Puffenquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:14 schreef Greys het volgende:
Kan waylon even roepen dat het nep is wat er op zijn schouder ligt uit te puffen? Anders moet ik mijn mening over hem bijstellen en dat zou jammer zijn.
Je bent bang dat ie nu aan de drugs gaat?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:15 schreef Greys het volgende:
Vinchenzo met meisje Masmeijer.
NEEEEEEEE.
En de andere helft van de dode kat van Waylon. Ik zit hardop te hinnikenquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:15 schreef Greys het volgende:
NEEEEEEEE.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien van wijnglazen in de keuken van een restaurant
Ja die 'hoer' gaat eruit.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit wordt rip man van de 'hoer' denk ik maar zo.
Kan haast niet, je hoort hem nu 3 nummers super doenquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:16 schreef iBenny het volgende:
Ik ben bang dat hij enorm gaat tegenvallen in de liveshows
Laat iemand dat niet horen😀quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:15 schreef Greys het volgende:
NEEEEEEEE.
Met masmeijer in het achterhoofd hoor ik nu dat ie beschrijft dat ie high is.quote:
Maar dat kan allemaal nog bewerkt zijn. Jongens-/mannenstemmen enzo...quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan haast niet, je hoort hem nu 3 nummers super doen
Owh ja, je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Meisje Masmeijer en meisje Maan. Ik zal mijn gedachten maar ff voor me houden
Dan wint hij het alsnog van de anderen die ook bewerkt kunnen zijnquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat kan allemaal nog bewerkt zijn. Jongens-/mannenstemmen enzo...
Ik weet wie er jubelend voor de tv zit nu. Te roepen dat Maan rijk is. In een villa. En toch zo gewoon gebleven. Samen met Charlotte die ook zo gewoon is gebleven. Heel gewoon. Allebei. Ondanks rijk en villa weet je wel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Meisje Masmeijer en meisje Maan. Ik zal mijn gedachten maar ff voor me houden
Nooit geweten dat ze in een villa woonde. En dat ze rijk was.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet wie er jubelend voor de tv zit nu. Te roepen dat Maan rijk is. In een villa. En toch ongewoon gebleven. Samen met Charlotte die ook zo gewoon is gebleven. Heel gewoon. Allebei. Ondanks rijk en villa weet je wel.
En dan ook nog een niet likable vriendinnetje.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Zo zo dom, een vriendinnetje ten tijden van dit programma. Auch.
En zo gewoon gebleven. Ondanks de villa. En rijk zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ze in een villa woonde. En dat ze rijk was.
Dat leerde ik hier onlangs.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dochter is de dealer.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Maar wat doet Maan met een lowlife als Masmijer? Dat mis ik even...
Zijn die daar samen of is Masmeijer er als groupie van Vintsssssjenzeau en Maan omdat ze weer eens in beeld wilde?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Maar wat doet Maan met een lowlife als Masmijer? Dat mis ik even...
Zou ik terecht vinden. Ze zingt mss technisch beter dan die kerel, maar ze straalt echt nul komma nul uit. Geen gunfactor.quote:
Ligt eraan wie je belt. Ik werk nauw samen met twee collega's. De ene collega zou ik makkelijk kunnen bellen en voor het einde van de reclame klaar zijn, de ander zou nog aan het lullen zijn als Humberto begint. Dusquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang duurt deze reclame, kan ik nog even bellen?
In Bergen, mocht je het je afvragen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja ik ben bijna bij iedereen de categorie van jouw laatste collegaquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je belt. Ik werk nauw samen met twee collega's. De ene collega zou ik makkelijk kunnen bellen en voor het einde van de reclame klaar zijn, de ander zou nog aan het lullen zijn als Humberto begint. Dus
Ik ben al druk aan het smsén om mensen door te laten gaan in de finale. John kennende kan dat al.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn jullie nu allemaal aan het bellen?
Hopelijk is het eten dan wel goed.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al druk aan het smsén om mensen door te laten gaan in de finale. John kennende kan dat al.
Nu zie ik je voor me als linksdraaiendekwarkbioyoghurt met wollen sokken.quote:
Dude! Ik drink ook vaak muntthee. Heerlijkquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu zie ik je voor me als linksdraaiendekwarkbioyoghurt met wollen sokken.
Ja maar je bent een vrouw.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dude! Ik drink ook vaak muntthee. Heerlijk
Valt mee, ik heb er geen honing in. daar wordt ijn buik alleen maar groter van. En ik heb een gat in mijn sok zie ik net.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu zie ik je voor me als linksdraaiendekwarkbioyoghurt met wollen sokken.
True. Ik wou zeggen dat ik een mannelijke collega heb die ook muntthee drinkt, maar die is wel een beetje heel erg homo, dus die schaar ik ook onder die categoriequote:
Mijne Pleun.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Dwight, Vincenzo en Leon zijn mijn 3 favo's dit seizoen, het verandert gewoon niet meer.
En ook wel Pleunquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Dwight, Vincenzo en Leon zijn mijn 3 favo's dit seizoen, het verandert gewoon niet meer.
Ja, die dooie kat van Waylon wordt pas volgende week gecremeerd.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel teams vanavond, alleen Guus en Ali?
Ikke niet hoor..😊quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
True. Ik wou zeggen dat ik een mannelijke collega heb die ook muntthee drinkt, maar die is wel een beetje heel erg homo, dus die schaar ik ook onder die categorie
Ik zal mijn vrouw vragen of ik homo benquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
True. Ik wou zeggen dat ik een mannelijke collega heb die ook muntthee drinkt, maar die is wel een beetje heel erg homo, dus die schaar ik ook onder die categorie
Terechte klacht. Amper power en ondanks veel tekst pakt het me voor geen reet.quote:
Zacht eitje misschien. Drink je geen koffie?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal mijn vrouw vragen of ik homo ben
Jawel, op de busstoel onderweg naar huis.quote:
Het is een onderling grapje van ons. Hij is echt mega metroman inclusief lippen balsemen om het kwartier, dus ik noem hem plagerig 'mijn vriendinnetje' en hij vindt het nog leuk ookquote:
Nope, daar wordt het tapijt smerig vanquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zacht eitje misschien. Drink je geen koffie?
Of dat je vrouw bent. Kan ook.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal mijn vrouw vragen of ik homo ben
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope, daar wordt het tapijt smerig van
🤗quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is een onderling grapje van ons. Hij is echt mega metroman inclusief lippen balsemen om het kwartier, dus ik noem hem plagerig 'mijn vriendinnetje' en hij vindt het nog leuk ook
DAT!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |