Ik denk dat die boel aan de straatstenen niet te slijten is. Van dat PL Rotterdam setje had ik nr 61 en een vriend die ik het een week later kado deed, kreeg 141. Van de 501 setjes. Daarom ook dat ze er nu maar 300 hebben laten maken. Denk ik.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n mooie RTL darts set?
hihahoquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, zou raar zijn als ze op het podium zouden staan.
Dat is zo.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:05 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wanneer je geen enorme vetklep bent in het darts valt dat op.
Hij geeft het toernooi wel kleur.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een idioot is die Wright toch, met zijn walgelijke act.
Was nog veel erger in de voorrondequote:Op vrijdag 16 december 2016 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hendriks had wel zichtbaar zenuwen bij dat breekkansje
En gifquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij geeft het toernooi wel kleur.
Frank Verhoeven morgenmiddag aan de prozacquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HOLLANDSE AVOND valt in duigen.
De boom heeft pijn. Dan doodt de tak de boom. En ik zie ze. Verminkte zielen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanaf nu zal ik bij een poll stemmen op Pascanus.
Zit Maijeraids in de studio? Ik heb mijn geluid uit, want ik luister radio.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HOLLANDSE AVOND valt in duigen.
Wie?quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank Verhoeven morgenmiddag aan de prozac
Ja, Maijergodquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit Maijeraids in de studio? Ik heb mijn geluid uit, want ik luister radio.
Die foto is niet echt high-res hčquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:09 schreef Tagliano het volgende:
Waarom hebben we deze niet van stal gehaald eigenlijk
[ afbeelding ]
Staat ie nog niet in de OP?quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:09 schreef Tagliano het volgende:
Waarom hebben we deze niet van stal gehaald eigenlijk
[ afbeelding ]
Morgen kijken . Commentator die spontaan klaarkomt met NEDERLANDERS in actiequote:
Probeer maar eens wat leukers te vindenquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die foto is niet echt high-res hč
Ik haat chauvinisten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Morgen kijken . Commentator die spontaan klaarkomt met NEDERLANDERS in actie
Staat wel op Koekelquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Probeer maar eens wat leukers te vinden
Je zou ook een plaatje van een dobber/kaasschaaf kunnen doen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Probeer maar eens wat leukers te vinden
ja ik ben niet echt geinteresseerd in de vrouwen van 'camwhores dot tv'quote:
In welke vrouwen wel?quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja ik ben niet echt geinteresseerd in de vrouwen van 'camwhores dot tv'
integere lieve jongedames die zichzelf niet te koop gooien op het interwebs.quote:
Ah, ben jij ook van de verkeerde kaaant?quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja ik ben niet echt geinteresseerd in de vrouwen van 'camwhores dot tv'
RTL7DARTS-Radio?quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit Maijeraids in de studio? Ik heb mijn geluid uit, want ik luister radio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |