SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on! Ik ben inmiddels overleden.
Zou wel leuk zijn voor de spanningquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ergens hoop je gewoon dat die van Gerwen eruit vliegt vanavond.
Neem je medicatie eens op tijd in Johquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan moet Gary niet winnen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn voor de spanning
Interesseert mij die hele gast nou joh.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Neem je medicatie eens op tijd in Joh
HIJ IS EEN NEDERLANDERquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Interesseert mij die hele gast nou joh.
Ben voor 'm omdat hij NL is , maar vind het echt een enorme teringlijer.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komen er ook Nederlanders uit Den Haag?quote:
Ja geen idee, blijkbaar moet je voor elke Nederlander juichen.quote:
Dan zijn we in februari nog bezig.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pipe moet gewoon alles winnen
quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Komen er ook Nederlanders uit Den Haag?
Nooit geweten
Precies.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pipe moet gewoon alles winnen
Dan gaan we toch voetbal kijken.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan zijn we in februari nog bezig.
De sessie van morgen overdag wordt ECHT een lange saaie zit.
Wat zieligquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bestel een pizza rendiervlees
Over Dennis Priestley hoorde je ook niemand klagenquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan zijn we in februari nog bezig.
De sessie van morgen overdag wordt ECHT een lange saaie zit.
Wat is er zielig? Die pizzaatjes worden nu eenmaal gefokt om opgegeten te worden, ouwe reus.quote:
Ik ga voor de verandering weer eens naar Ado.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaan we toch voetbal kijken.
Tegen wie?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga voor de verandering weer eens naar Ado.
Doe je dat voor je plezier?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar of ik mezelf nou van een flat gooi na de middagsessie darts van morgen of na weer een nederlaag van Ado maakt ook weinig uit.quote:
Sterkte.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Naar ADO kijken lijkt mij een vorm van bdsmquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar of ik mezelf nou van een flat gooi na de middagsessie darts van morgen of na weer een nederlaag van Ado maakt ook weinig uit.
Ik vraag mij af wat de bd er mee te maken heeftquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Naar ADO kijken lijkt mij een vorm van bdsm
Dit had ik al aangekondigd vorige maandquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Was dit al op de tv geweest? Jacques die op bezoek gaat bij Nederlandse oud-deelnemers van het PDC WK.
http://www.rtl7darts.nl/v(...)_complete_interview/
Gezien zijn lichaamsbouw, een topdarter.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:21 schreef DeHovenier het volgende:
Maar wie is nou die analist links naast Co?
Marcel maijerquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:21 schreef DeHovenier het volgende:
Dus Co was/is nooit een topdarter? Arme man.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gezien zijn lichaamsbouw, een topdarter.
Ron Meulenkampquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:21 schreef DeHovenier het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ron Meulenkamp
Doet ook mee aan het WK
Gaat hij ver komen denk je?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ron Meulenkamp
Doet ook mee aan het WK
Ik verwacht dat hij de eerste ronde tegen Suljovic er direct uit gaatquote:
Gaan we hem dus heel vaak als analist zienquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij de eerste ronde tegen Suljovic er direct uit gaat
Al die skinny gastjes stoppen of zakken weg.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus Co was/is nooit een topdarter? Arme man.
Zal wel meevallen denk ik. Aan de andere kant wel verfrissend om even iemand anders te zien natuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan we hem dus heel vaak als analist zien
Ik vond Barney wel leuk als analist met zijn madness, maar hij moet wel even ver komen zodat we er voldoende leuke gifjes uit kunnen halen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zal wel meevallen denk ik. Aan de andere kant wel verfrissend om even iemand anders te zien natuurlijk
Absoluut. Al hebben we zeer geslaagde gifjes van Hendriks al natuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Barney wel leuk als analist met zijn madness, maar hij moet wel even ver komen zodat we er voldoende leuke gifjes uit kunnen halen.
Geen enkel dartsgifje haalt het bij barney.gifquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Absoluut. Al hebben we zeer geslaagde gifjes van Hendriks al natuurlijk
Barney en Stompé zijn de gifjes bazen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Barney wel leuk als analist met zijn madness, maar hij moet wel even ver komen zodat we er voldoende leuke gifjes uit kunnen halen.
Klaasen staat top 10quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Al die skinny gastjes stoppen of zakken weg.
Kijk maar naar Scholten, Stompé en Nicholson.
Dat gaat ook niet echt meer gebeuren denk ikquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen enkel dartsgifje haalt het bij barney.gif
Misschien als er echt epische potjes komen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet echt meer gebeuren denk ik
En 'Kampfgeist' Stein en dan heb je Kellett ook nog.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Al die skinny gastjes stoppen of zakken weg.
Kijk maar naar Scholten, Stompé en Nicholson.
Daar was niks mis meequote:Op zaterdag 17 december 2016 19:39 schreef luckass het volgende:
@JR-Style
prima afleveringetje van Black Mirror
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar was niks mis mee
Een van de betere afleveringetjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen s02e01 was een beetje flopshow.
s02e03 is ook een flopshowquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Een van de betere afleveringetjes.
Alleen s02e01 was een beetje flopshow.
En we zijn ook af van het VBL-kliekjequote:Op zaterdag 17 december 2016 20:03 schreef luckass het volgende:
wel prima avondprogramma op die prelim na dan
Er is maar 1 wedstrijd die er toe doet dit weekendquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En we zijn ook af van het VBL-kliekje
Gewoon darts stream ernaastquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En we zijn ook af van het VBL-kliekje
Bas Muijs was helaas verhinderd.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:04 schreef wimderon het volgende:
Wel prima presentator en gasten, op Marcel en Roland na.
Schei eens uitquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Er is maar 1 wedstrijd die er toe doet dit weekend
Niks mis mee, ik laat het maar even schietenquote:
Je bent erg sterk met de plaatjes deze dagenquote:
Het voetbal? Feyenoord is toch al gespeeld jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik laat het maar even schieten
Lekker weer zo''n typische Feyenoordgoal. Meteen uitgezet.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het voetbal? Feyenoord is toch al gespeeld ja
Geluk van de kampioen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker weer zo''n typische Feyenoordgoal. Meteen uitgezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Oh ja enigszins. Maar AJA - PSV kijk ik morgen wel even.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht dat je doelde op die walgelijke FOX-promo
Micha Krajicek dan?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bas Muijs was helaas verhinderd.
Wie?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:09 schreef icloud het volgende:
Die schrijfer met dat christenhoofd en gemaakte lach heeft die wel eens vrij? Ik zie die gozer altijd, geen toernooi uitgezonderd.
Jazekerquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mighty Mike laatste partij vd avond?
Ik heb ook geen idee op wie je doelt. Marcel, Vincent of Roland?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:10 schreef icloud het volgende:
[..]
Weet ik veel, ken zijn naam natuurlijk niet.
Smileyquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Die SDC moeten ze echt opblazen, steeds dezelfde dooie autistische kut Scandinaviėrs die zich kwalificeren.
Als Wagner nou weer eens magische darts gaat gooien word ik misschien weer enthousiast.quote:
Iedere voorronde en opkomst van de winnaar daarvan, ouwe reusquote:
Had Robert maar wat beter z'n best moeten doen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Die SDC moeten ze echt opblazen, steeds dezelfde dooie autistische kut Scandinaviėrs die zich kwalificeren.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dit wel een beetje in mijn hoofd nu
Schrijver schrijver even lezen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee op wie je doelt. Marcel, Vincent of Roland?
Met die voorronde-aids moeten ze ophoudenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iedere voorronde en opkomst van de winnaar daarvan, ouwe reus
Iedereen schrijft tegenwoordig een boek.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Schrijver schrijver even lezen.
Deze christenmongool:[ afbeelding ]
Wade?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Schrijver schrijver even lezen.
Deze christenmongool:[ afbeelding ]
Die voorrondes moeten ze ook lekker voor het WK houdenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Met die voorronde-aids moeten ze ophouden
Het nummer komt uit 1996quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Frank deze muziek niet herkent is hij weinig buiten geweest deze zomer.
Will Grigg niet kennen 😂quote:
Kijk hij staat nu ook weer naast kirk.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen schrijft tegenwoordig een boek.
Die man ken ik niet, en mijn nek doet nu zeer.
Die zou ik wel eens van dichtbij willen bestuderenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
Niks mis met zn vrouw:
[ afbeelding ]
Hammett?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Kijk hij staat nu ook weer naast kirk.
Tof van jequote:
verloren zoon van Ian Whitequote:Op zaterdag 17 december 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft de uitstraling van een lulletje rozenwater op kantoor.
Die Canadees heeft het voorkomen van een pedofielquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft de uitstraling van een lulletje rozenwater op kantoor.
Van een methdealer uit New Mexico bedoel je.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Die Canadees heeft het voorkomen van een pedofiel
Hij is er inderdaad elke wedstrijd bij lijkt het. En ik kijk veel....Niet dat ik het een mongool vind overigens.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:23 schreef icloud het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als jij het zegt, ik vind het maar een mongool.
Hij is zo christelijk zo bibebelt sgp.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:30 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Hij is er inderdaad elke wedstrijd bij lijkt het. En ik kijk veel....Niet dat ik het een mongool vind overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker niet slecht
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Hij zei dat het te zien was dat Snoock nog steeds ermee zat dat hij met 6-0 van VdV had verloren.quote:
Heil Satanquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:31 schreef icloud het volgende:
[..]
Hij is zo christelijk zo bibebelt sgp.
Wat is dat voor een zwerver?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:31 schreef wimderon het volgende:
Dit was ook een genottelijk potje met 54.95 tegen 54.34 gemiddeld.
Ik denk dat je dat met je ogen dicht nog beter doetquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doe ik nog beter denk ik
Voelt zich als een vis in het waterquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:34 schreef luckass het volgende:
[..]
Het neusje van de zalm van het Amerikaans dartsen
Ik denk dat ik met mijn ogen dicht sowieso beter gooi dan met mijn ogen openquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat met je ogen dicht nog beter doet
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met mijn ogen dicht sowieso beter gooi dan met mijn ogen open
Jaman, dit is niet live.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:35 schreef icloud het volgende:
Stop maar met kijken, alles is vals en voor opgezet [ afbeelding ]
Dat zou mij teveel geld kostenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg ik dan gratis bier als ik 134 pijlen erover doe om uit te komen?
Eén gratis biertje als je er exact 134 pijlen over doet, prima.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg ik dan gratis bier als ik 134 pijlen erover doe om uit te komen?
Nou vooruit, die gun ik hem ookquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eén gratis biertje als je er exact 134 pijlen over doet, prima.
Ze hebben hiervoor nog wat geoefend op jeugdspelers.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe komen die rode vegen? Blijft er shit aan de darts zitten ofzo?
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben hiervoor nog wat geoefend op jeugdspelers.
Daar zou ik ook wel op willen oefenenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben hiervoor nog wat geoefend op jeugdspelers.
Ik had jou nooit zo sadistisch ingeschat.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar zou ik ook wel op willen oefenen
darts dan he
Pax is in een erg ordinaire bui de laatste tijdquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had jou nooit zo sadistisch ingeschat.
Pax is de meest ordinaire user op dit forumquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Pax is in een erg ordinaire bui de laatste tijd
120 gemiddeld gooien.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:42 schreef heywoodu het volgende:
Wat moet zo'n jongen nu doen om straks tegen een Van Gerwen kans te maken?
Te openquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:42 schreef heywoodu het volgende:
Staat in de OP johquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:42 schreef heywoodu het volgende:
Iemand linkje naar de Marcel Maijer Bingo?
Dacht ik alquote:
Reactiedarts gooien is eigenlijk het enige, maar ook daar ga je het niet mee redden.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:42 schreef heywoodu het volgende:
Ben is er wel op vooruitgegaan qua dochtersquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja meerdermalen, en dan mag d'r papa toekijken.
Bunting v Webster ook.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:44 schreef Szura het volgende:
Dit lijkt me wel een vermakelijk potje
Ik kan zowel het beeld als het geluid van mijn tv tegelijk uitzettenquote:
Kolosquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:46 schreef Tagliano het volgende:
Snel even wat chocola eten om dit leed te verwerken
Vast op twitter.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:46 schreef Szura het volgende:
Zijn de worstenbroodjes al uitgezonden?
Uitstekend plan, ik heb hier nog drie letters pure chocolade van 300gr per stuk liggen. Even een buikje kweken.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:46 schreef Tagliano het volgende:
Snel even wat chocola eten om dit leed te verwerken
Ik heb een enorm luxe gekregenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uitstekend plan, ik heb hier nog drie letters pure chocolade van 300gr per stuk liggen. Even een buikje kweken.
Bubbelbad, massagedouche alles, of wat?quote:
Ja gewoon, een luxe chocoladeletter met alles erop en eraanquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bubbelbad, massagedouche alles, of wat?
Wat moet er behalve chocola nog aanzitten dan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja gewoon, een luxe chocoladeletter met alles erop en eraan
Op dit soort momenten mis je FA voor een uitgebreide toelichtingquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die dame die meeliep was wel weer lekker
Extra lekkere chocola, extra groot, extra dik, beetje karamel hier en daar. Noem het zo gek niet opquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat moet er behalve chocola nog aanzitten dan.
Ik hoop hem altijd te triggeren om wat leuke foto's te posten.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op dit soort momenten mis je FA voor een uitgebreide toelichting
Nootjes, vaak is de chcolade vermengt met room en/of caramel.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat moet er behalve chocola nog aanzitten dan.
Extra groot, extra dikquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Extra lekkere chocola, extra groot, extra dik, beetje karamel hier en daar. Noem het zo gek niet op
Dat is zo bizar zonde. Doe gewoon puur met verder niks.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:49 schreef icloud het volgende:
[..]
Nootjes, vaak is de chcolade vermengt met room en/of caramel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |