abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 december 2016 @ 18:59:08 #1
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167398448
De meeste blanken die ik ken zijn deels cringeworthy en missen een gevoel van nuchterheid of humor.

Nu zat ik mijn oude favoriete Youtuber genaamd KSI weer op te zoeken op Youtube en hij kwam opeens op het idee om op zijn laatste video de gebruikelijke Nederlandse traditie Sinterklaas te behandelen en hoe racistisch het is.

Ach fijn, KSI kennende is het weer een grap en moet je zijn video met een korreltje zout nemen tot ik op de eerste reactie stuitte.

Marzy
Dude im from The Netherlands, its just an tradition not racist at all.. KSI dont know shit about it. Find some research on ''Why is Zwarte Piet black'' its from the CHIMNEY! You guys from London and other states dont have to talk about OUR tradition! Zwarte Piet makes every child happy they are giving everyone presents so what the fuck!!! Every Dutch childs of 1 / 10 years old love black people cause Zwarte Piet is also black and they're giving them presents! The tradition called ''Sinterklaas'' means: Have respect for everyone, black people are also good people and they show that with giving presents to every kids, also black kids that lives in The Netherlands! It's just the CHIMNEY okay?? Just the chimney.. y'all dumb fucks if you dont understand it now.. Minder weergeven

:')

Nu snap ik die hele Sinterklaas/Zwarte piet discussie toch niet. Al met al zijn het natuurlijk de Surinaamse huilpieten die klagen over dat zwarte piet racisme is (gast ga wat doen met je leven). Maar waarom zijn blanke Nederlanders zo offensive als het gaat om zwarte piet. :')

Dat het hier gaat om rassenscheiding, sure. Er zijn geen andere (hulp)pieten dan donkergekleurde pieten en blanke pieten zijn er niet.

En dat er racisme bestaat ik Nederland zal vast ook wel als ik zo op rechtse FB page's kijk waar Sylvana Simmons voor alles en iedereen wordt afgemaakt.

Maar waarom hunkeren blanken zo erg naar het verdedigen van een traditie dat idd vol staat van de rassendiscriminatie en voor de rest toch niemand een neuk om geeft. Ja maar onze kinderen moeten weten dat zwarte piet, zwart is en niet gekleurd en ze moeten niet aan onze traditie komen :')

Of een zwarte piet nou geel, zwart of oranje is. Het is maar een kleur en ik denk dat geen enkele kind dat erg vind omdat die al vanaf jongs af aan tegenwoordig weten dat Sinterklaas niet bestaat en toch te jong zijn om het te begrijpen.

Juist de hele discussie en trammelent erom zorgt ervoor dat het geen kinderfeest meer blijft maar een maatschappelijk sociaal politieke discussie

Klacht: Blanken die onzeker zijn over hun identiteit
pi_167398625
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 18:59 schreef wickedmen het volgende:
De meeste blanken die ik ken zijn deels cringeworthy en missen een gevoel van nuchterheid of humor.

Nu zat ik mijn oude favoriete Youtuber genaamd KSI weer op te zoeken op Youtube en hij kwam opeens op het idee om op zijn laatste video de gebruikelijke Nederlandse traditie Sinterklaas te behandelen en hoe racistisch het is.

Ach fijn, KSI kennende is het weer een grap en moet je zijn video met een korreltje zout nemen tot ik op de eerste reactie stuitte.

Marzy
Dude im from The Netherlands, its just an tradition not racist at all.. KSI dont know shit about it. Find some research on ''Why is Zwarte Piet black'' its from the CHIMNEY! You guys from London and other states dont have to talk about OUR tradition! Zwarte Piet makes every child happy they are giving everyone presents so what the fuck!!! Every Dutch childs of 1 / 10 years old love black people cause Zwarte Piet is also black and they're giving them presents! The tradition called ''Sinterklaas'' means: Have respect for everyone, black people are also good people and they show that with giving presents to every kids, also black kids that lives in The Netherlands! It's just the CHIMNEY okay?? Just the chimney.. y'all dumb fucks if you dont understand it now.. Minder weergeven

:')

Nu snap ik die hele Sinterklaas/Zwarte piet discussie toch niet. Al met al zijn het natuurlijk de Surinaamse huilpieten die klagen over dat zwarte piet racisme is (gast ga wat doen met je leven). Maar waarom zijn blanke Nederlanders zo offensive als het gaat om zwarte piet. :')

Dat het hier gaat om rassenscheiding, sure. Er zijn geen andere (hulp)pieten dan donkergekleurde pieten en blanke pieten zijn er niet.

En dat er racisme bestaat ik Nederland zal vast ook wel als ik zo op rechtse FB page's kijk waar Sylvana Simmons voor alles en iedereen wordt afgemaakt.

Maar waarom hunkeren blanken zo erg naar het verdedigen van een traditie dat idd vol staat van de rassendiscriminatie en voor de rest toch niemand een neuk om geeft. Ja maar onze kinderen moeten weten dat zwarte piet, zwart is en niet gekleurd en ze moeten niet aan onze traditie komen :')

Of een zwarte piet nou geel, zwart of oranje is. Het is maar een kleur en ik denk dat geen enkele kind dat erg vind omdat die al vanaf jongs af aan tegenwoordig weten dat Sinterklaas niet bestaat en toch te jong zijn om het te begrijpen.

Juist de hele discussie en trammelent erom zorgt ervoor dat het geen kinderfeest meer blijft maar een maatschappelijk sociaal politieke discussie

Klacht: Blanken die onzeker zijn over hun identiteit
Veeeeeeeeeeeeel te lang, logischerwijs niet gelezen dus, begin maar effe opnieuw anders. :{w
With a Song in my heart and a smile on my face...
  zaterdag 17 december 2016 @ 19:07:39 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_167398639
  zaterdag 17 december 2016 @ 19:08:34 #4
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167398661
Niet gelezen. Het is 2016: blanken bestaan niet meer, alleen witten. /sjw
  zaterdag 17 december 2016 @ 19:10:17 #5
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_167398695
Als het echt een neger moest voorstellen kwam hij wel cadeautjes stelen ipv brengen.
pi_167398768
Vaak heel hypocriet
Zij moeten alles maar kunnen zegen onder het mom van satire en vrijheid van meningsuiting.

Maar wanneer een buitenlander bijv sinterklaas een racistisch feest vind moet ie zijn bek houden oprotten naar zijn eigen land.

Goeie klacht dus
  zaterdag 17 december 2016 @ 19:13:03 #7
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167398777
Sub-klacht: De vervaling van KLB en het niet meer op prijs worden gesteld van terekte topiks op Mapima topiks na of dagboek topiks
pi_167398781
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:12 schreef PSVCL het volgende:
bek houden
oprotten

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2016 19:13:26 ]
  zaterdag 17 december 2016 @ 19:13:29 #9
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167398791
quote:
Vaak heel hypocriet
Zij moeten alles maar kunnen zegen onder het mom van satire en vrijheid van meningsuiting.

Maar wanneer een buitenlander bijv sinterklaas een racistisch feest vind moet ie zijn bek houden oprotten naar zijn eigen land.

Goeie klacht dus
Deze man snapt ironie _O_
pi_167398818
Het probleem is dat 'zwarte piet' geen ras vertegenwoordigd. Dus de mensen die het racistisch vinden kiezen ervoor om zich te associëren met zwarte piet ondanks dat ze er met geen mogelijkheid op lijken.
pi_167398847
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:13 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Omdat hij zelf een religie aanhangt die de hele wereld discrimineert en beledigd en onderwijl jankt over hypocriete Nederlanders? :D
pi_167398884
Tuurlijk is Zwarte Piet tering racistisch, ik bedoel, hij wordt zwart door de schoorsteen en heeft ineens dikke rode lippen, oorbellen en kroeshaar. Dat valt gewoon niet te verdedigen.

Echter krijgt mijn zoontje toch echt gewoon Sinterklaas en Zwarte piet op bezoek simpelweg omdat ik het een toffe traditie vind en vroeger niks anders wilde worden dan Zwarte Piet. Hij was mijn held! :D
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_167398919
Een beetje geuit racisme is gewoon gezond. Dat geforceerde onderdrukken stok 't alleen maar op .
pi_167398923
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:13 schreef wickedmen het volgende:

[..]

^O^
pi_167398958
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Het probleem is dat 'zwarte piet' geen ras vertegenwoordigd. Dus de mensen die het racistisch vinden kiezen ervoor om zich te associëren met zwarte piet ondanks dat ze er met geen mogelijkheid op lijken.
Dit dus inderdaad⤴, puur aandacht trekken wat die ze doen, maar het gaat dus niet over hun.. :r

Wel ben ik van mening dat je voor een "echte" zwarte Piet dus ook echte zwarte schmink moet gebruiken en dus geen bruine..

.. zwart en wit zijn immers sowieso geen (huids-)kleuren.
With a Song in my heart and a smile on my face...
  zaterdag 17 december 2016 @ 19:32:20 #16
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_167399181
Blanken/Nederlanders zijn juist over het algemeen grappenmakers en zelf-relativisten.
Maar ja, het is ook maar net op welk type mens je inzoomt.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:03:07 #17
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_167400010
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 18:59 schreef wickedmen het volgende:
Maar waarom hunkeren blanken zo erg naar het verdedigen van een traditie dat idd vol staat van de rassendiscriminatie en voor de rest toch niemand een neuk om geeft. Ja maar onze kinderen moeten weten dat zwarte piet, zwart is en niet gekleurd en ze moeten niet aan onze traditie komen
Ik denk dat mensen er gewoon niet zo blij mee zijn dat een kleine minderheid tegelijkertijd kan doen alsof ze machteloze slachtoffers zijn van een hyper-racistische maatschappij en OOK toch wel alle macht hebben om anderen te dwingen om hun tradities aan te passen.

En daar is natuurlijk ook wat voor te zeggen. Best wel frustrerend als een meerderheid beslissingen gaat maken over wat jij wel en niet mag doen in je prive-leven. Maar nog frustrerender als het een kleine doch vocale minderheid is die alles loopt te koeioneren.

Wat dat betreft doet de inhoud van de discussie er vrij weinig toe. Al hadden we het over spijkerpoepen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:12:17 #18
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_167400357
Waar ik het overigens wel met de TS over eens kan zijn is dat veel Nederlanders dit bovenstaande punt waarschijnlijk wel voelen maar niet op die manier kunnen uitdrukken. De meeste mensen laten zich al snel uitnodigen om de wat slechtere argumenten te grijpen zoals "het is voor de kinderen" en "komt door de schoorsteen". Ik denk omdat dit als makkelijke afdoeners aanvoelen. De echte discussie is een moeilijke waarin je EN voor iemands vrijheid van expressie moet opkomen EN een grens moet trekken in hoeverre je een minderheid de regels laat bepalen mbt jouw geliefde tradities.

Wat dat betreft moet de discussie zich dan ook evolueren want het zijn nu 2 groepen die strak langs elkaar heen aan het schreeuwen zijn en raciale spanningen veroorzaken naar het model van VS wat voor Nederland eigenlijk nergens op slaat.
pi_167401696
Kom maar weer terug in november 2017 met dit soort topics.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:50:28 #20
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167401955
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:03 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen er gewoon niet zo blij mee zijn dat een kleine minderheid tegelijkertijd kan doen alsof ze machteloze slachtoffers zijn van een hyper-racistische maatschappij en OOK toch wel alle macht hebben om anderen te dwingen om hun tradities aan te passen.

En daar is natuurlijk ook wat voor te zeggen. Best wel frustrerend als een meerderheid beslissingen gaat maken over wat jij wel en niet mag doen in je prive-leven. Maar nog frustrerender als het een kleine doch vocale minderheid is die alles loopt te koeioneren.

Wat dat betreft doet de inhoud van de discussie er vrij weinig toe. Al hadden we het over spijkerpoepen.
Wat een onzin.

Het is een handjevol lui die er tegen protesteren maar zoals vanouds wordt het weer een maatschappelijk politieke discussie omdat de blanke mensen doen alsof ze worden onderdrukt (snap je de ironie).

Ik mis heel veel nuancering in je post. Zo kan je alles verdramatiseren
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:50:52 #21
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167401976
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:15 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Omdat hij zelf een religie aanhangt die de hele wereld discrimineert en beledigd en onderwijl jankt over hypocriete Nederlanders? :D
Ik doe niet aan onderbuik gevoelens
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:51:24 #22
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167401994
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:16 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Tuurlijk is Zwarte Piet tering racistisch, ik bedoel, hij wordt zwart door de schoorsteen en heeft ineens dikke rode lippen, oorbellen en kroeshaar. Dat valt gewoon niet te verdedigen.

Echter krijgt mijn zoontje toch echt gewoon Sinterklaas en Zwarte piet op bezoek simpelweg omdat ik het een toffe traditie vind en vroeger niks anders wilde worden dan Zwarte Piet. Hij was mijn held! :D
:') :D _O_
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:57:32 #23
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_167402273
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:50 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Wat een onzin.

Het is een handjevol lui die er tegen protesteren maar zoals vanouds wordt het weer een maatschappelijk politieke discussie omdat de blanke mensen doen alsof ze worden onderdrukt (snap je de ironie).
Het is inderdaad slechts een handjevol mensen die protesteren. Besef even hoe veel macht die groep heeft dat we inmiddels geen zwarte pieten meer hebben in de randstad. Toch wel een vreemde gewaarwording dat zo'n klein groepje mensen zo veel invloed hebben. In 18e eeuws Frankrijk gingen mensen met zo veel macht naar de guillotine

quote:
Ik denk dat je het beter inhoudelijk kan houden.
pi_167402735
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:50 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Wat een onzin.

Hij heeft gewoon een goed punt. En het is geen kwestie van "blanken doen dit fout" (zoals jij dat ervan probeert te maken) of "zwarten doen dit fout" (zoals sommige anderen ervan proberen te maken).

Probleem is dat je helaas binnen alle "rassen" irritante schreeuwlelijkerds hebt die vaak ook nog eens zich als zelfbenoemde woordvoerder gaan gedragen van een bepaalde (vaak ook nog redelijk zelf gedefinieerde) groep...
Krekker is de bom!
  zaterdag 17 december 2016 @ 21:25:54 #25
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167403309
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:10 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon een goed punt. En het is geen kwestie van "blanken doen dit fout" (zoals jij dat ervan probeert te maken) of "zwarten doen dit fout" (zoals sommige anderen ervan proberen te maken).

Probleem is dat je helaas binnen alle "rassen" irritante schreeuwlelijkerds hebt die vaak ook nog eens zich als zelfbenoemde woordvoerder gaan gedragen van een bepaalde (vaak ook nog redelijk zelf gedefinieerde) groep...
Dat zeg ik ook

Tis een handjevol schreeuwlelijkerds tegenover een handjevol schreeuwlelijkerds
  zaterdag 17 december 2016 @ 23:11:12 #26
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_167407049
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:25 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook

Tis een handjevol schreeuwlelijkerds tegenover een handjevol schreeuwlelijkerds
Stelde je het maar zo neutraal dan kon ik nog ja-knikken.
  zondag 18 december 2016 @ 05:08:19 #27
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_167411536
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:12 schreef SpecialK het volgende:
Waar ik het overigens wel met de TS over eens kan zijn is dat veel Nederlanders dit bovenstaande punt waarschijnlijk wel voelen maar niet op die manier kunnen uitdrukken. De meeste mensen laten zich al snel uitnodigen om de wat slechtere argumenten te grijpen zoals "het is voor de kinderen" en "komt door de schoorsteen". Ik denk omdat dit als makkelijke afdoeners aanvoelen. De echte discussie is een moeilijke waarin je EN voor iemands vrijheid van expressie moet opkomen EN een grens moet trekken in hoeverre je een minderheid de regels laat bepalen mbt jouw geliefde tradities.

