ik ookquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:16 schreef Franny_G het volgende:
Maar ik ben zo eigenwijs te denken dat het mij wel gaat lukken..
Ja, precies. Zo is het hier ook. Drie dagen kdv en ook een dag in de week dat mijn vriend thuis is.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:35 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
ik ookF gaat in die periode ook gewoon naar kdv/oma dus die dagen kan ik dan toch prima daarvoor gebruiken?
oh sorry in je verlof heb je zeeen van tijdquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Laat ze nou nog even in de waan joh!
Oooooeeeeeeeehhhhhhhquote:Op zondag 18 december 2016 10:15 schreef Kyara het volgende:
Hoezo inplakken in je verlof. In het onderwijs heb je toch heel veel vakantie?
Überhaupt verbouwen tijdens zwangerschapquote:Op zondag 18 december 2016 09:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zou in elk geval niet in je verlof je huis gaan verbouwen. Dan vermijd je al vrij veel stress.
Relluuuhhhhquote:Op zondag 18 december 2016 10:15 schreef Kyara het volgende:
Hier is het 'ohoh' en 'ate-o'quote:Op zondag 18 december 2016 09:48 schreef Franny_G het volgende:
Goede tip, Razz!!
Als je kind heel hard zit te giechelen om Buurman & Buurman, dat is toch echt!
Ja, klopt, en I gaat dan vaak ook gewoon naar het kdv. ik zou er ook een deel van de kerstvakantie aan kunnen besteden. Maar waarom nu doen, als je het kunt uitstellen?quote:Op zondag 18 december 2016 10:15 schreef Kyara het volgende:
Zo gaat het hier thuis bij zowel papa als mama. Wij vinden dat allebei lastig.quote:Op zondag 18 december 2016 12:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Ze staat nu koekjes te bakken met haar vader-de-perfectionist. "Nee liefje.. niet alle vormp.. nee.. nouja ach. Doe ook maar dan. Whatever.". Loslaten paps..
Te kort gekoeld!quote:Op zondag 18 december 2016 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben laatst ook koekjes gebakken. Ging supergoed! Alleen jammer dat ze nogal uitliepen in de oven en dat de autovormpjes totaal onherkenbaar geworden waren..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |