Als student: 6 wekenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
na hoe lang ben je weer een maagd
kan er ook totaal niet tegenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
drank is ook enorm slecht voor je
ok dan ben ik weer een maagdquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als student: 6 weken
Werkleef: 6 jaar, want dan heb je geen sociaal leven toch
Aardig van dat ambulancebroeders dat ze koffie zetten waar je weer nuchter bij kan worden.quote:
vieze sletquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als student: 6 weken
Werkleef: 6 jaar, want dan heb je geen sociaal leven toch
Maar TARDIS. was er pas nog, ik snap dit niet.quote:
Soms.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
drank is ook enorm slecht voor je
ik moet met kerst zeker bob spelenquote:
hoe kom je hierbij?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar TARDIS. was er pas nog, ik snap dit niet.
Ik heb zo mijn bronnen.quote:
drinkt je pa veel met kerstquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet met kerst zeker bob spelen
vindt mijn vader wel prachtig
quote:
Hij heeft het al jaren over dat wij ons rijbewijs moesten halen zodat hij een keer lekker kon drinken als we bij familie waren. Dus denk dat ie wel wat meer gaat drinken dan normaal jaquote:
haha heerlijk tochquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij heeft het al jaren over dat wij ons rijbewijs moesten halen zodat hij een keer lekker kon drinken als we bij familie waren. Dus denk dat ie wel wat meer gaat drinken dan normaal ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |