SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Fijne plaatjes uit voorgaande delen kun je in onderstaande spoiler terugvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
En oja, bij elk nieuw deel mag er een nieuw chickie in de OP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Geerd op 17-12-2016 04:23:20 ]Ik zwaai naar dieren.![]()
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Welkom vader renwan ^O^
Ik ga niet aan de op komen, hoe je die shit allemaal moet veranderen geen ideeIk zwaai naar dieren.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2016 04:12 schreef Geerd het volgende:
Ik ga niet aan de op komen, hoe je die shit allemaal moet veranderen geen idee
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Sow, hier moet ik gepost hebben ouwe homosOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
PenisOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:54 schreef DerRabbit het volgende:
Sow, hier moet ik gepost hebben ouwe homos![]()
De dag waarvan je wist dat hij komen zou!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En m'n batterij van mijn pauper telefoon is bijna op z'n einde. Dan zuigen die whatsappjes energie
Moeten zij weten![]()
Welke telefoon heb je?quote:Op donderdag 22 december 2016 16:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
En m'n batterij van mijn pauper telefoon is bijna op z'n einde. Dan zuigen die whatsappjes energiePay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Lafquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Het zit tussen lief en laf in!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Welkom vader renwan ^O^
Laif?quote:Op donderdag 22 december 2016 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zit tussen lief en laf in!Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ben jij oudejaarsavond wel open Geerd? Café hier is om 21:00 dicht de 31e
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Zie ttquote:Op vrijdag 23 december 2016 00:35 schreef derLudolf het volgende:
Ben jij oudejaarsavond wel open Geerd? Café hier is om 21:00 dicht de 31e![]()
![]()
Hihihi ik heb een piemelOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
quote:dan ga ik hier wel zitten
Beetje vuurwerk gekocht of moeten we dat zelf meenemen?
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Geerd kennende gok ik van nietquote:Op vrijdag 23 december 2016 08:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]dan ga ik hier wel zitten
Beetje vuurwerk gekocht of moeten we dat zelf meenemen?
Ik zal hier ook wel even rondhangen op oud & nieuw, 1 januari om 06:43 werken
Welkom vader renwan ^O^
Juistquote:Op vrijdag 23 december 2016 09:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vuurwerk kopen = minder bier kopen?
Welkom vader renwan ^O^
ripquote:Op vrijdag 23 december 2016 09:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd kennende gok ik van niet
Ik zal hier ook wel even rondhangen op oud & nieuw, 1 januari om 06:43 werken
en
medelijeMooie dag vandaag.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier![]()
quote:
Welkom vader renwan ^O^
WA is toch niet bij te houden zonder elke 5 min op je telefoon te moeten kijkenquote:
Moeten zij weten![]()
Rip.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd kennende gok ik van niet
Ik zal hier ook wel even rondhangen op oud & nieuw, 1 januari om 06:43 werkenPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
En dan gewoon vertrekken zonder een woord te zeggen, je was dronken he?quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
WA is toch niet bij te houden zonder elke 5 min op je telefoon te moeten kijkenOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 13:55 schreef renwan het volgende:
[..]
En dan gewoon vertrekken zonder een woord te zeggen, je was dronken he?Moeten zij weten![]()
JAWELquote:
Welkom vader renwan ^O^
Wilde net zeggen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik ben altijd dronken, dus kan ik het geen dronken meer noemen.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Geerds Goede Leeftquote:Op vrijdag 23 december 2016 23:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
In de vakantie wil dat weleens voorkomen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wie zal ik eens in de tetten knijpen hier?Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Als je maar zachtjes doetquote:Op zaterdag 24 december 2016 10:44 schreef renwan het volgende:
Wie zal ik eens in de tetten knijpen hier?![]()
![]()
![]()
Dat gaat weer even duren alleen dinsdag vrij maar dan komen pa en ma al om 12.15 ofzo en 0050 snachts pas thuis.quote:
Wordt in januarir pas weer keer zuipon.Ik zwaai naar dieren.![]()
Het is paenma man simpelequote:Op zaterdag 24 december 2016 16:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat gaat weer even duren alleen dinsdag vrij maar dan komen pa en ma al om 12.15 ofzo en 0050 snachts pas thuis.
Wordt in januarir pas weer keer zuipon.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Word er nog een beetje door gezopen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Uurtje of 16:00 beginnen. Helaas kan ik het niet laat maken vanavond. Morgen werken om 09:00, dus kan niet gaan stappen ofzoMoeten zij weten![]()
Morgen ff met paenma een paar maar ook rustig aan woensdag 1600 weerquote:Op maandag 26 december 2016 14:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
Uurtje of 16:00 beginnen. Helaas kan ik het niet laat maken vanavond. Morgen werken om 09:00, dus kan niet gaan stappen ofzoIk zwaai naar dieren.![]()
Rustagh hierOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Dat is geen Hilary in je UIquote:
Welkom vader renwan ^O^
Nu het hier toch zo rustig is vond ik het wel tijd voor een nieuw chickie.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wie is hetquote:Op donderdag 29 december 2016 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu het hier toch zo rustig is vond ik het wel tijd voor een nieuw chickie.
Welkom vader renwan ^O^
Ja, die is in nog geen jaar tijd helemaal naar de tering gegaan door crack en anorexiaquote:Op donderdag 29 december 2016 20:55 schreef H0D3NPYL het volgende:
Die ging toch de slechte kant op door de drugs?
Ja erg zondequote:Op donderdag 29 december 2016 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, die is in nog geen jaar tijd helemaal naar de tering gegaan door crack en anorexia
Moeten zij weten![]()
Ohja nu je het zegt, gaat ook zo snelquote:Amsterdamquote:Op donderdag 29 december 2016 20:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wat zijn jullie plannen op de 31e?
Ik ga naar een feestje in Amsterdam.!!!!!!
Ik ga naar bed rond een uur of 9, 1 januari weer vroege dienst. Nog steeds beter dan een feest in 020
Welkom vader renwan ^O^
Hier word het in een afgelegen huis beetje zuipen, beetje BBQ'en en daarna verder zuipen en kijken waar het eindigt. Niet heel erg spannend.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wat zijn jullie plannen op de 31e?
Ik ga naar een feestje in Amsterdam.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:58 schreef renwan het volgende:
Ik ga naar bed rond een uur of 9, 1 januari weer vroege dienst. Nog steeds beter dan een feest in 020Kom je uberhaupt wel eens in Amsterdam met jouw Feyenoord-hart?
Moeten zij weten![]()
QFTquote:Op donderdag 29 december 2016 20:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Ohja nu je het zegt, gaat ook zo snel
[..]
Amsterdam!!!!!!
Ik ga naar bed rond een uur of 9, 1 januari weer vroege dienst. Nog steeds beter dan een feest in 020
bbq in de winterquote:Op donderdag 29 december 2016 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier word het in een afgelegen huis beetje zuipen, beetje BBQ'en en daarna verder zuipen en kijken waar het eindigt. Niet heel erg spannend.
Moeten zij weten![]()
BBQ in de winter, dat hoort erbij als je beetje man bentquote:![]()
Die mensen waar het huis van is hebben z'n stenen BBQ in de tuin staan. Lekker warm fikkie bouwen eronder, beetje burgers en ribs draaien met een biertje erbij, dikke prima
Voor de lol in Amsterdam komenquote:Op donderdag 29 december 2016 20:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]Kom je uberhaupt wel eens in Amsterdam met jouw Feyenoord-hart?
Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Ja, als mijn dienstkaartje ASD zegtquote:Op donderdag 29 december 2016 20:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]Kom je uberhaupt wel eens in Amsterdam met jouw Feyenoord-hart?
Welkom vader renwan ^O^
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
Rotje in hun reet steken, ze die kwajongens leren!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ga buiten de randstad wonen dan, lafaard.quote:
SOW
Welkom vader renwan ^O^
Vuurwerk is voor tokkiesquote:Op donderdag 29 december 2016 22:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Ga buiten de randstad wonen dan, lafaard.
SOWMoeten zij weten![]()
Daar is Geerd al aan het carbidschieten.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Ga buiten de randstad wonen dan, lafaard.
SOWPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Mooi werk is datquote:Op donderdag 29 december 2016 23:06 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Daar is Geerd al aan het carbidschieten.
Delft ookquote:
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
Gewoon beetje fappen ja tochquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sowquote:
Welkom vader renwan ^O^
Kom vechten danquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Oh wacht dan moet ik naar buiten, laat maarquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Om deze tijd je wekker hebben staan
Welkom vader renwan ^O^
Hoi"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
beugelflesje?quote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ik vind blikjes altijd zo vervelendquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Gdmquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Zit er nog pils in de tap?quote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Pesten ze je ?quote:Op zaterdag 31 december 2016 04:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind blikjes altijd zo vervelendIk zwaai naar dieren.![]()
neuh, nooit eigenlijkquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Je trap ze plat en weg, vind je blik niet fijn drinken schenk je het in een glasquote:
Het zit altijd in een glasquote:Op zaterdag 31 december 2016 04:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je trap ze plat en weg, vind je blik niet fijn drinken schenk je het in een glas"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ben je het beest uit Belle en het Beest?quote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ik geloof niet zo in sprookjesquote:Op zaterdag 31 december 2016 04:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben je het beest uit Belle en het Beest?Ik zwaai naar dieren.![]()
Ja maar tekenfilms kunnen wel leuk zijnquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Road runner !!quote:Op zaterdag 31 december 2016 04:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja maar tekenfilms kunnen wel leuk zijnIk zwaai naar dieren.![]()
Beep beep!quote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Tom en Jerry, goede herinneringen aan"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
ik ben nu lekker dronken in bed, maar morgen worden het alleen waterjes!!quote:Op zaterdag 31 december 2016 04:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Toen jij de 1e aan de mond zette moest ik nog beginnen denk ikMoeten zij weten![]()
De vorige generatie kreeg het al mee, ik vind het prachtigquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Vast wel, help yourself. Ik moet over een uurtje aan de slagquote:
Welkom vader renwan ^O^
Werkse pik! kijk uit voor de kots in de treinquote:Op zaterdag 31 december 2016 04:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Vast wel, help yourself. Ik moet over een uurtje aan de slag
Moeten zij weten![]()
Sterkte, je krijgt wel oliebollen?quote:Op zaterdag 31 december 2016 04:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Vast wel, help yourself. Ik moet over een uurtje aan de slag"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Hoezo dat ??quote:Op zaterdag 31 december 2016 04:23 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
ik ben nu lekker dronken in bed, maar morgen worden het alleen waterjes!!Ik zwaai naar dieren.![]()
Nah, ben niet zo van de oliebollenquote:Op zaterdag 31 december 2016 04:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sterkte, je krijgt wel oliebollen?Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
![]()
MogguhOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Heerlijk nummer
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Lafquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
FappoOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
Je zult maar vakantie heben gek, iedere dag beetje zuipen, beetje fappen en beetje uitslapen.
Geerd zou het doen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
Je zult maar vakantie heben gek, iedere dag beetje zuipen, beetje fappen en beetje uitslapen.
Geerd zou het doen!
Ik zou geerd doen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
Geerd zou het doen!Mooie dag vandaag.
Hele maand september weer vakantie 4 weken beetje slapen beetje fappen beetje drinkenIk zwaai naar dieren.![]()
Kijk eens aan. Geerd doet aan de Grote Goede Geerds Leeftquote:Op woensdag 4 januari 2017 18:50 schreef Geerd het volgende:
Hele maand september weer vakantie 4 weken beetje slapen beetje fappen beetje drinken
uitroepteken (!)quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Geerd doet aan de Grote Goede Geerds Leeft
Mooie dag vandaag.
Ik geef deze post vijf Uitroeptekensquote:![]()
! ! ! ! !Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nog niet, als vakkundig barbaas zijnde bewaar ik er altijd een paar voor de stamgasten!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
!!!!!quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog niet, als vakkundig barbaas zijnde bewaar ik er altijd een paar voor de stamgasten!
Hoe laat begint vandaag het zuipen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
0050 poar nemnquote:Op donderdag 5 januari 2017 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe laat begint vandaag het zuipen?Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik zal zorgen dat er genoeg bier in de vaten zit!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
Straks foto van elleboog maken in ziekenhuisGevallen vannacht.
Welkom vader renwan ^O^
Hoe dan ??quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
Straks foto van elleboog maken in ziekenhuisGevallen vannacht.
Uiteindelijk een gekneusde elleboog. Geen foto gemaakt maar het kan zijn dat er een klein scheurtje in zit maar dat geneest vanzelf.
Was 's nachts gevallen met de fiets toen het zo glad was
Moeten zij weten![]()
Ik glij ook wel eens uit over het zaad !!quote:Op zondag 8 januari 2017 20:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
Uiteindelijk een gekneusde elleboog. Geen foto gemaakt maar het kan zijn dat er een klein scheurtje in zit maar dat geneest vanzelf.
Was 's nachts gevallen met de fiets toen het zo glad wasIk zwaai naar dieren.![]()
Gewoon gezopen he?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
Was 's nachts gevallen met de fiets toen het zo glad was
Welkom vader renwan ^O^
Ook dat, maar ging ijzelen na het sneeuwen.quote:
Nu niet zoveel last meer van, DUS KAN WEER NORMAAL FAPPEMoeten zij weten![]()
Fquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ook dat, maar ging ijzelen na het sneeuwen.
Nu niet zoveel last meer van, DUS KAN WEER NORMAAL FAPPE
F
F
F
F
F
F
F
F
FOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Anders gewoon naar de vrouwen van plezier gaan en gewoon declareren die handel!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ook dat, maar ging ijzelen na het sneeuwen.
Nu niet zoveel last meer van, DUS KAN WEER NORMAAL FAPPEOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ja klote gemeente, ze hadden direct moeten strooien!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Anders gewoon naar de vrouwen van plezier gaan en gewoon declareren die handel!Moeten zij weten![]()
Zelfs de kwaliteit van de sociale werkplaats gaat erop achteruit tegenwoordig!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
ja klote gemeente, ze hadden direct moeten strooien!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
SPOILER: Waarschuwing: vieze praatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Aah gewoon rustig indrinkenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ja maar niet te gek. Morgen nog wat dingetjes voor school doen.Ik zwaai naar dieren.![]()
Hopelijk snel een nieuwe vlog van petjesmeneer.Mooie dag vandaag.
Hoe dat ik mijn petjes telquote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:06 schreef M4rc0 het volgende:
Hopelijk snel een nieuwe vlog van petjesmeneer.Ik zwaai naar dieren.![]()
Die worden doorgaans ook niet gehouden als huisdier maar pindakaas op die poes en hoppaquote:Ik zwaai naar dieren.![]()
Wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die worden doorgaans ook niet gehouden als huisdier maar pindakaas op die poes en hoppaMoeten zij weten![]()
Ik denk zonder schil, dan kan haar keffertje het daarna lekker uitlikkenquote:Op woensdag 1 februari 2017 14:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zou ze dat met of zonder schil doen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoef je ook niet meer te douchenquote:Op woensdag 1 februari 2017 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk zonder schil, dan kan haar keffertje het daarna lekker uitlikkenIk zwaai naar dieren.![]()
renwan is beetje slappe zak geworden tegenwoordig met dat vroege slapenquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jaquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
renwan weer slapen want moet weer vroeg opIk zwaai naar dieren.![]()
Aan weekend doet renwan niet, hij geilt op zijn statusquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:33 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Jezus, neemt ie wel een weekend dan?
Normaalquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan weekend doet renwan niet, hij geilt op zijn statusIk zwaai naar dieren.![]()
Ik zal me proberen te gedragenquote:
Net tweede en laatste biertje voor vandaag open getrokken. Moet morgen al om acht uur in de ochtend richting het werkquote:![]()
Jij wel al lekker aan het bier!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja gaat lekker hierquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net tweede en laatste biertje voor vandaag open getrokken. Moet morgen al om acht uur in de ochtend richting het werk![]()
Jij wel al lekker aan het bier!
Proost man! Jou al een tijdje niet meer gezien hierquote:
Morgen wel weer aan het bier met collega'squote:
Proost!! Ik was blij verrast dit topic weer voorbij te zien komenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Proost man! Jou al een tijdje niet meer gezien hier![]()
![]()
Waar heb je gezeten ?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Proost!! Ik was blij verrast dit topic weer voorbij te zien komenIk zwaai naar dieren.![]()
Gezellig dat je er weer bij bentquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Proost!! Ik was blij verrast dit topic weer voorbij te zien komen
Thuis?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Neu, filmpje kijken, biertjes drinken
Ik ook lekker man in de stad lopen vreten vanmiddag net nog eten afgehaald nu halve liters tikkenIk zwaai naar dieren.![]()
Jep thuis, gewoon lekker en geen gezeikquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Thuis?
Ik ook lekker man in de stad lopen vreten vanmiddag net nog eten afgehaald nu halve liters tikken![]()
![]()
Waar kom je weg dan ook alweerquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jep thuis, gewoon lekker en geen gezeik
Met z'n 3'en moeten we vannacht dit topic nog wel vol krijgen
Het eerste volle topic dit jaarquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
Met z'n 3'en moeten we vannacht dit topic nog wel vol krijgen![]()
![]()
Sow, dat zou me toch wat zijn.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dan krijg ik ruzie met mn eigen Nijmeegs chickiequote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet je niet ff stad in dan chikies van nijmegen checken![]()
![]()
NIet samen zuipen dan ?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met mn eigen Nijmeegs chickieIk zwaai naar dieren.![]()
Wat niet weet, wat niet deertquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met mn eigen Nijmeegs chickie
En anders kun nog altijd effe weekendje naar een andere stad gaan.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Niet nodig dat doet zij al!quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En anders kun nog altijd effe weekendje naar een andere stad gaan.![]()
Wacht effe....![]()
![]()
Wacht watquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Niet nodig dat doet zij al!![]()
Wacht effe....
LOLquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Niet nodig dat doet zij al!![]()
Wacht effe....Ik zwaai naar dieren.![]()
Dan zou ik er gewoon lekker gebruik van maken morgenavond en effe paar chickies hosselenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk dat zij al andere chickies aan het checken is![]()
Oh fuck it, dan mag ik ook!!
* noodgang installeert Tinder en gaat lekker swipenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik er gewoon lekker gebruik van maken morgenavond en effe paar chickies hosselen![]()
Feestweekend in Nijmegenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
* noodgang installeert Tinder en gaat lekker swipen
Krijg je geen nep profielen ? EN dan krjig je een blowjob reken even 450 afquote:Ik zwaai naar dieren.![]()
Dat valt wel mee. Heb afgelopen half jaar maar 3 nepprofielen tegen gekomen en die vallen serieus hard opquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Krijg je geen nep profielen ? EN dan krjig je een blowjob reken even 450 af
In Nijmegen heb genoeg willige studentes zitten lijkt mequote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heb em nog niet geïnstalleerd, vorige keer ging t best snel
Echt hequote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Heb afgelopen half jaar maar 3 nepprofielen tegen gekomen en die vallen serieus hard op, dat zijn de meest kansloze profielen
![]()
Maar jij hebt al tochquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heb em nog niet geïnstalleerd, vorige keer ging t best snelIk zwaai naar dieren.![]()
Ik klikte ze echt naar rechts om te kijken hoe ze zouden beginnen, nog nooit zoiets kansloos gezienquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Echt he, dat zijn de meest kansloze profielen
Haha nice! Heb ik ook wel eens gehad, echt te triest voor woorden ja! En meteen al van die vage linkjes in berichtjes gooienquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik klikte ze echt naar rechts om te kijken hoe ze zouden beginnen, nog nooit zoiets kansloos gezien![]()
Eerst ongemakkelijk chatten via die app, dan een keer voorstellen om op whatsapp verder te gaan en dan gaan daten was meestal de volgorde bij mijquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:42 schreef Geerd het volgende:
EN dan ga je op date? of gewoon hoppa neukon![]()
![]()
Ja, dat is meestal wel de tactiekquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha nice! Heb ik ook wel eens gehad, echt te triest voor woorden ja! En meteen al van die vage linkjes in berichtjes gooien
Voor de wat serieuzere dingen is dit meestal wel de normale gang van zaken.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eerst ongemakkelijk chatten via die app, dan een keer voorstellen om op whatsapp verder te gaan en dan gaan daten was meestal de volgorde bij mijOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Naah gaan we niet doen, gewoon halve liters tikkenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eerst ongemakkelijk chatten via die app, dan een keer voorstellen om op whatsapp verder te gaan en dan gaan daten was meestal de volgorde bij mijIk zwaai naar dieren.![]()
Ja, het is wel gedoe!quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naah gaan we niet doen, gewoon halve liters tikken![]()
Sow, nog maar 6 posts en we hebben er weer eentje vol![]()
Gewoon effe seksdate regelen en haar daarna weer snel de deur wijzen in dat gevalquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar houd ik niet van, gaan we niet doen dus.
Soms werkt het ook om meteen te vragen of ze langskomt hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar houd ik niet van, gaan we niet doen dus.![]()
![]()
Ga toch nog effe een pilsje opentrekken en dan naar bed, maar niet voordat dit topic weer vol is
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: