Ik ook. Zolang ze 'salopette' heten en door iemand worden gedragen die niet ouder is dan acht.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind tuinbroeken leuk![]()
Heb er zelf geen though.
iig geen kiloquote:
en de zangeresquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jammer van de zang en de timing
Ik meen Guus.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:52 schreef Guanabana het volgende:
Maar welke coaches moeten vandaag? Alleen Ali + nog eentje?
Helaas, anouk is er niet bij dit jaarquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, Ali vindt het geweldig, dus ik verwacht maar zo van wel
Ik hoop echt dat er een coach voorbij komt die tegen een van de eerste drie kandidaten zegt: 'je hoeft niet eens te gaan zitten, ga maar gewoon naar huis' /ramptoerist
Dit keer heeft ze wel schoenen aan, maar vergat ze de behaquote:
Waylon heeft ook zo zijn momenten. En kennelijk is zijn kat net overleden en op zijn mouw gespeld, dus misschien hebben we gelukquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Helaas, anouk is er niet bij dit jaar
ik heb de stream nog aanquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
OhDan zou ik bijna switchen naar SR.
Wat een afknapper die klerenquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waylon heeft ook zo zijn momenten. En kennelijk is zijn kat net overleden en op zijn mouw gespeld, dus misschien hebben we geluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |