SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sAin't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
Je gaat hem niet draaien?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal zo even inspelen op de opmerking over Elvis...
Heb zo niks van Elvis bij de hand, helaas. Nog wel iets gerelateerds, denk ik. Zal ik ook even klaarzetten.quote:
Weer eens een track van het album System van Seal. De openingstrack van dit dance-georiënteerde album, om preciezer te zijn.
Wist niet eens dat die man nog iets in de muziek deed.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:19 schreef Elfletterig het volgende:
Weer eens een track van het album System van Seal. De openingstrack van dit dance-georiënteerde album, om preciezer te zijn.
Zeker wel. Heeft dit jaar zijn zevende album uitgebracht: 7quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet eens dat die man nog iets in de muziek deed.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker wel. Heeft dit jaar zijn zevende album uitgebracht: 7
Dit nummer is wat ouder; komt van zijn vijfde album: System.
In de jaren 80 vormden Alison Moyet en Vince Clarke het succesvolle duo Yazoo. Jaren later (in 1994) zouden hun wegen nog eens kruisen, toen Clarke een nummer van Alison Moyet remixte. Hierna, op Radio 49.
Raf!quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:25 schreef Rafeiro het volgende:
Herkenbaar dit, weet alleen niet waardoor
Die heb ik niet gehadquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:26 schreef just me het volgende:
Melting, kan het zijn dat ik jouw koekje gisteren gemist heb
De single-remix van Whispering Your Name - niet deze versie - is trouwens gemaakt door ene Steve Rocket en Johnny Nitrate; twee namen die verder nooit ergens in de muziekwereld zijn opgedoken. Schuilnamen dus. Pet Shop Boys wellicht? Het klinkt wel heel erg zo. Maar ze ontkennen glashard...
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:26 schreef just me het volgende:
Melting, kan het zijn dat ik jouw koekje gisteren gemist heb
Hierna gaan we de rustige, akoestische hoek even in. Met eerst een cover van een zeer, zeer bekend liedje (dat op nummer 1 stond toen uw dienstdoende DJ werd geboren).
Weten we meteen hoe oud onze dj is.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna gaan we de rustige, akoestische hoek even in. Met eerst een cover van een zeer, zeer bekend liedje (dat op nummer 1 stond toen uw dienstdoende DJ werd geboren).
Ik weet gelukkig waar abraham de mosterd haaltquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:28 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Tast toe allemaal, als goedmaker voor het gemiste koekje gisteren.
quote:
Dan ga ik duttenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen half uurtje dutten voor het Vout gaat?
Elfquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
11 inderdaad. Met 29 jaar ervaring.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Weten we meteen hoe oud onze dj is.
Ik gok 11.
Die naam zou ook iets te lastig worden danquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
11 inderdaad. Met 29 jaar ervaring.
Luister jij zo meteen wel weer eens mee?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja, dat gaat een probleem worden. Ben wel op de elfde geboren...quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die naam zou ook iets te lastig worden dan
Wellichtquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:31 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Luister jij zo meteen wel weer eens mee?
quote:
Zoals jullie inmiddels weten, draai ik het origineel van dit nummer grijs in mijn shows. Vandaag liep ik deze akoestische uitvoering tegen het lijf. Een goed nummer blijft een goed nummer.
gaat primaquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
Zoals jullie inmiddels weten, draai ik het origineel van dit nummer grijs in mijn shows. Vandaag liep ik deze akoestische uitvoering tegen het lijf. Een goed nummer blijft een goed nummer.
Dan wordt ie schraalquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
gaat prima
je moet toch weer eens vaker komen hoor
Dat zei ik hem gisteren dus ook al.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
gaat prima
je moet toch weer eens vaker komen hoor
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan wordt ie schraal
Maar je hebt gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |