Ja dan zijn de meeste mannen nog hormonenbommetjes. Zoek een oudere man van in de 30.quote:
Hey Marit, Ik ben SpecialK. Wil je seks met me?quote:
Haha, ik mag toch hopen dat ik meer kan dan alleen neuken ja x) Maar ja, we hebben het vaak we over verschillende dingen, waarin dus ook andere kanten van mezelf langskomen. Ik moet bekennen dat ik inderdaad wel ook heel makkelijk over seks praat, ik vind seks zelf ook erg leuk en belangrijk en dus ook belangrijk dat er over gepraat kan worden. Maar dat betekent niet dat dat het enige is waar ik over kan praten haha.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef Allures het volgende:
Hoe presenteer je jezelf? Doe je ook je best om andere kanten van jezelf te laten zien? Heb je leuke andere kanten? Flirt je op ee b heel seksuele manier? Praat je veel/makkelijk over seks?
Op de universiteit, studentenvereniging, vrienden van vrienden.... Gemiddeld 26 denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:12 schreef madam-april het volgende:
Waar ontmoet je die jongens? Hoe oud zijn ze gemiddeld?
Dat is makkelijk gezegd! Maar het gebeurt eigenlijk heel weinig dat mannen wel willen wachten. En degenen die dat eventueel zouden willen, zijn vaak net degenen die ik dan weer niet zie zitten.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:14 schreef KaBuf het volgende:
Ik niet hoor. Daten?
OT: gewoon een paar dates wachten. Als zij niet willen wachten, zijn ze het (jou) niet waard. Simpel
Goed advies!quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:14 schreef Woelwater het volgende:
Blijkbaar ben je niet leuk genoeg voor een relatie maar qua uiterlijk wel te doen.
Pics om te beoordelen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:17 schreef rosannemarit het volgende:
[..]
Haha, ik mag toch hopen dat ik meer kan dan alleen neuken ja x) Maar ja, we hebben het vaak we over verschillende dingen, waarin dus ook andere kanten van mezelf langskomen. Ik moet bekennen dat ik inderdaad wel ook heel makkelijk over seks praat, ik vind seks zelf ook erg leuk en belangrijk en dus ook belangrijk dat er over gepraat kan worden. Maar dat betekent niet dat dat het enige is waar ik over kan praten haha.
Excuus als dat zo overkomt, ik dacht niet dat het relevant zou zijn om mijn voorkeur over mannen er bij te noemen aangezien het geen contactoproep isquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:15 schreef Harmankardon het volgende:
Ik lees dat die jongens aandacht hebben voor jou, maar lees niks over jouw voorkeuren en instelling. Het lijkt haast of je date met iedere kerel die je uitvraagt
Als ik een "vaste scharrel" heb dan zien we elkaar meestal zo 1, 2 x in de week.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:18 schreef Veldmedewerker het volgende:
Hoe veel van die 'dates' heb je zo in de maand?
Ik snap je punt. Weet niet of het te kritisch is, maar de meeste van mijn afgelopen scharrels kennen elkaar niet, dus ik denk niet per se dat het een kwestie van "bekend staan als" isquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:23 schreef Veldmedewerker het volgende:
Zomaar een gokje hoor, maar als ik het zo een beetje inschat sta je inmiddels wel bekend als makkelijke scharrel..
Zoiets blijft niet onopgemerkt natuurlijk.. En dan staan er op een gegeven moment niet meer zoveel te trappelen om met jou serieus te gaan doen?
Of ben ik nu te kritisch.
Niet meer scharrelen dus en pas weer daten als je een potentieeltje ontmoet.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:23 schreef rosannemarit het volgende:
[..]
Als ik een "vaste scharrel" heb dan zien we elkaar meestal zo 1, 2 x in de week.
Als ik niet aan het scharrelen ben heb ik eens een date als het zo uitkomt, maar dat zal max. 1 x in de maand zijn.
Oké, maar stel ik ontmoet iemand die ik potentieel interessant vindt, we daten een keer en de eerste date is leuk/gezellig (dit is wat er meestal gebeurt). Als ik er nu voor kies om inderdaad niet te gaan scharrelen, een beetje afstand te bewaren en zeker niet te snel op fysieke behoeftes reageer, dan houdt het hier eigenlijk gewoon op.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:27 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Niet meer scharrelen dus en pas weer daten als je een potentieeltje ontmoet.
Gewoon zoenen kan opwindend genoeg zijn om de zin-in-meer gaande te houden. Sex maakt dat gemakkelijk stuk.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:30 schreef rosannemarit het volgende:
[..]
Oké, maar stel ik ontmoet iemand die ik potentieel interessant vindt, we daten een keer en de eerste date is leuk/gezellig (dit is wat er meestal gebeurt). Als ik er nu voor kies om inderdaad niet te gaan scharrelen, een beetje afstand te bewaren en zeker niet te snel op fysieke behoeftes reageer, dan houdt het hier eigenlijk gewoon op.
Nou ja, dan maar zelf eens wat meer 'eisen' gaan stellen aan een eventuele geliefde. Dus weten wat je wel graag wilt en selectiever zijn, en dan ook naar jezelf toe..quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:26 schreef rosannemarit het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Weet niet of het te kritisch is, maar de meeste van mijn afgelopen scharrels kennen elkaar niet, dus ik denk niet per se dat het een kwestie van "bekend staan als" is
Thanks voor je advies (:quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:30 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Gewoon zoenen kan opwindend genoeg zijn om de zin-in-meer gaande te houden. Sex maakt dat gemakkelijk stuk.
Hmm... dat laatste klinkt voor mij een beetje als een boek lezen over autorijden en dan verwachten dat je het in de praktijk kunt...quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:31 schreef Veldmedewerker het volgende:
[..]
Nou ja, dan maar zelf eens wat meer 'eisen' gaan stellen aan een eventuele geliefde. Dus weten wat je wel graag wilt en selectiever zijn, en dan ook naar jezelf toe..
Liefde vinden is namelijk niet zo simpel als het bed induiken met iemand die aantrekkelijk is. Dat is simpel. Misschien een vreemde tip, maar ga eens lezen over liefde en wat het is, en wat er voor nodig is
Hoe zit het met jou dan? Word je verliefd op die jongens? Gaan jullie ook de diepte in qua gesprekken of blijft het redelijk oppervlakkig gezellig?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:30 schreef rosannemarit het volgende:
[..]
Oké, maar stel ik ontmoet iemand die ik potentieel interessant vindt, we daten een keer en de eerste date is leuk/gezellig (dit is wat er meestal gebeurt). Als ik er nu voor kies om inderdaad niet te gaan scharrelen, een beetje afstand te bewaren en zeker niet te snel op fysieke behoeftes reageer, dan houdt het hier eigenlijk gewoon op.
Hoe gebruikelijk is het aangaan van relaties in die omgeving? Als het de cultuur is om maar zoveel mogelijk verschillende scharreltjes af te werken maak je weinig kans natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:17 schreef rosannemarit het volgende:
[..]
Op de universiteit, studentenvereniging, vrienden van vrienden.... Gemiddeld 26 denk ik.
Tis bovendien zo dat je op een tweede, derde, vierde date ook eens kan bespreken wat jullie zo in de ander aanspreekt ipv je lichamelijke lusten de gebeurtenissen te laten bepalen. Minder is meer, zeg maar.quote:
Dat ligt eraan. Na één date ben ik niet verliefd natuurlijk, net als dat dat misschien niet het moment is om te debatteren over wereldpolitiek. Een eerste date is vaak oppervlakkig gezellig, maar wel om een manier dat je elkaar wat beter leert kennen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:42 schreef viceversa het volgende:
[..]
Hoe zit het met jou dan? Word je verliefd op die jongens? Gaan jullie ook de diepte in qua gesprekken of blijft het redelijk oppervlakkig gezellig?
Thanks voor het advies! Alleen als je niet over jezelf praat kan die ander je ook niet leren kennen toch? Ik ben het met je eens dat een lange monoloog over jezelf houden misschien niet het beste idee is, maar ik ben benieuwd naar die ander en ik hoop hij ook naar mij, daarom daten we toch? Het lijkt me dat in zekere mate over jezelf praten dan wel van pas kan komen om erachter te komen of je elkaar leuk vindt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:44 schreef eRKa het volgende:
Waarschijnlijk weet je gewoon de juiste plek niet te raken bij de mannen. En die mannen denken dan "Ze is wel lekker, dan maar neuken".
Verdiep je een beetje in de mensen en de wereld om je heen en praat niet teveel over jezelf en je bezigheden.
Oeh, dit vind ik een leuke invalshoek. Misschien omdat het suggereert dat ik dan zelf niks fout doe haha. Nee, maar het is wel een beetje waar. In een studentencultuur is "die neukt met die" wel een beetje aan de orde van de dag. Maar dat betekent niet dat wat diepere relaties helemaal niet bestaan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe gebruikelijk is het aangaan van relaties in die omgeving? Als het de cultuur is om maar zoveel mogelijk verschillende scharreltjes af te werken maak je weinig kans natuurlijk.
Nou een hoop mannen in die leeftijdscategorie en die plekken waar jij komt, daten niet om van jou te horen dat je ooit nog eens naar Hawaï op vakantie wil gaan hoor. Die willen ff lekker los op je gaan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:51 schreef rosannemarit het volgende:
[..]
Thanks voor het advies! Alleen als je niet over jezelf praat kan die ander je ook niet leren kennen toch? Ik ben het met je eens dat een lange monoloog over jezelf houden misschien niet het beste idee is, maar ik ben benieuwd naar die ander en ik hoop hij ook naar mij, daarom daten we toch? Het lijkt me dat in zekere mate over jezelf praten dan wel van pas kan komen om erachter te komen of je elkaar leuk vindt.
Vragen stellen genereert interesse. Mensen vinden het heerlijk om over zichzelf te vertellen en als jij ze aan het praten krijgt over hun gevoelens, hun issues, hun dromen en angsten, dan vinden ze jou een goede gesprekspartner. Hoef je niets over jezelf bij te vertellen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:51 schreef rosannemarit het volgende:
[..]
Thanks voor het advies! Alleen als je niet over jezelf praat kan die ander je ook niet leren kennen toch? Ik ben het met je eens dat een lange monoloog over jezelf houden misschien niet het beste idee is, maar ik ben benieuwd naar die ander en ik hoop hij ook naar mij, daarom daten we toch? Het lijkt me dat in zekere mate over jezelf praten dan wel van pas kan komen om erachter te komen of je elkaar leuk vindt.
En toch kun je zo heel wat leren..quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:37 schreef rosannemarit het volgende:
[..]
Hmm... dat laatste klinkt voor mij een beetje als een boek lezen over autorijden en dan verwachten dat je het in de praktijk kunt...
Maar met dat liefde vinden niet zo simpel is als met iemand het bed induiken ben ik helemaal met je eens, dat blijkt ook. Het is ook niet alsof ik per se a la minute op zoek ben naar liefde of een relatie, ik word er alleen gek van om altijd de scharrel te zijn en dat er eigenlijk nooit potentie is voor meer.
Thanks voor het meedenken.
Ja dan heb je dus geen mentale klikquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:30 schreef rosannemarit het volgende:
[..]
Juist daarom zou ze de mannen er iets meer moeite voor moeten laten doen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:56 schreef jaha het volgende:
[..]
Ja dan heb je dus geen mentale klik
Misschien moet je je meer daar op focussen. Seks met een vrouw van 23 is voor mannen van alle leeftijden natuurlijk wel een cadeautje, hou daar wel een beetje in je achterhoofd rekening mee. Dan zijn vrouwen namelijk erg vruchtbaar, dus dat is wel zo'n beetje wetenschappelijk bewezen.
