abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167407976
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:16 schreef Franny_G het volgende:
Maar ik ben zo eigenwijs te denken dat het mij wel gaat lukken. *) .
ik ook oO< F gaat in die periode ook gewoon naar kdv/oma dus die dagen kan ik dan toch prima daarvoor gebruiken? :?
pi_167408121
Fotoalbum, Oja moet nog beginnen :')
pi_167411700
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:38 schreef Loj het volgende:
Fotoalbum, Oja moet nog beginnen :')
Same. :@
pi_167411713
Oh en sowieso is elke post op deze pagina herkenbaar. :P
pi_167411745
:D
Herkenbaar Venco :P
pi_167411783
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:35 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

ik ook oO< F gaat in die periode ook gewoon naar kdv/oma dus die dagen kan ik dan toch prima daarvoor gebruiken? :?
Ja, precies. Zo is het hier ook. Drie dagen kdv en ook een dag in de week dat mijn vriend thuis is.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_167411824
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:00 schreef Burdie het volgende:

[..]

Laat ze nou nog even in de waan joh! :P
oh sorry in je verlof heb je zeeen van tijd _O-
pi_167411864
Jaaa, naast fotoalbums maken, wil ik boeken lezen, films kijken, en nog 1000 andere dingen. Maar misschien reken ik er iets teveel op dat deze ook weer pas ergens in week 41 komt. :+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_167412064
Ik zou in elk geval niet in je verlof je huis gaan verbouwen. Dan vermijd je al vrij veel stress.
pi_167412128
Goede tip, Razz!!
Als je kind heel hard zit te giechelen om Buurman & Buurman, dat is toch echt O+ !
pi_167412376
Leuk Franny O+ we zijn hier nog steeds in de Peppa / Mickey fase...

Ik heb een digitaal gemaakt album van okt 2014 tot mei 2016 ongeveer, en een analoog ingeplakt album van het eerste jaar.

Van de zomer ga ik weer nabestellen van jaar twee en verder inplakken.
Kwak
pi_167412404
Hoezo inplakken in je verlof. In het onderwijs heb je toch heel veel vakantie? ;)
pi_167412435
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 10:15 schreef Kyara het volgende:
Hoezo inplakken in je verlof. In het onderwijs heb je toch heel veel vakantie? ;)
Oooooeeeeeeeehhhhhhh
pi_167412685
quote:
3s.gif Op zondag 18 december 2016 09:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zou in elk geval niet in je verlof je huis gaan verbouwen. Dan vermijd je al vrij veel stress.
Überhaupt verbouwen tijdens zwangerschap }:|

Buurman & Buurman zijn leuk!
Hoevaak ik daar hier ook gegrinnik om hoor O+
pi_167412736
quote:
Relluuuhhhh *O* :P
pi_167413908
In mijn onderwijsvakantie heeft de PSZ ook vakantie. En de oppasoma's ook. Dahaaaaag vrije tijd. Maar wel heel veel tijd met m'n kindjes. Ik verheug me er nu al op. Lekker rommelen samen.

Franny O+ dat is ook lief! Annie leeft vooral heel erg mee altijd met B&B. "Neeeee niet doeeeen! Gaat stuuuukk! Ohneeeee!" :') .

Ze staat nu koekjes te bakken met haar vader-de-perfectionist. "Nee liefje.. niet alle vormp.. nee.. nouja ach. Doe ook maar dan. Whatever." :D . Loslaten paps..
pi_167414012
quote:
2s.gif Op zondag 18 december 2016 09:48 schreef Franny_G het volgende:
Goede tip, Razz!!
Als je kind heel hard zit te giechelen om Buurman & Buurman, dat is toch echt O+ !
Hier is het 'ohoh' en 'ate-o' O+ Benieuwd of ze het volgend jaar nog steeds leuk vindt!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_167414141
quote:
Ja, klopt, en I gaat dan vaak ook gewoon naar het kdv. ik zou er ook een deel van de kerstvakantie aan kunnen besteden. Maar waarom nu doen, als je het kunt uitstellen? 8-) .
pi_167414168
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 12:00 schreef Razztwizzle het volgende:

Ze staat nu koekjes te bakken met haar vader-de-perfectionist. "Nee liefje.. niet alle vormp.. nee.. nouja ach. Doe ook maar dan. Whatever." :D . Loslaten paps..
Zo gaat het hier thuis bij zowel papa als mama. Wij vinden dat allebei lastig. :D .
pi_167414517
Buurman en buurman! Dat g ik voor O eens opzetten. Denk dat ze dat øeuk vindt!

Haha herkenbaar razz. Hier ook, vooral ook bij grootouders. Als je maar hard genoeg duwt, is het heus niet erg als het vormpje ondersteboven zit :D
pi_167416623
Man gaat voor de kerst koekjes bakken. 1x per jaar, dus altijd weer uitzoeken hoe het moest en R. mag dit jaar meehelpen. Ik ga zitten te genieten _O- :D >:)
pi_167416776
Wij hebben laatst ook koekjes gebakken. Ging supergoed! Alleen jammer dat ze nogal uitliepen in de oven en dat de autovormpjes totaal onherkenbaar geworden waren. :+.

Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_167416886
Echt respect voor jullie en je koekjesbakkende peuters.
Hier zou het na 3 minuten al KLAAAAAR zijn en moet er wat anders gedaan worden
pi_167417417
Ik negeer het hele verhaal over fotoboeken..... :P :D

B heeft vannacht toch bij mijn zus gelogeerd ondanks de belabberde nacht ervoor en een vermoedelijke oorontsteking. Is natuurlijk hartstikke goed gegaan. 2,5 uur middagslaap en gewoon tot 08:30 geslapen vanochtend. Prima naar zijn zin gehad, hij kletst graag en is erg bijdehand.... _O-
En wij lekker naar Dusseldorf O+ Fijn!

Wat het nou was die nacht ervoor....Hij had echt pijn, enorm huilen, steeds naar zijn oor grijpen, echt ontroostbaar. Maar is ineens over....had nog wel de huisarts gebeld maar die gaf ook aan dat het inderdaad heel kort kan duren. 1 nacht? Strange.
pi_167418003
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben laatst ook koekjes gebakken. Ging supergoed! Alleen jammer dat ze nogal uitliepen in de oven en dat de autovormpjes totaal onherkenbaar geworden waren. :+.

[ afbeelding ]
Te kort gekoeld! 8-)
Of teveel boter.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')