*walk in the parkquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:28 schreef Vasion het volgende:
Vitesse, weer een walk through the park
Zou je haar doen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Helene heeft wel een sexy outfitje aan hè.
Beetje zielig hoe je mij nu op de kast probeert te jagen nadat ik je wijs op een gigantische blunder.quote:
En weeeeer gaat het over mij.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje zielig hoe je mij nu op de kast probeert te jagen nadat ik je wijs op een gigantische blunder.
En dan klagen dat je je niet laat beledigen omdat je een vinkje hebt
Sla jij graag vrouwen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:36 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb eerder de neiging om Helene een baks in der gezicht te geven dan haar te baksen.
Als je gewoon oprot gaat het nooit meer over jou. Hoef je je daar ook geen zorgen meer om te maken.quote:
Ik eerstquote:
Koop een abo en blokkeer mij. Opgelost plus Fok! verdient nog wat aan je.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je gewoon oprot gaat het nooit meer over jou. Hoef je je daar ook geen zorgen meer om te maken.
Meisje tochquote:
Haha, betalen om jouw berichten op de FP in stand te kunnen houdenquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Koop een abo en blokkeer mij. Opgelost plus Fok! verdient nog wat aan je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |