Het gaat over SQ! Echt waar!
Vriendje is bij Ow er vaak naast gaan liggen op een matras (ik had toen Js naast mij). Met 27 maanden sliep Ow door (en dus nog een maandje voor Js

) oh en hier hielp het slapen in een peuterbedje, nachtlampje en bed verplaatsen.
Franny, ik vind dat je het goed doet. Dat wat ze zegt en wat ze doet is niet leuk, maar ik denk dat ze zich niet bewust zijn wat ze echt precies zeggen. Ow zei, met de leeftijd van 2 jaar, vaak: "Ik wil alleen maar papa, jij bent niet lief papa is lief". Ik geloof echt dat hij mij ook lief vond maar wou laten weten dat hij liever papa even had. En nog geen idee had hoe hij dat politiek correct moest zeggen

.
Zo en poeh... Js zit ook echt ff met zichzelf in de knoop. Hij praat nu wel, maar kan nog zo vaak niet vertellen wat hij wil. Dan is het krijsen, op de grond liggen en overal mee gooien (en Ow in de buurt is, hem slaan). Vaak gaat het om iets heel kleins (verkeerd bordje) en ik probeer hem mee te nemen aan de hand dat hij mij het kan laten zien maar dat lukt meestal niet
En dat dan ongeveer 89x per dag
In hoever gaan jullie eigenlijk mee in dat soort eisen? (ander bordje, andere jas) Ik ben zelf van het: prima, geen strijd. Maar vriendje is een beetje klaar met de buien van Js.
Maandag gaan we ook even langs de huisarts. Hij heeft verschillende tics (in z'n oog wrijven en aan z'n oren trekken) en ik wil even uitsluiten dat het iets anders is dan een tic. Ook heeft hij eczeemachtige uitslag op z'n gezicht, dus even kijken of we daar iets voor kunnen krijgen.
Oh en Js is verder supertof hoor