Wat dat betreft moet de discussie zich dan ook evolueren want het zijn nu 2 groepen die strak langs elkaar heen aan het schreeuwen zijn en raciale spanningen veroorzaken naar het model van VS wat voor Nederland eigenlijk nergens op slaat.
Er is helemaal geen discussie. Sinterklaas was twee weken terug, zie jij nog ergens een Zwarte Piet?
  zondag 18 december 2016 @ 13:31:35 #28
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_167415472
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 05:08 schreef the-eye het volgende:

[..]

Er is helemaal geen discussie. Sinterklaas was twee weken terug, zie jij nog ergens een Zwarte Piet?
Wat heb jij gerookt? Ik bedoel.. DM me even het nummer van je dealer want ik wil ook wel zo vaag worden.
pi_167415610
Blanken zijn ook kut en negers ook, maar naast Marokkanen lijken ze allemaal geweldig.
  zondag 18 december 2016 @ 16:24:00 #30
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167419498
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2016 13:37 schreef AnanYaw het volgende:
Blanken zijn ook kut en negers ook, maar naast Marokkanen lijken ze allemaal geweldig.
Dan ga je om met de verkeerde Marokkanen

De Marokkanen die ik ken gunnen je een assie zonder te vragen, Nederlanders kijken eerst verschrikt op dat ze hun assie uberhaupt met iemand moeten delen waar ze een eurotje voor hebben betaalt en geven je dan 1/20ste er van.

Ik was ooit eens bij Unitas in Utrecht en we stonden met een groepje buiten te blowen. Maar de zogenoemde alpha gozer van het groepje steekte zijn joint aan en rookte alles bijna op en gaf toen aan rest.

Na 2 minuten met een :') gezicht staan lopen kijken ben ik maar weggelopen bij de treurige bedoeling
  Forum Admin zondag 18 december 2016 @ 16:35:21 #31
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_167419721
Het is 17 december begint dat gemekker in de marge nu al?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Forum Admin zondag 18 december 2016 @ 16:36:45 #32
54263 crew  Pharkus
pi_167419746
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 05:08 schreef the-eye het volgende:

[..]

overal.
pi_167419754
quote:
Zo slecht dat ie gewoon goed is
pi_167422946
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2016 16:24 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Dan ga je om met de verkeerde Marokkanen

De Marokkanen die ik ken gunnen je een assie zonder te vragen, Nederlanders kijken eerst verschrikt op dat ze hun assie uberhaupt met iemand moeten delen waar ze een eurotje voor hebben betaalt en geven je dan 1/20ste er van.

Ik was ooit eens bij Unitas in Utrecht en we stonden met een groepje buiten te blowen. Maar de zogenoemde alpha gozer van het groepje steekte zijn joint aan en rookte alles bijna op en gaf toen aan rest.

Na 2 minuten met een :') gezicht staan lopen kijken ben ik maar weggelopen bij de treurige bedoeling
Tof man gratis assie van een marokkaanse pauper die het net van een ander gebietst heeft.
  zondag 18 december 2016 @ 18:37:41 #35
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167423856
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2016 18:09 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Tof man gratis assie van een marokkaanse pauper die het net van een ander gebietst heeft.
Assie is assie. Een gegeven paard schijt je niet in zijn bek
pi_167423950
baas ^O^
pi_167423984
Onterechte klacht.

Blank zijn _O_
pi_167439355
Vuile westerlingen zijn het! Blanken hebben idd geen gevoel voor humor, ik kan echt geen enkele blanke comedian bedenken of zo..
pi_167439394
Op 17 december een discussie over zwarte piet willen beginnen. :')

Kut klacht.
  maandag 19 december 2016 @ 11:01:46 #40
138448 PeZu
Suspended animation
pi_167439412
quote:
Vaak heel hypocriet

Goeie klacht dus
dit
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  Moderator maandag 19 december 2016 @ 11:19:52 #41
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_167439669
Huilie topic.
Niet gelezen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  maandag 19 december 2016 @ 12:18:38 #42
463353 Ksaudurdun
Guttegutmensch
pi_167440627
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2016 13:37 schreef AnanYaw het volgende:
je bent vergeten dat Marokkanen een heerlijke grote lul hebben. Minpuntjes hoor.
  maandag 19 december 2016 @ 12:20:20 #43
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_167440682
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2016 16:24 schreef wickedmen het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 18:37 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Assie is assie. Een gegeven paard schijt je niet in zijn bek
Dus de gratis drugs van die persoon was niet goed genoeg? denk dat hij er wel wakker van heeft gelegen dat je zomaar weg liep.
Oh en een marokkaan die hypocriet is. Jeetje nooit gezien :o
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_167440695
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2016 12:20 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[..]

Dus de gratis drugs van die persoon was niet goed genoeg? denk dat hij er wel wakker van heeft gelegen dat je zomaar weg liep.
Oh en een marokkaan die hypocriet is. Jeetje nooit gezien :o
Zozo dat zijn nogal uitspraken.
  maandag 19 december 2016 @ 12:21:24 #45
64831 2NutZ
pi_167440716
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 12:20 schreef Superdonald het volgende:

[..]

Zozo dat zijn nogal uitspraken.
Iemand moet het doen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_167440778
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2016 12:21 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Iemand moet het doen.
Wat vind je er zelf van?
pi_167440798
Een trotse blanke hier.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 19 december 2016 @ 12:24:57 #48
64831 2NutZ
pi_167440799
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 12:23 schreef Superdonald het volgende:

[..]

Wat vind je er zelf van?
helemaal mooi
pi_167440818
Witte eenden _O_
  maandag 19 december 2016 @ 12:30:06 #50
463353 Ksaudurdun
Guttegutmensch
pi_167440900
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 12:24 schreef HSG het volgende:
Een trotse blanke hier.
quote:
99s.gif Op maandag 19 december 2016 12:26 schreef Superdonald het volgende:
Witte eenden _O_
haha die dragen geen van allen een broek.

als marokkanen dat nu zouden doen dan zouden dames de hele dag naar hun besneden leuters kunnen kijken
pi_167441019
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 12:30 schreef Ksaudurdun het volgende:

[..]

[..]

als marokkanen dat nu zouden doen dan zouden dames de hele dag naar hun besneden leuters kunnen kijken
Ach guttegut.
pi_167441582
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 12:30 schreef Ksaudurdun het volgende:

[..]

[..]

als marokkanen dat nu zouden doen dan zouden dames de hele dag naar hun besneden leutertjes kunnen kijken
Fixed.
  maandag 19 december 2016 @ 13:03:58 #53
463353 Ksaudurdun
Guttegutmensch
pi_167441631
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:01 schreef HSG het volgende:
Fixed.
weet de baas dat je in kantoortijd je penisnijd probeert te botvieren
pi_167441673
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:03 schreef Ksaudurdun het volgende:

[..]

weet de baas dat je in kantoortijd je penisnijd probeert te botvieren
Ja, hoezo?
  maandag 19 december 2016 @ 13:07:46 #55
463353 Ksaudurdun
Guttegutmensch
pi_167441684
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:06 schreef HSG het volgende:
Ja, hoezo?
als je toch maar je targets haalt is het goed toch. ik geef nog even een slinger aan mijn maghrijnse roomtoeter
pi_167441723
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:07 schreef Ksaudurdun het volgende:

[..]

als je toch maar je targets haalt is het goed toch. ik geef nog even een slinger aan mijn maghrijnse roomtoeter
Als je rechter- of linkerhand het enige is wat ooit aan jouw "maghrijnse roomtoeter" zal zitten...

Dan hou ik het wel op mijn targets.
  maandag 19 december 2016 @ 13:11:43 #57
463353 Ksaudurdun
Guttegutmensch
pi_167441759
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:09 schreef HSG het volgende:
Als je rechter- of linkerhand het enige is wat ooit aan jouw "maghrijnse roomtoeter" zal zitten...

Dan hou ik het wel op mijn targets.
mijn target is je roomblanke moeder en op je 40ste kom ik wel terug voor je verlepte dinniedin in de marokkaanse keuken houd men van zoet dus die dikke big zal wel brommen van plezier met die faproom deluxe
pi_167441786
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:11 schreef Ksaudurdun het volgende:

[..]

mijn target is je roomblanke moeder en op je 40ste kom ik wel terug voor je verlepte dinniedin in de marokkaanse keuken houd men van zoet dus die dikke big zal wel brommen van plezier met die faproom deluxe
Ik weet niet wat je daar nou allemaal neerzet.... _O- _O- _O- _O- _O-

Probeer het nogmaals. :')
  maandag 19 december 2016 @ 13:13:25 #59
463353 Ksaudurdun
Guttegutmensch
pi_167441808
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:12 schreef HSG het volgende:
Ik weet niet wat je daar nou allemaal neerzet.... _O- _O- _O- _O- _O-

Probeer het nogmaals. :')
echte tata gewoon geen weerwoord op een echte spit haha groetjes aan je moeder
pi_167441839
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:13 schreef Ksaudurdun het volgende:

[..]

echte tata gewoon geen weerwoord op een echte spit haha groetjes aan je moeder
Nee non-tata, je schrijft onduidelijk.

Maar blijkbaar snap jij er ook niet veel van.
  maandag 19 december 2016 @ 13:16:31 #61
463353 Ksaudurdun
Guttegutmensch
pi_167441894
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:14 schreef HSG het volgende:
Nee non-tata, je schrijft onduidelijk.

Maar blijkbaar snap jij er ook niet veel van.
ik zal even de interpunctie er tussen zetten tfoe sukkeltje.

quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:11 schreef Ksaudurdun het volgende:
Mijn target is je roomblanke moeder. En op je 40ste (want eerder lukt het je sneue tatta pikkie toch niet om aan een chickie te komen) kom ik wel terug voor je verlepte dinniedin (vriendin). In de marokkaanse keuken houd men van zoet dus die dikke big zal wel brommen van plezier met die faproom deluxe (want extra zoet en uit een enorme niet te behappen toeter).
Inshallah
pi_167442120
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:16 schreef Ksaudurdun het volgende:

[..]

ik zal even de interpunctie er tussen zetten tfoe sukkeltje.

[..]

Inshallah
Ik heb tenminste een moeder en een vriendin. :)
  maandag 19 december 2016 @ 13:28:49 #63
463353 Ksaudurdun
Guttegutmensch
pi_167442135
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:28 schreef HSG het volgende:
Ik heb tenminste een moeder en een vriendin. :)
jammer genoeg dat ze lekken ik zou ze inruilen voor een vromer model
pi_167442180
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:28 schreef Ksaudurdun het volgende:

[..]

jammer genoeg dat ze lekken ik zou ze inruilen voor een vromer model
Dank pak ik je zusje wel even want die zal prima als huisslavinnetje kunnen functioneren.
  maandag 19 december 2016 @ 13:31:29 #65
463353 Ksaudurdun
Guttegutmensch
pi_167442196
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:30 schreef HSG het volgende:
Dank pak ik je zusje wel even want die zal prima als huisslavinnetje kunnen functioneren.
ja ik had het over vromer vrind.
pi_167442211
Waarom is sinterklaas niet zwart als hij ook door dezelfde schoorsteen kruipt?

Gaan allen pieten door de schoorsteen. Ook de hulppieten in Spanje?
pi_167442217
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:31 schreef Ksaudurdun het volgende:

[..]

ja ik had het over vromer vrind.
Dat is een onbekend begrip voor jou.
  maandag 19 december 2016 @ 13:33:26 #68
463353 Ksaudurdun
Guttegutmensch
pi_167442239
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:32 schreef HSG het volgende:
Dat is een onbekend begrip voor jou.
ja als je me zusje pakt is ze toch niet vroom. tfoe tata logica 8)7
pi_167442256
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:33 schreef Ksaudurdun het volgende:

[..]

ja als je me zusje pakt is ze toch niet vroom. tfoe tata logica 8)7
Dat is ze nu ook al niet.
  maandag 19 december 2016 @ 13:34:34 #70
463353 Ksaudurdun
Guttegutmensch
pi_167442274
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:33 schreef HSG het volgende:

[..]

Dat is ze nu ook al niet.
waar is dan de logica zemmel
pi_167442290
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:34 schreef Ksaudurdun het volgende:

[..]

waar is dan de logica zemmel
Daar in ieder geval niet.
  maandag 19 december 2016 @ 13:35:26 #72
463353 Ksaudurdun
Guttegutmensch
pi_167442299
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:35 schreef HSG het volgende:

[..]

Daar in ieder geval niet.
je kunt dus niet spitten broeder
pi_167442313
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:35 schreef Ksaudurdun het volgende:

[..]

je kunt dus niet spitten broeder

Ziet er niet moeilijk uit.
  maandag 19 december 2016 @ 13:38:06 #74
463353 Ksaudurdun
Guttegutmensch
pi_167442361
quote:
kun je gelijk je mannelijkheid begraven haha cuckie
  maandag 19 december 2016 @ 13:42:15 #75
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_167442435
Als je niet het verschil tussen slaven en pages begrijpt dan is een carrière in de politiek misschien wel wat voor je.
pi_167442442
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:38 schreef Ksaudurdun het volgende:

[..]

kun je gelijk je mannelijkheid begraven haha cuckie
Klopt in een houdbaarheidsdoosje. Wanneer ze die over 1000 jaar weer opgraven en de mensheid zich gedraagt als kleine jongetjes zoals jij dan kunnen ze zien wat de echte mannen waren.

Bon voyage monsieur :W
pi_167442713
Goed topic! Inhoudelijk ook erg sterk.
  maandag 19 december 2016 @ 14:04:09 #78
463353 Ksaudurdun
Guttegutmensch
pi_167442847
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:42 schreef HSG het volgende:

[..]

Klopt in een houdbaarheidsdoosje. Wanneer ze die over 1000 jaar weer opgraven en de mensheid zich gedraagt als kleine jongetjes zoals jij dan kunnen ze zien wat de echte mannen waren.

Bon voyage monsieur :W
haha ben blij dat je met die lügen jezelf niet in slaap hoeft te huilen vannacht wanneer je liefie een wetspot maakt in jouw bed vanwege die vloed van fapsap die ze van mij heeft genomen
pi_167443058
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 14:04 schreef Ksaudurdun het volgende:

[..]

haha ben blij dat je met die lügen jezelf niet in slaap hoeft te huilen vannacht wanneer je liefie een wetspot maakt in jouw bed vanwege die vloed van fapsap die ze van mij heeft genomen
Eh wat? :{

Probeer het nogmaals.
  maandag 19 december 2016 @ 14:14:47 #80
463353 Ksaudurdun
Guttegutmensch
pi_167443084
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 14:14 schreef HSG het volgende:

[..]

Eh wat? :{

Probeer het nogmaals.

jammer joh, sjappie
pi_167443119
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 14:14 schreef Ksaudurdun het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

jammer joh, sjappie
Nou nee niet jammer. Jij bent nogal onduidelijk.
  Forum Admin maandag 19 december 2016 @ 17:30:10 #82
54263 crew  Pharkus
pi_167447895
In november weer verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')