Dat kan ik niet hier. (helaas)quote:
Nee, maar ik draag met een dubbele functie iets bij aan Fok! en dus laat ik me niet uitschelden. Is gewoon crewbash, klaar.quote:
VBL modden is dan ook een kunst.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat kan ik niet hier. (helaas)
[..]
Nee, maar ik draag met een dubbele functie iets bij aan Fok! en dus laat ik me niet uitschelden. Is gewoon crewbash, klaar.
Hij wint daardoor ook een award.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd ietwat minder positief... Vertel... Wat gaat er mis in je leven?
Zijn vissen staken..quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd ietwat minder positief... Vertel... Wat gaat er mis in je leven?
? Door te zagen en zuigen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij wint daardoor ook een award.
Slaat echt nergens op dat je een award kan winnen omdat je het hele jaar een negatieve bijdrage hebt geleverd.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij wint daardoor ook een award.
Higler nog meer 3 fouten gemaaktquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:19 schreef Sked het volgende:
Higler kan maar beter gewoon affluiten. Niemand, inclusief hijzelf, doet nog iets goed.
Beloning is dan ook een ban van 4 maanden.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op dat je een award kan winnen omdat je het hele jaar een begatieve bijdrage hebt geleverd.
Ach jochie toch. Ga huilen dan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:16 schreef Vasion het volgende:
Nee, maar ik draag met een dubbele functie iets bij aan Fok! en dus laat ik me niet uitschelden. Is gewoon crewbash, klaar.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Beloning is dan ook een ban van 4 maanden.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja? We hebben dan ook een zuigaward in de aanbieding.
Neem jezelf niet zo serieus joh.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Niks, ik ben gewoon in de race voor een award.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ah joh crewbash is het niet.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat kan ik niet hier. (helaas)
[..]
Ik ben een en al zelfspot. Je kent me toch al langerquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neem jezelf niet zo serieus joh.
Geen idee, maar je neemt het vandaag wel erg snel persoonlijk. Laat toch lekker gaan, ouwe pik.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ben een en al zelfspot. Je kent me toch al langer
Uh.. relevant..quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij bent degene die morgen gaat huilen als PSV jullie gaat oprollen.
Wie?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee DAT niet. Maar Bronson_ doet het niet uit satire.
Jij haalde wat anders aan, ik niet.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Relevant, het gaat over voetbal in een Eredivisietopic
Ik ben de TS, dus ik mag dat.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij haalde wat anders aan, ik niet.
Jij bent "wat anders"quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij haalde wat anders aan, ik niet.
Pinguquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*walk in the parkquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:28 schreef Vasion het volgende:
Vitesse, weer een walk through the park
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |