wat??quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
anaal als ik reserveer? dat is makkelijk
Ja echt aardigquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Joh, je mag nog steeds ademen, hij bedoelt het niet zo kwaad.
Ik reageerde een beetje verontwaardigd.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Joh, je mag nog steeds ademen, hij bedoelt het niet zo kwaad.
;squote:Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij wordt niet oud, mijn zaad werkt verjongend.
Vandaar dat Chai "oh meester Mozy" riep toen ze klaarkwamquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij wordt niet oud, mijn zaad werkt verjongend.
Die is inmiddels bijna 4 jaar oud joh.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vandaar dat Chai "oh meester Mozy" riep toen ze klaarkwam
De 3 langste dagen van mijn levenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
3 dagen is voorlopig genoeg nietwaar?
Ik zou als ik een half jaar ga sparen wel een kleine SUV kunnen aanschaffen, maar daar is dan ook alles meegezegd, ding drinkt meer benzine dan ik koffiequote:Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja precies. Ik vind een lage instap heel kut, dan moet ik mijn benen helemaal opvouwen bij het instappen. Bij een crossover/SUV is dat niet zo'n probleem. Maar ik neem aan dat jij geen SUV money hebt.
Ik trouwens ook niet hoor, maar ik ben wel van plan er een te kopen zodra ik dat geld wel heb.
Ja gewoon één voor een tegen Braddie, dat is niet zielig.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:13 schreef Che_ het volgende:
Mensen die roepen: "triest dat jullie met z'n allen tegen braddie gaan"
Doen uur later precies hetzelfde
Echt opwindendquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die is inmiddels bijna 4 jaar oud joh.
sinds wnnr durf je mij niet aan te sprekenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:13 schreef Che_ het volgende:
Crip roept het al een poosje en die heb ik nog niet betrapt op echt bashen. Geld ook voor Ama of DP bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:13 schreef Che_ het volgende:
STEM LPF!quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:14 schreef Che_ het volgende:
Sinds wanneer mag men geen kritische vragen stellen
STEM PVV TERUG NAAR GULDENTIJDPERK!!!!!
Hahahahahahhahahquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gewoon één voor een tegen Braddie, dat is niet zielig.
Wie bashed jou nu dan??quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Crip roept het al een poosje en die heb ik nog niet betrapt op echt bashen.
Er worden wel eens opmerkingen gemaakt, maar er word niet door die users gebashed, daar zit een verschil Che.
Het jongetje in mij zegt auto's zoals de BMW X6M en de Mercedes GLE 63, die zijn alleen wel erg patserig. Ik vind de XC90 ook een hele mooie auto.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zou als ik een half jaar ga sparen wel een kleine SUV kunnen aanschaffen, maar daar is dan ook alles meegezegd, ding drinkt meer benzine dan ik koffie
Lage instap vind ik niet zo`n probleem, enige auto bij welke het een probleem is voor mij is de Ka van m`n moederMaar verder valt het wel mee.
wat voor SUV zou jij willen Mozy?
Omdat ie jou niet doodwenst jaquote:
kys.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:15 schreef TARDIS. het volgende:
Doe gewoon een keer leuk onderling. Braddie bashen, Niels quoten, het is allemaal een beetje achterhaald en kinderachtig en strookt niet lekker met de algemene regel 'doe normaal'. Kom op jongens, het hoeft niet zo moeilijk te zijn allemaal. Iedereen wil een leuke tijd op FOK!.
Hield jij maar op met ademen. Groetjesquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat ie jou niet doodwenst ja
Hou toch lekker je bek man.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:15 schreef TARDIS. het volgende:
Doe gewoon een keer leuk onderling. Braddie bashen, Niels quoten, het is allemaal een beetje achterhaald en kinderachtig en strookt niet lekker met de algemene regel 'doe normaal'. Kom op jongens, het hoeft niet zo moeilijk te zijn allemaal. Iedereen wil een leuke tijd op FOK!.
Deze quote vat het wel samen inderdaadquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:15 schreef TARDIS. het volgende:
omdat ik alleen een bitch ben tegen mensen die het verdienenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:15 schreef TARDIS. het volgende:
Zo is het Braadmans, een beter FOK! begint bij jezelf.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Deze quote vat het wel samen inderdaad
Braddie bashen, Niels quoten, zijn dingen die gewoon oud zijn en vervelend beginnen te worden, kleine moeite om eens normaal te doen, toch?
Stel je eens aan Chloro.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
omdat ik alleen een bitch ben tegen mensen die het verdienen
Als het je niet bevalt log je maar uit.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:15 schreef TARDIS. het volgende:
XC90 is inderdaad een pracht van een wagen, schijnt alleen wel dat die veel overhelt in bochten.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het jongetje in mij zegt auto's zoals de BMW X6M en de Mercedes GLE 63, die zijn alleen wel erg patserig. Ik vind de XC90 ook een hele mooie auto.
Vind jouw schijnheiligheid nogal irritant.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Stel je eens aan Chloro.
Ik ga net normaal op jouw vraag in m.b.t ruimte, en jij deelt gelijk een sneer uit over werkKleine moeite om dat gewoon te laten
Wel waar kutquote:
Waar ben ik schijnheilig? Ik heb al meerdere malen excuses aangeboden m.b.t die doodsverwensingen omdat ik (Wat hier ook al meerdere malen is gemeld) Soms uit boosheid dingen er uit flap die ik niet meen. Maar daar word geheel in FOK! Stijl overheen gelezen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind jouw schijnheiligheid nogal irritant.
ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |