abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167411783
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:35 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

ik ook oO< F gaat in die periode ook gewoon naar kdv/oma dus die dagen kan ik dan toch prima daarvoor gebruiken? :?
Ja, precies. Zo is het hier ook. Drie dagen kdv en ook een dag in de week dat mijn vriend thuis is.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_167411824
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:00 schreef Burdie het volgende:

[..]

Laat ze nou nog even in de waan joh! :P
oh sorry in je verlof heb je zeeen van tijd _O-
pi_167411864
Jaaa, naast fotoalbums maken, wil ik boeken lezen, films kijken, en nog 1000 andere dingen. Maar misschien reken ik er iets teveel op dat deze ook weer pas ergens in week 41 komt. :+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_167412064
Ik zou in elk geval niet in je verlof je huis gaan verbouwen. Dan vermijd je al vrij veel stress.
pi_167412128
Goede tip, Razz!!
Als je kind heel hard zit te giechelen om Buurman & Buurman, dat is toch echt O+ !
pi_167412376
Leuk Franny O+ we zijn hier nog steeds in de Peppa / Mickey fase...

Ik heb een digitaal gemaakt album van okt 2014 tot mei 2016 ongeveer, en een analoog ingeplakt album van het eerste jaar.

Van de zomer ga ik weer nabestellen van jaar twee en verder inplakken.
Kwak
pi_167412404
Hoezo inplakken in je verlof. In het onderwijs heb je toch heel veel vakantie? ;)
pi_167412435
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 10:15 schreef Kyara het volgende:
Hoezo inplakken in je verlof. In het onderwijs heb je toch heel veel vakantie? ;)
Oooooeeeeeeeehhhhhhh
pi_167412685
quote:
3s.gif Op zondag 18 december 2016 09:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zou in elk geval niet in je verlof je huis gaan verbouwen. Dan vermijd je al vrij veel stress.
Überhaupt verbouwen tijdens zwangerschap }:|

Buurman & Buurman zijn leuk!
Hoevaak ik daar hier ook gegrinnik om hoor O+
pi_167412736
quote:
Relluuuhhhh *O* :P
pi_167413908
In mijn onderwijsvakantie heeft de PSZ ook vakantie. En de oppasoma's ook. Dahaaaaag vrije tijd. Maar wel heel veel tijd met m'n kindjes. Ik verheug me er nu al op. Lekker rommelen samen.

Franny O+ dat is ook lief! Annie leeft vooral heel erg mee altijd met B&B. "Neeeee niet doeeeen! Gaat stuuuukk! Ohneeeee!" :') .

Ze staat nu koekjes te bakken met haar vader-de-perfectionist. "Nee liefje.. niet alle vormp.. nee.. nouja ach. Doe ook maar dan. Whatever." :D . Loslaten paps..
pi_167414012
quote:
2s.gif Op zondag 18 december 2016 09:48 schreef Franny_G het volgende:
Goede tip, Razz!!
Als je kind heel hard zit te giechelen om Buurman & Buurman, dat is toch echt O+ !
Hier is het 'ohoh' en 'ate-o' O+ Benieuwd of ze het volgend jaar nog steeds leuk vindt!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_167414141
quote:
Ja, klopt, en I gaat dan vaak ook gewoon naar het kdv. ik zou er ook een deel van de kerstvakantie aan kunnen besteden. Maar waarom nu doen, als je het kunt uitstellen? 8-) .
pi_167414168
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 12:00 schreef Razztwizzle het volgende:

Ze staat nu koekjes te bakken met haar vader-de-perfectionist. "Nee liefje.. niet alle vormp.. nee.. nouja ach. Doe ook maar dan. Whatever." :D . Loslaten paps..
Zo gaat het hier thuis bij zowel papa als mama. Wij vinden dat allebei lastig. :D .
pi_167414517
Buurman en buurman! Dat g ik voor O eens opzetten. Denk dat ze dat øeuk vindt!

Haha herkenbaar razz. Hier ook, vooral ook bij grootouders. Als je maar hard genoeg duwt, is het heus niet erg als het vormpje ondersteboven zit :D
pi_167416623
Man gaat voor de kerst koekjes bakken. 1x per jaar, dus altijd weer uitzoeken hoe het moest en R. mag dit jaar meehelpen. Ik ga zitten te genieten _O- :D >:)
pi_167416776
Wij hebben laatst ook koekjes gebakken. Ging supergoed! Alleen jammer dat ze nogal uitliepen in de oven en dat de autovormpjes totaal onherkenbaar geworden waren. :+.

Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_167416886
Echt respect voor jullie en je koekjesbakkende peuters.
Hier zou het na 3 minuten al KLAAAAAR zijn en moet er wat anders gedaan worden
pi_167417417
Ik negeer het hele verhaal over fotoboeken..... :P :D

B heeft vannacht toch bij mijn zus gelogeerd ondanks de belabberde nacht ervoor en een vermoedelijke oorontsteking. Is natuurlijk hartstikke goed gegaan. 2,5 uur middagslaap en gewoon tot 08:30 geslapen vanochtend. Prima naar zijn zin gehad, hij kletst graag en is erg bijdehand.... _O-
En wij lekker naar Dusseldorf O+ Fijn!

Wat het nou was die nacht ervoor....Hij had echt pijn, enorm huilen, steeds naar zijn oor grijpen, echt ontroostbaar. Maar is ineens over....had nog wel de huisarts gebeld maar die gaf ook aan dat het inderdaad heel kort kan duren. 1 nacht? Strange.
pi_167418003
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben laatst ook koekjes gebakken. Ging supergoed! Alleen jammer dat ze nogal uitliepen in de oven en dat de autovormpjes totaal onherkenbaar geworden waren. :+.

[ afbeelding ]
Te kort gekoeld! 8-)
Of teveel boter.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_167418042
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 15:30 schreef Tally het volgende:

[..]

Te kort gekoeld! 8-)
Oh echt, lopen ze daardoor uit? Ik moet bekennen dat ik na twintig minuten eigenlijk wel dacht dat het genoeg geweest was. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_167418063
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 15:04 schreef exode het volgende:
Ik negeer het hele verhaal over fotoboeken..... :P :D

B heeft vannacht toch bij mijn zus gelogeerd ondanks de belabberde nacht ervoor en een vermoedelijke oorontsteking. Is natuurlijk hartstikke goed gegaan. 2,5 uur middagslaap en gewoon tot 08:30 geslapen vanochtend. Prima naar zijn zin gehad, hij kletst graag en is erg bijdehand.... _O-
En wij lekker naar Dusseldorf O+ Fijn!

Wat het nou was die nacht ervoor....Hij had echt pijn, enorm huilen, steeds naar zijn oor grijpen, echt ontroostbaar. Maar is ineens over....had nog wel de huisarts gebeld maar die gaf ook aan dat het inderdaad heel kort kan duren. 1 nacht? Strange.
Nee hoor dat is de heersende griep. Ik ging echt kapot van de oorpijn. Werd er misselijk van want evenwicht was weg. Maar de volgende dag was er niks meer aan de hand.

Zo heb ik nu wel weer een ontzettende oorpijn :')
pi_167418097
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh echt, lopen ze daardoor uit? Ik moet bekennen dat ik na twintig minuten eigenlijk wel dacht dat het genoeg geweest was. :@.
:Y Hoelanger je het deeg koelt hoe minder ze uitlopen :)
pi_167418146
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[ afbeelding ]
schattig!
pi_167418159
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 15:34 schreef Tally het volgende:

[..]

:Y Hoelanger je het deeg koelt hoe minder ze uitlopen :)
klopt goed koelen en niet te veel beter!
pi_167418367
Ik koel nooit. Kneden, vormpjes, oven, klaar! :+

En fotoboeken....ik loop iets achter. Moet beginnen met Eva vanaf 4 en rosalie vanaf 1. Dus bij beide anderhalf jaar achterstand.
En nog 2 vakanties......

Hmmmm na kerst maar weer eens starten. Ben nog aan het uitzoeken, das al een klus.
pi_167418749
Ah ok Tally, hopelijk blijft het nu weg.

Ik moet eerlijk zeggen dat mijn zus de enige is naar wie ik hem uberhaupt zou brengen zoals hij gisteren was. Ze is altijd heel rustig en geduldig en verpleegster (jaren geleden was ze ook kraamverzorgster). Niet dat ze daardoor een supertante zou zijn maar is een fijn idee naar zo'n drama nacht. Wij wilden eigenlijk gewoon thuis blijven maar hij was gisterenochtend om 07:30 wakker en supervrolijke en ook de hele tijd vragen ' Wanneer gaan we nou naar tante I' Haar maar gebeld en voorgelegd en ze had zoiets van breng maar we zien het wel hoe het loopt. Nou supergoed dus en dat is echt heel erg fijn :@
pi_167418832
Exode fijn dat je zo'n super zus hebt! Dan laat je hem ook met een beter gevoel achter
pi_167419094
Koekjes bakken O+
https://instagram.com/p/BL1ZBoJAvZJ/

Ik voel een koekjesdate aankomen DaD *; En dan moet Lucas ook een schort aan, ommegot wat kjoet!

En superfijn zo'n zus/tante exode!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_167419203
Binnenkort heb ik waarschijnlijk ook weer de eethoek vol met kinderen voor koekjes bakken dit was de laatste keer

https://www.instagram.com/p/BMeGBn0h6xZ/

2 peuters en 2 kleuters O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')