abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167399952
Hoi, Ik ben Marit en om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik heb dit account aangemaakt omdat ik af en toe wel wat advies en invalshoeken van anderen kan gebruiken.

Op het moment zit ik er een beetje mee dat mannen mij eigenlijk altijd alleen maar zien als een scharrel of een friend with benefits. Ik heb geen gebrek aan aandacht, dat is het probleem niet. Er zijn genoeg mannen die interesse hebben en willen daten. De eerste date is dan vaak een onschuldige niet-seksuele date, maar daarna kan het ze niet snel genoeg wel die kant op gaan. Als ik mijn best doe om nog wat langer fysieke afstand te bewaren dan is er vaak geen interesse meer, maar als ik wel in ga op een avontuurtje in bed dan is dat het enige waar daarna de interesse ligt. Soms wel gecombineerd met samen koken of een film gaan kijken, maar... Uiteindelijk draait het eigenlijk alleen maar om seks.

Kortom, als ik niet snel genoeg opensta voor seks, dan houdt de interesse snel op en als ik wel open sta voor seks, dan is dat het enige wat belanrijk is voor meneer.

De laatste keer dat ik een echte relatie gehad heb is intussen al een paar jaar terug en een boel scharrels verder begin ik nu toch wel behoefte te voelen naar iets vasters. Natuurlijk moet dat groeien, maar ik heb het idee dat mannen mij nooit zien als hypothetisch relatiemateriaal, maar altijd als een speeltje voor in bed (+ af en toe een beleefde kleine date voor de vorm, maar... je snapt het wel).

Nu vraag ik me af, wat doe ik verkeerd? Ik snap best dat er mannen zijn waarbij het gewoon aan de man ligt, dat hij gewoon niet in de fase van zijn leven is waar hij iets vasters zoekt. Het gebeurt alleen niet sporadisch op deze manier, maar eigenlijk al tijd, dus dan moet ik toch zelf ook iets verkeerd doen lijkt me?

Dames, heren, advies? (A)
pi_167400049
Hoe oud ben je
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167400097
23
pi_167400133
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:05 schreef rosannemarit het volgende:
23
Ja dan zijn de meeste mannen nog hormonenbommetjes. Zoek een oudere man van in de 30.
pi_167400187
'Mannen willen alleen maar seks' en bier! ^O^
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_167400336
Hoe presenteer je jezelf? Doe je ook je best om andere kanten van jezelf te laten zien? Heb je leuke andere kanten? Flirt je op ee b heel seksuele manier? Praat je veel/makkelijk over seks?
pi_167400361
Waar ontmoet je die jongens? Hoe oud zijn ze gemiddeld?
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:13:56 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_167400425
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:01 schreef rosannemarit het volgende:
Hoi, Ik ben Marit
Hey Marit, Ik ben SpecialK. Wil je seks met me?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_167400440
Ik niet hoor. Daten? :+

OT: gewoon een paar dates wachten. Als zij niet willen wachten, zijn ze het (jou) niet waard. Simpel :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:14:37 #10
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_167400452
Blijkbaar ben je niet leuk genoeg voor een relatie maar qua uiterlijk wel te doen.
pi_167400493
Ik lees dat die jongens aandacht hebben voor jou, maar lees niks over jouw voorkeuren en instelling. Het lijkt haast of je date met iedere kerel die je uitvraagt :?
pi_167400567
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef Allures het volgende:
Hoe presenteer je jezelf? Doe je ook je best om andere kanten van jezelf te laten zien? Heb je leuke andere kanten? Flirt je op ee b heel seksuele manier? Praat je veel/makkelijk over seks?
Haha, ik mag toch hopen dat ik meer kan dan alleen neuken ja x) Maar ja, we hebben het vaak we over verschillende dingen, waarin dus ook andere kanten van mezelf langskomen. Ik moet bekennen dat ik inderdaad wel ook heel makkelijk over seks praat, ik vind seks zelf ook erg leuk en belangrijk en dus ook belangrijk dat er over gepraat kan worden. Maar dat betekent niet dat dat het enige is waar ik over kan praten haha.
pi_167400599
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:12 schreef madam-april het volgende:
Waar ontmoet je die jongens? Hoe oud zijn ze gemiddeld?
Op de universiteit, studentenvereniging, vrienden van vrienden.... Gemiddeld 26 denk ik.
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:18:38 #14
462674 Veldmedewerker
Professioneel realist
pi_167400642
Hoe veel van die 'dates' heb je zo in de maand?
Gek work k van die klapjosties ant ent van de straot, gek zeg ik je. Zo, en nu gaak om een bal gehakt!
pi_167400667
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:14 schreef KaBuf het volgende:
Ik niet hoor. Daten? :+

OT: gewoon een paar dates wachten. Als zij niet willen wachten, zijn ze het (jou) niet waard. Simpel :)
Dat is makkelijk gezegd! Maar het gebeurt eigenlijk heel weinig dat mannen wel willen wachten. En degenen die dat eventueel zouden willen, zijn vaak net degenen die ik dan weer niet zie zitten.
pi_167400691
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:14 schreef Woelwater het volgende:
Blijkbaar ben je niet leuk genoeg voor een relatie maar qua uiterlijk wel te doen.
Goed advies!
pi_167400706
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:17 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Haha, ik mag toch hopen dat ik meer kan dan alleen neuken ja x) Maar ja, we hebben het vaak we over verschillende dingen, waarin dus ook andere kanten van mezelf langskomen. Ik moet bekennen dat ik inderdaad wel ook heel makkelijk over seks praat, ik vind seks zelf ook erg leuk en belangrijk en dus ook belangrijk dat er over gepraat kan worden. Maar dat betekent niet dat dat het enige is waar ik over kan praten haha.
Pics om te beoordelen.
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:20:27 #18
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_167400725
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:19 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Goed advies!
Dat was geen advies maar een constatering.
pi_167400767
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:15 schreef Harmankardon het volgende:
Ik lees dat die jongens aandacht hebben voor jou, maar lees niks over jouw voorkeuren en instelling. Het lijkt haast of je date met iedere kerel die je uitvraagt :?
Excuus als dat zo overkomt, ik dacht niet dat het relevant zou zijn om mijn voorkeur over mannen er bij te noemen aangezien het geen contactoproep is ;)

Maar als ik met een man praat, het klikt en hij vraagt me mee uit dan ga ik daar meestal wel op in. Dat lijkt me een goed begin om elkaar beter te leren kennen en om te kijken of we elkaar vaker willen zien, niet?
pi_167400846
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:18 schreef Veldmedewerker het volgende:
Hoe veel van die 'dates' heb je zo in de maand?
Als ik een "vaste scharrel" heb dan zien we elkaar meestal zo 1, 2 x in de week.

Als ik niet aan het scharrelen ben heb ik eens een date als het zo uitkomt, maar dat zal max. 1 x in de maand zijn.
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:23:55 #21
462674 Veldmedewerker
Professioneel realist
pi_167400860
Zomaar een gokje hoor, maar als ik het zo een beetje inschat sta je inmiddels wel bekend als makkelijke scharrel..

Zoiets blijft niet onopgemerkt natuurlijk.. En dan staan er op een gegeven moment niet meer zoveel te trappelen om met jou serieus te gaan doen?

Of ben ik nu te kritisch.
Gek work k van die klapjosties ant ent van de straot, gek zeg ik je. Zo, en nu gaak om een bal gehakt!
pi_167400960
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:23 schreef Veldmedewerker het volgende:
Zomaar een gokje hoor, maar als ik het zo een beetje inschat sta je inmiddels wel bekend als makkelijke scharrel..

Zoiets blijft niet onopgemerkt natuurlijk.. En dan staan er op een gegeven moment niet meer zoveel te trappelen om met jou serieus te gaan doen?

Of ben ik nu te kritisch.
Ik snap je punt. Weet niet of het te kritisch is, maar de meeste van mijn afgelopen scharrels kennen elkaar niet, dus ik denk niet per se dat het een kwestie van "bekend staan als" is
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:27:19 #23
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_167400994
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:23 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Als ik een "vaste scharrel" heb dan zien we elkaar meestal zo 1, 2 x in de week.

Als ik niet aan het scharrelen ben heb ik eens een date als het zo uitkomt, maar dat zal max. 1 x in de maand zijn.
Niet meer scharrelen dus en pas weer daten als je een potentieeltje ontmoet.
Prrrrr
pi_167401114
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:27 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Niet meer scharrelen dus en pas weer daten als je een potentieeltje ontmoet.
Oké, maar stel ik ontmoet iemand die ik potentieel interessant vindt, we daten een keer en de eerste date is leuk/gezellig (dit is wat er meestal gebeurt). Als ik er nu voor kies om inderdaad niet te gaan scharrelen, een beetje afstand te bewaren en zeker niet te snel op fysieke behoeftes reageer, dan houdt het hier eigenlijk gewoon op.
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:30:57 #25
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_167401161
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:30 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Oké, maar stel ik ontmoet iemand die ik potentieel interessant vindt, we daten een keer en de eerste date is leuk/gezellig (dit is wat er meestal gebeurt). Als ik er nu voor kies om inderdaad niet te gaan scharrelen, een beetje afstand te bewaren en zeker niet te snel op fysieke behoeftes reageer, dan houdt het hier eigenlijk gewoon op.
Gewoon zoenen kan opwindend genoeg zijn om de zin-in-meer gaande te houden. Sex maakt dat gemakkelijk stuk.
Prrrrr
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:31:59 #26
462674 Veldmedewerker
Professioneel realist
pi_167401208
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:26 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Ik snap je punt. Weet niet of het te kritisch is, maar de meeste van mijn afgelopen scharrels kennen elkaar niet, dus ik denk niet per se dat het een kwestie van "bekend staan als" is
Nou ja, dan maar zelf eens wat meer 'eisen' gaan stellen aan een eventuele geliefde. Dus weten wat je wel graag wilt en selectiever zijn, en dan ook naar jezelf toe..

Liefde vinden is namelijk niet zo simpel als het bed induiken met iemand die aantrekkelijk is. Dat is simpel. Misschien een vreemde tip, maar ga eens lezen over liefde en wat het is, en wat er voor nodig is :P
pi_167401272
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:30 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Gewoon zoenen kan opwindend genoeg zijn om de zin-in-meer gaande te houden. Sex maakt dat gemakkelijk stuk.
Thanks voor je advies (:
pi_167401404
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:31 schreef Veldmedewerker het volgende:

[..]

Nou ja, dan maar zelf eens wat meer 'eisen' gaan stellen aan een eventuele geliefde. Dus weten wat je wel graag wilt en selectiever zijn, en dan ook naar jezelf toe..

Liefde vinden is namelijk niet zo simpel als het bed induiken met iemand die aantrekkelijk is. Dat is simpel. Misschien een vreemde tip, maar ga eens lezen over liefde en wat het is, en wat er voor nodig is :P
Hmm... dat laatste klinkt voor mij een beetje als een boek lezen over autorijden en dan verwachten dat je het in de praktijk kunt...

Maar met dat liefde vinden niet zo simpel is als met iemand het bed induiken ben ik helemaal met je eens, dat blijkt ook. Het is ook niet alsof ik per se a la minute op zoek ben naar liefde of een relatie, ik word er alleen gek van om altijd de scharrel te zijn en dat er eigenlijk nooit potentie is voor meer.

Thanks voor het meedenken.
pi_167401494
Seks is overraded
pi_167401634
quote:

[..]

Hoe zit het met jou dan? Word je verliefd op die jongens? Gaan jullie ook de diepte in qua gesprekken of blijft het redelijk oppervlakkig gezellig?
pi_167401707
Waarschijnlijk weet je gewoon de juiste plek niet te raken bij de mannen. En die mannen denken dan "Ze is wel lekker, dan maar neuken".
Verdiep je een beetje in de mensen en de wereld om je heen en praat niet teveel over jezelf en je bezigheden.
pi_167401734
quote:

[..]

Op de universiteit, studentenvereniging, vrienden van vrienden.... Gemiddeld 26 denk ik.
Hoe gebruikelijk is het aangaan van relaties in die omgeving? Als het de cultuur is om maar zoveel mogelijk verschillende scharreltjes af te werken maak je weinig kans natuurlijk.
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:46:23 #33
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_167401781
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:34 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Thanks voor je advies (:
Tis bovendien zo dat je op een tweede, derde, vierde date ook eens kan bespreken wat jullie zo in de ander aanspreekt ipv je lichamelijke lusten de gebeurtenissen te laten bepalen. Minder is meer, zeg maar.
Prrrrr
pi_167401912
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:42 schreef viceversa het volgende:

[..]

Hoe zit het met jou dan? Word je verliefd op die jongens? Gaan jullie ook de diepte in qua gesprekken of blijft het redelijk oppervlakkig gezellig?
Dat ligt eraan. Na één date ben ik niet verliefd natuurlijk, net als dat dat misschien niet het moment is om te debatteren over wereldpolitiek. Een eerste date is vaak oppervlakkig gezellig, maar wel om een manier dat je elkaar wat beter leert kennen.

Met de jongens met wie ik blijf scharrelen heb ik buiten de seks om vaak wel interessante, meer diepgaande gesprekken en gebeurt het ook wel dat ik dan verliefd begin te worden. Erg vervelend als dat eenzijdig is.
pi_167402023
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:44 schreef eRKa het volgende:
Waarschijnlijk weet je gewoon de juiste plek niet te raken bij de mannen. En die mannen denken dan "Ze is wel lekker, dan maar neuken".
Verdiep je een beetje in de mensen en de wereld om je heen en praat niet teveel over jezelf en je bezigheden.
Thanks voor het advies! Alleen als je niet over jezelf praat kan die ander je ook niet leren kennen toch? Ik ben het met je eens dat een lange monoloog over jezelf houden misschien niet het beste idee is, maar ik ben benieuwd naar die ander en ik hoop hij ook naar mij, daarom daten we toch? Het lijkt me dat in zekere mate over jezelf praten dan wel van pas kan komen om erachter te komen of je elkaar leuk vindt.
pi_167402088
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:45 schreef Chai het volgende:

[..]

Hoe gebruikelijk is het aangaan van relaties in die omgeving? Als het de cultuur is om maar zoveel mogelijk verschillende scharreltjes af te werken maak je weinig kans natuurlijk.
Oeh, dit vind ik een leuke invalshoek. Misschien omdat het suggereert dat ik dan zelf niks fout doe haha. Nee, maar het is wel een beetje waar. In een studentencultuur is "die neukt met die" wel een beetje aan de orde van de dag. Maar dat betekent niet dat wat diepere relaties helemaal niet bestaan.
pi_167402097
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:51 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Thanks voor het advies! Alleen als je niet over jezelf praat kan die ander je ook niet leren kennen toch? Ik ben het met je eens dat een lange monoloog over jezelf houden misschien niet het beste idee is, maar ik ben benieuwd naar die ander en ik hoop hij ook naar mij, daarom daten we toch? Het lijkt me dat in zekere mate over jezelf praten dan wel van pas kan komen om erachter te komen of je elkaar leuk vindt.
Nou een hoop mannen in die leeftijdscategorie en die plekken waar jij komt, daten niet om van jou te horen dat je ooit nog eens naar Hawaï op vakantie wil gaan hoor. Die willen ff lekker los op je gaan.
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:53:48 #38
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_167402102
quote:

[..]

Vragen stellen genereert interesse. Mensen vinden het heerlijk om over zichzelf te vertellen en als jij ze aan het praten krijgt over hun gevoelens, hun issues, hun dromen en angsten, dan vinden ze jou een goede gesprekspartner. Hoef je niets over jezelf bij te vertellen.
Prrrrr
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:55:08 #39
462674 Veldmedewerker
Professioneel realist
pi_167402174
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:37 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Hmm... dat laatste klinkt voor mij een beetje als een boek lezen over autorijden en dan verwachten dat je het in de praktijk kunt...

Maar met dat liefde vinden niet zo simpel is als met iemand het bed induiken ben ik helemaal met je eens, dat blijkt ook. Het is ook niet alsof ik per se a la minute op zoek ben naar liefde of een relatie, ik word er alleen gek van om altijd de scharrel te zijn en dat er eigenlijk nooit potentie is voor meer.

Thanks voor het meedenken.
En toch kun je zo heel wat leren.. :P

We leren alles behalve de meest belangrijke dingen, toch vreemd dat we daar menen zelf alles vanaf te weten, met alle gevolgen van dien dus.
pi_167402220
quote:

[..]

Ja dan heb je dus geen mentale klik ;)

Misschien moet je je meer daar op focussen. Seks met een vrouw van 23 is voor mannen van alle leeftijden natuurlijk wel een cadeautje, hou daar wel een beetje in je achterhoofd rekening mee. Dan zijn vrouwen namelijk erg vruchtbaar, dus dat is wel zo'n beetje wetenschappelijk bewezen.
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:57:52 #41
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_167402286
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:56 schreef jaha het volgende:

[..]

Misschien moet je je meer daar op focussen. Seks met een vrouw van 23 is voor mannen van alle leeftijden natuurlijk wel een cadeautje, hou daar wel een beetje in je achterhoofd rekening mee. Dan zijn vrouwen namelijk erg vruchtbaar, dus dat is wel zo'n beetje wetenschappelijk bewezen.
Juist daarom zou ze de mannen er iets meer moeite voor moeten laten doen.
Prrrrr
pi_167402314
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:49 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Dat ligt eraan. Na één date ben ik niet verliefd natuurlijk, net als dat dat misschien niet het moment is om te debatteren over wereldpolitiek. Een eerste date is vaak oppervlakkig gezellig, maar wel om een manier dat je elkaar wat beter leert kennen.

Met de jongens met wie ik blijf scharrelen heb ik buiten de seks om vaak wel interessante, meer diepgaande gesprekken en gebeurt het ook wel dat ik dan verliefd begin te worden. Erg vervelend als dat eenzijdig is.
Het hoeft niet over wereldpolitiek te gaan, maar vooral dat jullie allebei je kwetsbaar opstellen bij elkaar. Op een eerste date hoeft dat niet, maar wel als er meer dates volgen. Of blijft het altijd bij 1 of 2?
  zaterdag 17 december 2016 @ 21:00:15 #43
462674 Veldmedewerker
Professioneel realist
pi_167402367
quote:

[..]

Dat is ook zoiets ja, vroeger werd je verliefd omdat er nog een soort normale omgang was en ontstond er natuurlijk wel iets, nu ga je bijna random daten om elkaar te leren kennen, zogenoemd dan. En dan hopen dat het na enkele sessies in bed het misschien uitdraait op verliefdheid..

Dat is een heel verschil.
pi_167402370
quote:

[..]

Ach, elkaar leren kennen is óók mogelijk door over algemene dingen te praten. Bijvoorbeeld de toestand in de gezondheidszorg, steeds minder handen aan bed, zoiets. Of dat er steeds minder winkels bestaan. Nou noem ik hele grote dwarsstraten, maar dat kan ook een methode zijn om de ander te leren kennen zónder het over jezelf te hebben.
pi_167402401
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:53 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Vragen stellen genereert interesse. Mensen vinden het heerlijk om over zichzelf te vertellen en als jij ze aan het praten krijgt over hun gevoelens, hun issues, hun dromen en angsten, dan vinden ze jou een goede gesprekspartner. Hoef je niets over jezelf bij te vertellen.
Dat is zeker waar! Maar dat gebeurt ook wel hoor!
pi_167402505
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:57 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Tja. Ik ondervind dat eigenlijk gewoon andersom. Vrouwen die, wat je ook doet, toch niet tevreden lijken te zijn met alles wat je als man kunt, doet of voor ze over hebt.
pi_167402545
quote:

[..]

Ofwel, ik heb met niemand een mentale klik? Vaak is de eerste date wel echt leuk/gezellig en lijkt het alsof hij dat ook vindt (alhoewel ik natuurlijk niet in zijn hoofd kan kijken). Blijkbaar toch niet leuk genoeg om nog verder te daten als daar niets fysieks bij komt kijken. Als dat af en toe zou gebeuren dan zou ik inderdaad ook zeggen "geen mentale klik" en me er niet zo druk om maken, maar omdat dit dus eigenlijk altijd gebeurt lijkt het toch of er iets anders misgaat. Of ik ben zo'n saaie persoonlijkheid dat ik met niemand een klik zou hebben, maar ook dat geloof ik niet.
  zaterdag 17 december 2016 @ 21:04:57 #48
462674 Veldmedewerker
Professioneel realist
pi_167402558
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:57 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

En juist daarom zou het handig zijn om eerst verliefd te worden voor je elkaar verder gaat verkennen..
  zaterdag 17 december 2016 @ 21:05:44 #49
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_167402585
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:04 schreef Veldmedewerker het volgende:

[..]

En juist daarom zou het handig zijn om eerst verliefd te worden voor je elkaar verder gaat verkennen..
Mooiere verwoording.
Prrrrr
pi_167402587
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:58 schreef viceversa het volgende:

[..]

Het hoeft niet over wereldpolitiek te gaan, maar vooral dat jullie allebei je kwetsbaar opstellen bij elkaar. Op een eerste date hoeft dat niet, maar wel als er meer dates volgen. Of blijft het altijd bij 1 of 2?
Als ik besluit niet te gaan scharrelen blijft het vaak bij 1 of 2, omdat mannen dus vrij snel de interesse lijken te verliezen als er geen seks bij komt kijken.
  zaterdag 17 december 2016 @ 21:07:39 #51
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_167402643
BUG / DM foutmelding

Welke gladjakker was dat _O-
  zaterdag 17 december 2016 @ 21:07:47 #52
462674 Veldmedewerker
Professioneel realist
pi_167402650
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:05 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Mooiere verwoording.
Ik word oud.. :P
pi_167402659
quote:
Ik moet bekennen dat ik inderdaad wel ook heel makkelijk over seks praat, ik vind seks zelf ook erg leuk en belangrijk en dus ook belangrijk dat er over gepraat kan worden.
Klinkt als een promiscue vrouw. Probeer eens naar de internationale studentes (binnen Europa en Rusland) te kijken en vergelijk dat eens met de kleding en gedragingen van een Nederlandse vrouw. Nederlandse vrouwen zijn veel te losbandig en gedragen zich niet discreet.
quote:

[..]

Probeer het eens met een jonge PhD student. Net wat ouder dan een student, maar niet te oud.
👍 STEM (Science, technology, engineering and mathematics) en liberal arts, humanities en sociale wetenschappen.
👎 Communicatie, entertainment, media, bestuurswetenschappen "studies".
pi_167402660
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:21 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Excuus als dat zo overkomt, ik dacht niet dat het relevant zou zijn om mijn voorkeur over mannen er bij te noemen aangezien het geen contactoproep is ;)

Maar als ik met een man praat, het klikt en hij vraagt me mee uit dan ga ik daar meestal wel op in. Dat lijkt me een goed begin om elkaar beter te leren kennen en om te kijken of we elkaar vaker willen zien, niet?
Eens
pi_167402728
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:03 schreef jaha het volgende:

[..]

Tja. Ik ondervind dat eigenlijk gewoon andersom. Vrouwen die, wat je ook doet, toch niet tevreden lijken te zijn met alles wat je als man kunt, doet of voor ze over hebt.
Interessant om ook het punt vanuit jouw kant als man te lezen. Vooral omdat ik dus afgelopen zomer voor de verandering een man had ontmoet die wel interesse bleef hebben. Helaas vond ik hem zelf geen relatiemateriaal en toen ik hem dat vertelde toen zei hij ongeveer wat jij nu zegt. Zoals ik het probleem ondervind dat mannen me alleen maar als seksspeeltje zien, had hij het probleem dat hij eigenlijk altijd gefriendzoned werd. Het lijkt alsof sommige mensen dat dan toch op een bepaalde manier uitstralen. Bij hem kon ik ook niet zeggen wat hij per se verkeerd deed, want het was een hele lieve attente jongen, maar voor mij was de aantrekkingskracht er gewoon niet.

Waarschijnlijk heb ik zelf zo'nzelfde air om me heen hangen, maar dan andersom: Ja, je bent een aantrekkelijke, leuke, spontane meid, maar geen relatiemateriaal...
pi_167402820
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:23 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

waarom scharrelen als je dat niet wil :?
En waarom niet wachten ook al is dat wel wat jij wil? Als ze afhaken, haken ze af

Het heeft iets wanhopigs. Kun je wel alleen zijn?

En vrouwen sturen denk ik snel signalen die voor mannen verwarrend zijn als ze wel makkelijk met praktische vreemden die in hun broekje willen over seks praten en dan toch roepen ik wil wachten
Als je niet wil dat seks het enige is wat ze zien moet je seks niet naar voor brengen he. Kun je na een date of 4 alsnog doen
pi_167402995
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:13 schreef Allures het volgende:

[..]

waarom scharrelen als je dat niet wil :?
En waarom niet wachten ook al is dat wel wat jij wil? Als ze afhaken, haken ze af

Het heeft iets wanhopigs. Kun je wel alleen zijn?

En vrouwen sturen denk ik snel signalen die voor mannen verwarrend zijn als ze wel makkelijk met praktische vreemden die in hun broekje willen over seks praten en dan toch roepen ik wil wachten
Als je niet wil dat seks het enige is wat ze zien moet je seks niet naar voor brengen he. Kun je na een date of 4 alsnog doen
In tegenstelling tot wat veel mensen schijnen te denken hebben vrouwen ook behoefte aan seks. Scharrelen is niet optimaal, maar als ik een tijdje droog gestaan heb is het beter dan niks? Het is een beetje als een boterham met kaas, terwijl je eigenlijk een pizza wilde, maar die boterham stilt wel de honger een beetje.

En ja, ik begrijp dat dit een beetje tegenstrijdig klinkt met dat ik eigenlijk op zoek ben naar iets meer dan een scharrel, maar iets met behoeftes. Misschien hoop ik ergens altijd ook wel stiekem dat er toch meer uitkomt, terwijl ik heel goed weet dat dat zo niet werkt.
pi_167403171
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:17 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

In tegenstelling tot wat veel mensen schijnen te denken hebben vrouwen ook behoefte aan seks. Scharrelen is niet optimaal, maar als ik een tijdje droog gestaan heb is het beter dan niks? Het is een beetje als een boterham met kaas, terwijl je eigenlijk een pizza wilde, maar die boterham stilt wel de honger een beetje.

En ja, ik begrijp dat dit een beetje tegenstrijdig klinkt met dat ik eigenlijk op zoek ben naar iets meer dan een scharrel, maar iets met behoeftes. Misschien hoop ik ergens altijd ook wel stiekem dat er toch meer uitkomt, terwijl ik heel goed weet dat dat zo niet werkt.
ja of je houdt hem gewoon ff in je broek om je doel te bereiken

Ik snap ook wel dat je behoefte hebt aan seks maar dan moet je even gaan bedenken waar je meer behoefte aan hebt
Ik denk dat je jezelf in je vingers snijdt omdat je jezelf aanbied als 'seks' en dan verbaasd bent als dat is wat ze willen
Als jij iemands vriendin wil zijn moet je jezelf op die manier presenteren.
Gewoon ff een date of 4/5 niet over seks praten, geen vuige foto's sturen en alleen zoenen en een beetje friemelen. Dan heb je het nog niet eens over een maand :')
Vraag naar zijn jeugd, hobby's etc en niet naar zijn favoriete strandje. Jemig wat een opoffering
pi_167403352
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:21 schreef Allures het volgende:

[..]

ja of je houdt hem gewoon ff in je broek om je doel te bereiken

Ik snap ook wel dat je behoefte hebt aan seks maar dan moet je even gaan bedenken waar je meer behoefte aan hebt
Ik denk dat je jezelf in je vingers snijdt omdat je jezelf aanbied als 'seks' en dan verbaasd bent als dat is wat ze willen
Als jij iemands vriendin wil zijn moet je jezelf op die manier presenteren.
Gewoon ff een date of 4/5 niet over seks praten, geen vuige foto's sturen en alleen zoenen en een beetje friemelen. Dan heb je het nog niet eens over een maand :')
Vraag naar zijn jeugd, hobby's etc en niet naar zijn favoriete strandje. Jemig wat een opoffering
Ja, dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Op de eerste date gaat het heus niet gelijk over seks, en wel over zijn hobby's, favoriete boek of whatever. Ondanks dat krijg ik daarna gewoon van geen enkele man een kans om op die manier verder te daten. Ze willen daarna altijd gelijk bij hem of mij thuis afspreken en als ik aangeef dat ik liever ga picknicken, koffiedrinken of wat ook dan krijg ik een berichtje dat ze niet op zoek zijn naar een relatie en is het klaar.

Wanneer heb ik dan de kans om gebruik te maken van je advies. (Voor alle duidelijkheid, ik ben het met je eens en ik weet dat het zou kunnen werken, maar dan moet ik wel de kans hebben om dat te doen).
pi_167403513
Date je ook regelmatig vrienden of bekenden van elkaar?
pi_167403524
TS zegt alleen ja tegen het "verkeerde" soort mannen, het type man die ook wel langer dan twee dates kan/wil wachten is niet interessant genoeg. Tja dan wordt het lastig natuurlijk.

Hoor dit probleem vaker en dit is, zonder uitzondering, de verklaring.
pi_167403560
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:27 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Ja, dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Op de eerste date gaat het heus niet gelijk over seks, en wel over zijn hobby's, favoriete boek of whatever. Ondanks dat krijg ik daarna gewoon van geen enkele man een kans om op die manier verder te daten. Ze willen daarna altijd gelijk bij hem of mij thuis afspreken en als ik aangeef dat ik liever ga picknicken, koffiedrinken of wat ook dan krijg ik een berichtje dat ze niet op zoek zijn naar een relatie en is het klaar.

Wanneer heb ik dan de kans om gebruik te maken van je advies. (Voor alle duidelijkheid, ik ben het met je eens en ik weet dat het zou kunnen werken, maar dan moet ik wel de kans hebben om dat te doen).
je spreekt ze toch voor een date? Of op basis waarvan komt het anders tot een date?
  zaterdag 17 december 2016 @ 21:34:14 #63
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_167403572
quote:

[..]

Dat is makkelijk gezegd! Maar het gebeurt eigenlijk heel weinig dat mannen wel willen wachten. En degenen die dat eventueel zouden willen, zijn vaak net degenen die ik dan weer niet zie zitten.
Nou, daar is je antwoord. Je valt nou eenmaal op het soort gast dat niet op een relatie zit te wachten. Opgelost.
pi_167403600
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:31 schreef Harmankardon het volgende:
Date je ook regelmatig vrienden of bekenden van elkaar?
Als je bedoelt of mijn dates en/of scharrels elkaar kennen? Meestal niet. Als ik naar mijn laatste dates kijk waren dat eigenlijk voornamelijk vrienden van vrienden van mij. Dus geen directe vrienden, maar mannen die ik leer kennen via een vriend.
pi_167403619
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:10 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Interessant om ook het punt vanuit jouw kant als man te lezen. Vooral omdat ik dus afgelopen zomer voor de verandering een man had ontmoet die wel interesse bleef hebben. Helaas vond ik hem zelf geen relatiemateriaal en toen ik hem dat vertelde toen zei hij ongeveer wat jij nu zegt. Zoals ik het probleem ondervind dat mannen me alleen maar als seksspeeltje zien, had hij het probleem dat hij eigenlijk altijd gefriendzoned werd. Het lijkt alsof sommige mensen dat dan toch op een bepaalde manier uitstralen. Bij hem kon ik ook niet zeggen wat hij per se verkeerd deed, want het was een hele lieve attente jongen, maar voor mij was de aantrekkingskracht er gewoon niet.

Waarschijnlijk heb ik zelf zo'nzelfde air om me heen hangen, maar dan andersom: Ja, je bent een aantrekkelijke, leuke, spontane meid, maar geen relatiemateriaal...
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:27 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

En er kan een slotje op _O_

EDIT:

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:35 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Als je bedoelt of mijn dates en/of scharrels elkaar kennen? Meestal niet. Als ik naar mijn laatste dates kijk waren dat eigenlijk voornamelijk vrienden van vrienden van mij. Dus geen directe vrienden, maar mannen die ik leer kennen via een vriend.
Dan weten ze dus dat je de moeilijkste niet bent en nemen ze, terecht, hun verlies als je niet ook voor hun je benen wijd doet na de tweede date. Als ik weet dat een meisje makkelijk is ga ik echt niet de mongool zijn die er een half jaar op moet wachten, dat doet geen enkele man met enig gevoel van eigenwaarde.
pi_167403692
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:36 schreef Grems het volgende:

[..]

[..]

ik vind ook dat ze zichzelf op een paar punten wat tegenspreekt
Ze gaf eerder ook aan wel snel met mannen over seks te praten. Nu is het dat je ze nauwelijks spreekt of zo
Je zult toch ook kritisch naar jezelf moeten kijken

Maar los daarvan is je doelgroep misschien ook wat lastig. Jongens in de 20 die omkomen in het vrouwenaanbod hebben de tijd van hun leven en geven dat niet zomaar op
pi_167403700
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:33 schreef Allures het volgende:

[..]

je spreekt ze toch voor een date? Of op basis waarvan komt het anders tot een date?
Jawel. Maar het zijn meestal geen mannen die ik goed ken, maar vrienden van vrienden waarmee ik bijvoorbeeld op een borrel aan de praat geraakt ben. Dus goed, dan heb je een borrel en 1 date waarop er niet over seks gepraat wordt. Goed. Maar daarna komt dus het probleem wat ik net al aanhaalde.
pi_167403721
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:35 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Ok dat lijkt me goed nieuws want anders dan kun je wel raden wat ze onderling vertellen. Zo zijn mannen dan ook wel weer :{
pi_167403804
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:36 schreef Grems het volgende:

[..]

[..]

EDIT:

[..]

Dan weten ze dus dat je de moeilijkste niet bent en nemen ze, terecht, hun verlies als je niet ook voor hun je benen wijd doet na de tweede date. Als ik weet dat een meisje makkelijk is ga ik echt niet de mongool zijn die er een half jaar op moet wachten, dat doet geen enkele man met enig gevoel van eigenwaarde.
Je baseert nu dat ik mezelf tegenspreek op één enkele ervaring met een man die niet gelijk van seks uitging en die ik niet zag zitten. Ik zag hem niet niet zitten omdat hij niet meteen op seks aandrong, hij was gewoon mijn type niet. Ik hoef toch niet verliefd te worden op elke man waarmee ik date?

Ik vond het fijn dat we meerdere dates gehad hebben. Zo ben ik er ook achter gekomen dat er met deze specifieke man inderdaad geen mentale klik was, dat klopt. Maar dat was niet OMDAT er geen seks was.

Misschien had ik in plaats van "geen enkele man" "bijna geen enkele man" moeten schrijven. Maar om nou deze, letterlijke ene, uitzondering als regel te nemen is een beetje maf.
pi_167403837
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:41 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Je baseert nu dat ik mezelf tegenspreek op één enkele ervaring met een man die niet gelijk van seks uitging en die ik niet zag zitten. Ik zag hem niet niet zitten omdat hij niet meteen op seks aandrong, hij was gewoon mijn type niet. Ik hoef toch niet verliefd te worden op elke man waarmee ik date?

Ik vond het fijn dat we meerdere dates gehad hebben. Zo ben ik er ook achter gekomen dat er met deze specifieke man inderdaad geen mentale klik was, dat klopt. Maar dat was niet OMDAT er geen seks was.

Misschien had ik in plaats van "geen enkele man" "bijna geen enkele man" moeten schrijven. Maar om nou deze, letterlijke ene, uitzondering als regel te nemen is een beetje maf.
Zeker niet. Je valt op een bepaald type man.

Het type man die vooral snel wil neuken. Niks mis mee, maar wel de realiteit.
pi_167404004
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:37 schreef Allures het volgende:

[..]

ik vind ook dat ze zichzelf op een paar punten wat tegenspreekt
Ze gaf eerder ook aan wel snel met mannen over seks te praten. Nu is het dat je ze nauwelijks spreekt of zo
Je zult toch ook kritisch naar jezelf moeten kijken

Maar los daarvan is je doelgroep misschien ook wat lastig. Jongens in de 20 die omkomen in het vrouwenaanbod hebben de tijd van hun leven en geven dat niet zomaar op
Ik gaf eerder aan dat ik makkelijk over seks praat. In het algemeen, met vrienden, bijvoorbeeld. Ik heb nergens gezegd dat ik specifiek met de mannen waarmee ik date snel over seks praat. Dat ik ze nauwelijks spreek komt meer in de buurt. Ik leer ze kennen (avond 1), dan is er een date (dag 2) en afhankelijk van of ik dan wel of niet op seks inga is er of geen contact meer of seks.

Verder weet ik dat ik kritisch naar mezelf moet kijken. Ik heb in de startpost ook al aangegeven dat ik denk dat ik inderdaad iets verkeerd doe, omdat dit eigenlijk meer regel dan uitzondering is. Ik vind het heel fijn dat jullie meedenken, maar ik krijg niet het gevoel dat de vinger al precies op de zere plek gelegd is.

Dat is ook niet zo makkelijk, jullie kennen mij niet en moeten het doen met wat ik je aan informatie geef. Desondanks hoopte ik misschien toch meer een oplossing te vinden.

Dat ik niet meteen op seks in moet gaan met iemand die ik als potentieel relatiemateriaal zie is obvious, maar het probleem is nu dus vooral: hoe kan ik zorgen dat ik wel interessant genoeg blijf na date 1 of 2 en niet gelijk afgescheept wordt met: "ik ben niet op zoek naar een relatie".
pi_167404090
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:43 schreef Grems het volgende:

[..]

Zeker niet. Je valt op een bepaald type man.

Het type man die vooral snel wil neuken. Niks mis mee, maar wel de realiteit.
Okee, dat zou kunnen. Het leek net over te komen alsof je dacht dat ik de interesse verloor als een man niet meteen wilde neuken en dat is niet zo. Toch denk ik dat het wel iets ingewikkelder moet zijn dan dat. Ik bedoel, ik ken genoeg mannen die ook jarenlang van het "alleen maar snel neuken" waren en die dan opeens toch een vaste vriendin hebben, ondanks hard roepen dat ze daar nooit aan zouden beginnen, gewoon omdat ze ineens iemand tegen gekomen zijn die ze wel zien zitten.

De schuld geven aan "dat ik alleen op de verkeerde mannen val" is voor mij dus wel erg makkelijk gezegd en kort door de bocht. Dan lijkt het namelijk alsof ik er zelf niets aan kan doen, behalve op andere mannen vallen, maar daar heb ik vrij weinig controle over natuurlijkl.
pi_167404132
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:47 schreef rosannemarit het volgende:

[..]
Dat ik niet meteen op seks in moet gaan met iemand die ik als potentieel relatiemateriaal zie is obvious, maar het probleem is nu dus vooral: hoe kan ik zorgen dat ik wel interessant genoeg blijf na date 1 of 2 en niet gelijk afgescheept wordt met: "ik ben niet op zoek naar een relatie".
Je geeft aan dat je voornamelijk mannen date die je via vrienden kent. Niet meer doen dus want die weten dat je de moeilijkste niet bent. Nu is dat op zich niet het grootste probleem maar het type mannen waar je op valt zijn simpelweg niet het soort die bereid zijn als sukkeltje te wachten terwijl ze weten dat de vorige 10 er meteen overheen konden.

Die mannen zijn er wel, maar die vind jij niet aantrekkelijk.
pi_167404163
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:50 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Okee, dat zou kunnen. Het leek net over te komen alsof je dacht dat ik de interesse verloor als een man niet meteen wilde neuken en dat is niet zo.
Nee, je valt niet op het type man die bereid is te wachten. Deze heeft het toevallig tot een aantal dates weten te schoppen, de rest redt het niet om überhaupt voor een date in aanmerking te komen.
pi_167404166
quote:

[..]
- Vragen hoe ze hierin staan voor de 1e date;
- Aan je ex-dates vragen hoe het komt dat ze dit hebben gezegd. De antwoorden gaan je misschien niet bevallen maar dit geeft uiteindelijk het meeste inzicht.
pi_167404258
quote:

[..]

Ik gaf eerder aan dat ik makkelijk over seks praat. In het algemeen, met vrienden, bijvoorbeeld. Ik heb nergens gezegd dat ik specifiek met de mannen waarmee ik date snel over seks praat. Dat ik ze nauwelijks spreek komt meer in de buurt. Ik leer ze kennen (avond 1), dan is er een date (dag 2) en afhankelijk van of ik dan wel of niet op seks inga is er of geen contact meer of seks.

Verder weet ik dat ik kritisch naar mezelf moet kijken. Ik heb in de startpost ook al aangegeven dat ik denk dat ik inderdaad iets verkeerd doe, omdat dit eigenlijk meer regel dan uitzondering is. Ik vind het heel fijn dat jullie meedenken, maar ik krijg niet het gevoel dat de vinger al precies op de zere plek gelegd is.

Dat is ook niet zo makkelijk, jullie kennen mij niet en moeten het doen met wat ik je aan informatie geef. Desondanks hoopte ik misschien toch meer een oplossing te vinden.

Dus op een avond zie je ze voor het eerst en dan de volgende dag een al een date? Misschien geef je daarmee een verkeerd signaal af.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_167404304
quote:

[..]

maar als je met mensen date die je maar een uurtje hebt gesproken op een borrel is de kans dat het geen match is toch ook gewoon heel groot?
Misschien meer tijd steken in je selectieproces. Iemand al leren kennen voor je besluit of het een date waard is
pi_167404324
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:54 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Dus op een avond zie je ze voor het eerst en dan de volgende dag een al een date? Misschien geef je daarmee een verkeerd signaal af.
Niet per se de volgende dag. Sorry dat was misschien niet zo handig geformuleerd van mij. Met dag 2 bedoelde ik dat het de tweede keer was dat ik de man in kwestie zou zien, niet per se dat het gelijk de dag erna is. Meestal zit er nog wel even aan whatsappgesprekjes of facebookchats tussen.
pi_167404335
Bij hoeveel gasten ben jij er al in getuimeld dan?
pi_167404360
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:50 schreef rosannemarit het volgende:

[..]
Ik bedoel, ik ken genoeg mannen die ook jarenlang van het "alleen maar snel neuken" waren en die dan opeens toch een vaste vriendin hebben, ondanks hard roepen dat ze daar nooit aan zouden beginnen, gewoon omdat ze ineens iemand tegen gekomen zijn die ze wel zien zitten.
Dat kan, maar dat zijn dan meiden die iets bijzonders hebben. Dit type man geeft zijn vrijheid en opties niet op voor potentieel studentenneukertje #43. Dus, wat heb je voor bijzonders te bieden?
pi_167404400
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:56 schreef Allures het volgende:

[..]

maar als je met mensen date die je maar een uurtje hebt gesproken op een borrel is de kans dat het geen match is toch ook gewoon heel groot?
Misschien meer tijd steken in je selectieproces. Iemand al leren kennen voor je besluit of het een date waard is
Dat is waar. Misschien leg je nu ook wel precies de vinger op de zere plek, want mannen die ik langer ken zie ik op een gegeven moment niet meer als potentieel date-materiaal. Dat zijn dan gewoon vrienden en daten met vrienden... nope.
pi_167404476
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:57 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat kan, maar dat zijn dan meiden die iets bijzonders hebben. Dit type man geeft zijn vrijheid en opties niet op voor potentieel studentenneukertje #43. Dus, wat heb je voor bijzonders te bieden?
Ik denk dat dat verschilt per potentiele date. Niet iedereen vindt hetzelfde bijzonder. En ik heb niet één specifiek ding dat mij voor iedereen bijzonder maakt, anders zou ik waarschijnlijk bekend, beroemd en geliefd zijn ;)
pi_167404480
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:58 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Dat is waar. Misschien leg je nu ook wel precies de vinger op de zere plek, want mannen die ik langer ken zie ik op een gegeven moment niet meer als potentieel date-materiaal. Dat zijn dan gewoon vrienden en daten met vrienden... nope.
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ :') _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Met andere woorden mannen die niet meteen richting seks gaan en die je dus beter kunt leren kennen voordat het idee van een date naar voren komt = niet interessant genoeg.

Er mag nu toch echt een slotje op hoor _O-
pi_167404556
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:00 schreef Grems het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ :') _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Met andere woorden mannen die niet meteen richting seks gaan en die je dus beter kunt leren kennen voordat het idee van een date naar voren komt = niet interessant genoeg.

Er mag nu toch echt een slotje op hoor _O-
Waarom moet je iemand goed leren kennen vóór de eerste date? Jezus man. Af en toe zeg je dingen waar ik wat mee kan maar af en toe trek je echt veel te snelle conclusies. Het hele dateproces toch een prima manier om iemand te leren kennen? Als er een kans is op meer dates tenminste.
pi_167404595
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:00 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Ik denk dat dat verschilt per potentiele date. Niet iedereen vindt hetzelfde bijzonder. En ik heb niet één specifiek ding dat mij voor iedereen bijzonder maakt, anders zou ik waarschijnlijk bekend, beroemd en geliefd zijn ;)
Dat lijkt mij evident. Maar benoem eens een onderscheidende factor die jij bezit waar deze mannen, met opties in overvloed, hun vrijheid voor zouden moeten opgeven.

Ben je echt uitzonderlijk knap? Zorgzaam? Ideale moeder voor hun kindjes ( deze is het niet, maar bijvoorbeeld )?
pi_167404606
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:56 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Niet per se de volgende dag. Sorry dat was misschien niet zo handig geformuleerd van mij. Met dag 2 bedoelde ik dat het de tweede keer was dat ik de man in kwestie zou zien, niet per se dat het gelijk de dag erna is. Meestal zit er nog wel even aan whatsappgesprekjes of facebookchats tussen.
Hoeveel tijd zit er ongeveer tussen?
pi_167404614
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:58 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

als je iemand echt leuk vind en ziet als relatiemateriaal zie je die niet als vriend hoor, ook al spreek je die meer.

Je probeert iets af te dwingen wat er gewoon nog niet is geweest. Iemand tegen komen die echt bij je past
Lijkt mij
Waarom? Komt wel. Of kun je niet alleen zijn/vind je dat je met iemand hoort te zijn of zoiets
pi_167404618
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:02 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Waarom moet je iemand goed leren kennen vóór de eerste date? Jezus man. Af en toe zeg je dingen waar ik wat mee kan maar af en toe trek je echt veel te snelle conclusies. Het hele dateproces toch een prima manier om iemand te leren kennen? Als er een kans is op meer dates tenminste.
Niet als je enkel op date wilt met mannen die onmiddellijk willen neuken.
pi_167404642
Allures, Veldmedewerker en Harmankardon, thanks voor het lezen van alles en het geven van serieus advies. Kan het er waarderen. Ook andere mensen bedankt (:
pi_167404659
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:04 schreef Grems het volgende:

[..]

Niet als je enkel op date wilt met mannen die onmiddellijk willen neuken.
Maar dat wil ik dus niet. Dat kan ik toch ook niet ruiken.
pi_167404666
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:57 schreef Grems het volgende:

[..]

Wat voor bijzonders dan? Een hoog libido? Of het ideaalbeeld?
pi_167404677
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:05 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Maar dat wil ik dus niet. Dat kan ik toch ook niet ruiken.
Blijkbaar wel want er is er tot nu toe, van de vele die er rondlopen, maar eentje die door je selectieproces heeft weten te sluipen.
pi_167404742
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:02 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

dat hoeft niet maar dan vergroot je wel de kans op een mismatch

Laten we zeggen dat uit 100 mannen er 25 potentie in je zien (als in, leuk, beter leren kennen, nog een date)
Als je tegen alle 100 ja zegt is dat dus al 75 blauwtjes
Tel daar bij op dat het voor jou ook zo werkt en dat jouw 25 niet overeen komen met de 25 voor wie jij potentie hebt, dan vallen er weer af.
Prima als je dat aan de lijve steeds wil ervaren maar door wat tijd in je selectie te steken bespaar je jezelf een hoop afwijzingen (of het moeten afwijzen) en een hoop tijd. Die je dan weer kunt steken in degene die wel echt ergens heen kunnen gaan

En de gemiddelde man denkt bij een chick die ie niet zit zitten 'maar als ze seks wil zeg ik geen nee'
pi_167404777
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:05 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Wat voor bijzonders dan? Een hoog libido? Of het ideaalbeeld?
Ik noem drie voorbeelden. Het kan zijn dat een meisje echt precies het uiterlijk heeft van het engeltje uit zijn dromen, misschien is een meisje wel zo lief en schattig dat zijn hart smelt, misschien straalt ze uit iedere porie dat ze een geweldige moeder zou zijn etc etc etc.

Maar als je met mannen die omkomen in de opties te maken hebt moet je wel iets bijzonders te bieden hebben buiten seks, dat kunnen ze namelijk ook wel elders krijgen.
pi_167404830
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:04 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Hoeveel tijd zit er ongeveer tussen?
Een week misschien?
  zaterdag 17 december 2016 @ 22:10:40 #96
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167404855
quote:

[..]

En daar gaat het dus fout. Troost je, je bent verre van de enige vrouw die die 'fout' maakt, zeker in jouw leeftijdscategorie. Je date dus eigenlijk met de verkeerde mannen als jij wel iets serieuzer wil en jouw dates alleen zoveel mogelijk seks met zoveel mogelijk verschillende vrouwen willen. Ik zou zeggen, laat je eens verrassen door het type waar je normaliter minder snel interesse in zou hebben, het zal je wellicht verbazen hoe het ook kan gaan met daten/relaties.

Oh, en twintigers op een studentenvereniging zijn zeer waarschijnlijk niet dat type kan ik je zeggen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_167404871
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:07 schreef Allures het volgende:

[..]

dat hoeft niet maar dan vergroot je wel de kans op een mismatch

Laten we zeggen dat uit 100 mannen er 25 potentie in je zien (als in, leuk, beter leren kennen, nog een date)
Als je tegen alle 100 ja zegt is dat dus al 75 blauwtjes
Tel daar bij op dat het voor jou ook zo werkt en dat jouw 25 niet overeen komen met de 25 voor wie jij potentie hebt, dan vallen er weer af.
Prima als je dat aan de lijve steeds wil ervaren maar door wat tijd in je selectie te steken bespaar je jezelf een hoop afwijzingen (of het moeten afwijzen) en een hoop tijd. Die je dan weer kunt steken in degene die wel echt ergens heen kunnen gaan

En de gemiddelde man denkt bij een chick die ie niet zit zitten 'maar als ze seks wil zeg ik geen nee'
Thanks! Ik vind met vrienden daten wel lastig. Het voelt een beetje alsof je dan met je familielid date ofzo, maar mischien moet ik het toch eens proberen om inderdaad niet alleen te daten met mannen die ik nog niet goed ken.
pi_167405002
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:11 schreef rosannemarit het volgende:

[..]

Thanks! Ik vind met vrienden daten wel lastig. Het voelt een beetje alsof je dan met je familielid date ofzo, maar mischien moet ik het toch eens proberen om inderdaad niet alleen te daten met mannen die ik nog niet goed ken.
huh waarom schiet je dan automatisch naar vrienden?
pi_167405013
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:08 schreef Grems het volgende:

[..]

Ik noem drie voorbeelden. Het kan zijn dat een meisje echt precies het uiterlijk heeft van het engeltje uit zijn dromen, misschien is een meisje wel zo lief en schattig dat zijn hart smelt, misschien straalt ze uit iedere porie dat ze een geweldige moeder zou zijn etc etc etc.

Maar als je met mannen die omkomen in de opties te maken hebt moet je wel iets bijzonders te bieden hebben buiten seks, dat kunnen ze namelijk ook wel elders krijgen.
Ik ben het mooiste meisje van de wereld, hoogopgeleid, de ideale moeder en partner. #sarcarme. Zoals ik net al probeerde uit te leggen, ik vind dit een rare vraag. Er zijn dingen die mij bijzonder kunnen maken voor iemand, maar dat geldt niet voor iedereen. Er zou misschien iemand kunnen zijn die mij het mooiste meisje van de wereld vindt en iemand anders die me een trol vindt. Net als dat het iemand kan aantrekken dat ik heel erg graag actief bezig ben, maar dat dat iemand zou afstoten die is van hele weekenden series bingen.

Ik kan dus niet nu in alle generaliteit antwoorden wat mij bijzonder maakt. Ik zeg al, als ik zo bijzonder zou zijn dat iedereen dat zou vinden, dan zou ik een beroemdheid zijn.
pi_167405031
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:15 schreef Allures het volgende:

[..]

huh waarom schiet je dan automatisch naar vrienden?
Mensen die ik langer ken, maar niet door te daten, zijn vrienden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')