Het hoeft niet over wereldpolitiek te gaan, maar vooral dat jullie allebei je kwetsbaar opstellen bij elkaar. Op een eerste date hoeft dat niet, maar wel als er meer dates volgen. Of blijft het altijd bij 1 of 2?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:49 schreef rosannemarit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Na één date ben ik niet verliefd natuurlijk, net als dat dat misschien niet het moment is om te debatteren over wereldpolitiek. Een eerste date is vaak oppervlakkig gezellig, maar wel om een manier dat je elkaar wat beter leert kennen.
Met de jongens met wie ik blijf scharrelen heb ik buiten de seks om vaak wel interessante, meer diepgaande gesprekken en gebeurt het ook wel dat ik dan verliefd begin te worden. Erg vervelend als dat eenzijdig is.
Dat is ook zoiets ja, vroeger werd je verliefd omdat er nog een soort normale omgang was en ontstond er natuurlijk wel iets, nu ga je bijna random daten om elkaar te leren kennen, zogenoemd dan. En dan hopen dat het na enkele sessies in bed het misschien uitdraait op verliefdheid..quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:56 schreef jaha het volgende:
[..]
Misschien moet je je meer daar op focussen. Seks met een vrouw van 23 is voor mannen van alle leeftijden natuurlijk wel een cadeautje, hou daar wel een beetje in je achterhoofd rekening mee. Dan zijn vrouwen namelijk erg vruchtbaar, dus dat is wel zo'n beetje wetenschappelijk bewezen.
Ach, elkaar leren kennen is óók mogelijk door over algemene dingen te praten. Bijvoorbeeld de toestand in de gezondheidszorg, steeds minder handen aan bed, zoiets. Of dat er steeds minder winkels bestaan. Nou noem ik hele grote dwarsstraten, maar dat kan ook een methode zijn om de ander te leren kennen zónder het over jezelf te hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:51 schreef rosannemarit het volgende:
[..]
Dat is zeker waar! Maar dat gebeurt ook wel hoor!quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:53 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Vragen stellen genereert interesse. Mensen vinden het heerlijk om over zichzelf te vertellen en als jij ze aan het praten krijgt over hun gevoelens, hun issues, hun dromen en angsten, dan vinden ze jou een goede gesprekspartner. Hoef je niets over jezelf bij te vertellen.
Tja. Ik ondervind dat eigenlijk gewoon andersom. Vrouwen die, wat je ook doet, toch niet tevreden lijken te zijn met alles wat je als man kunt, doet of voor ze over hebt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:57 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Juist daarom zou ze de mannen er iets meer moeite voor moeten laten doen.
Ofwel, ik heb met niemand een mentale klik? Vaak is de eerste date wel echt leuk/gezellig en lijkt het alsof hij dat ook vindt (alhoewel ik natuurlijk niet in zijn hoofd kan kijken). Blijkbaar toch niet leuk genoeg om nog verder te daten als daar niets fysieks bij komt kijken. Als dat af en toe zou gebeuren dan zou ik inderdaad ook zeggen "geen mentale klik" en me er niet zo druk om maken, maar omdat dit dus eigenlijk altijd gebeurt lijkt het toch of er iets anders misgaat. Of ik ben zo'n saaie persoonlijkheid dat ik met niemand een klik zou hebben, maar ook dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:56 schreef jaha het volgende:
[..]
En juist daarom zou het handig zijn om eerst verliefd te worden voor je elkaar verder gaat verkennen..quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:57 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Juist daarom zou ze de mannen er iets meer moeite voor moeten laten doen.
Mooiere verwoording.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:04 schreef Veldmedewerker het volgende:
[..]
En juist daarom zou het handig zijn om eerst verliefd te worden voor je elkaar verder gaat verkennen..
Als ik besluit niet te gaan scharrelen blijft het vaak bij 1 of 2, omdat mannen dus vrij snel de interesse lijken te verliezen als er geen seks bij komt kijken.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:58 schreef viceversa het volgende:
[..]
Het hoeft niet over wereldpolitiek te gaan, maar vooral dat jullie allebei je kwetsbaar opstellen bij elkaar. Op een eerste date hoeft dat niet, maar wel als er meer dates volgen. Of blijft het altijd bij 1 of 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |