vind het alleen leuk als inso en fokkie en jc posten enzoquote:
Het is hier wel een stukje drukker dan GRTD. (aan je posthistorie te zien ookquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:47 schreef supersof het volgende:
[..]
vind het alleen leuk als inso en fokkie en jc posten enzo
Lol, al die kontenlikkerij hier, pfoe.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik drink geen bier
Ik vind je praatjes zeer vermakelijk, je zou stotteren als ik echt langs kwam
Andere wereld hier, we hangen niet met tata's
jullie komen hier beiden over als twee kneuzen geen zorgen we vinden iemand niet stoerder dan de anderquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:47 schreef wickedmen het volgende:
Che_ lijkt me echt zo'n Bijlmerheld die na een 1 vs 1 fittie komt met al zijn vriendjes
Vergeet je niet te vermelden hoe onzeker hij irl is?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:47 schreef wickedmen het volgende:
Che_ lijkt me echt zo'n Bijlmerheld die na een 1 vs 1 fittie komt met al zijn vriendjes
Braddie die niet doet wat ie zegt, mind blownquote:
Downies on top enzoquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:48 schreef Crip het volgende:
[..]
jullie komen hier beiden over als twee kneuzen geen zorgen we vinden iemand niet stoerder dan de ander
Ik heb geen vriendenquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:47 schreef wickedmen het volgende:
Geen zorgen. Hij komt op mij over als de user die het meest zelfverzekerd isquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:48 schreef Geeltand het volgende:
[..]
Vergeet je niet te vermelden hoe onzeker hij irl is?
Zou jij ook doen als je vrienden had.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:47 schreef wickedmen het volgende:
inso is een schatjequote:Op zaterdag 17 december 2016 19:49 schreef Crip het volgende:
inso is wel de enige die ik wel oke vind
Hoezo?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:50 schreef Amarantha het volgende:
Moet altijd aan Inso denken als ik iets over het Britse koningshuis zie.
cijfer?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja en verbaas me nog steeds dat ze kieskeurig is op Tinder
Misschien bouwt hij zo doorzettingsvermogen op?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Braddie die niet doet wat ie zegt, mind blown
Ik heb van de week nog gespard met een gozer die ik niet kende binnen 5 minuten.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als je vrienden had.
Wacht jij ging op straat knokken of was met boxles?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb van de week nog gespard met een gozer die ik niet kende binnen 5 minuten.
Had me op een gegeven moment toch in een armklem nadat ik toppositie had
Dat ik door zet dat ik steeds terug kom, jazeker.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien bouwt hij zo doorzettingsvermogen op?
Zo veel eten vergt ook doorzettingsvermogenquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien bouwt hij zo doorzettingsvermogen op?
Hoe is het met je ruime twingo? Wanneer inruilen voor een fiat 'limousine' punto?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat ik door zet dat ik steeds terug kom, jazeker.
Daaaaggg.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:54 schreef Amarantha het volgende:
Nou kinders ik ga even andere dingen doen.Lief zijn voor elkaar enz.
![]()
Klopt, maar mja, dan geef ik alleen maar toe aan wat sommige hier juist willen, dat ik ook daadwerkelijk weg ga.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bradge, jij zou toch afstand nemen van FOK! voorlopig?
Waa haa hooooooooquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo veel eten vergt ook doorzettingsvermogen
Welnee. Schijt aan hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar mja, dan geef ik alleen maar toe aan wat sommige hier juist willen, dat ik ook daadwerkelijk weg ga.
Gewoon thuis op het tapijtquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wacht jij ging op straat knokken of was met boxles?
Rijd nog steeds.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe is het met je ruime twingo? Wanneer inruilen voor een fiat 'limousine' punto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |