doet dat ding nog wat eigenlijk?
En wat heeft dat met de Eredivisie te maken?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee het gaat over het blauwe vinkje.
Dat komt meer door je eigen persoonlijkheid, gok ik zo...quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben an sich behoorlijk geïntimideerd..
Heb je spaargeld, of ga je huren?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:02 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik denk Noordrein-Westfalen of Niedersachsen.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
GGMM is staat weer voor een lul.
Ik heb immer respect voor formeel boven mij gestelden, inderdaad..quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat komt meer door je eigen persoonlijkheid, gok ik zo...
Geen idee.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
En wat heeft dat met de Eredivisie te maken?
Goulash aan huis..quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen idee.
Wat heb je gegeten vandaag?
Troost je, op het forum hebben wij 0,0 macht... Voor zover ik weet iig...quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb immer respect voor formeel boven mij gestelden, inderdaad..
Wat dan nog? Dat maakt je toch niet minder formeel boven mij gesteld?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Troost je, op het forum hebben wij 0,0 macht... Voor zover ik weet iig...
Spaargeld, maar misschien eerst huren om verder te oriënteren. Er zijn andere factoren waar ik rekening moet houden. Gezinquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb je spaargeld, of ga je huren?
'We can do what?! REALLY?! WE CAN DO THAT TOO? Jezus..''quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Troost je, op het forum hebben wij 0,0 macht... Voor zover ik weet iig...
Ja, die moeten ook in Mofrika willen wonen, natuurlijk..quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Spaargeld, maar misschien eerst huren om verder te oriënteren. Er zijn andere factoren waar ik rekening moet houden. Gezin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |