nee denk het niet? wat was er speciaal?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Had je dat einde gehoord, dat slome stukje van die vlog die ze aan het editten waren
ja dt gebeurd er als je zomaar voor moslimcollega moslim wordquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:06 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan wel zien dat Fushia fake moslim is als 'ie niet op bbw valt
Ligt maar net aan de factorenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Denk het niet, als ik gewoon als toerist kom.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja snap ik man. Best pittige leef heb je lijkt me
Zal ik dan sowieso doen. Zal dan wrs. voor 4-5 dagen of zo zijn
hij snapt gwn niet de essentie achter islam: bbwquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:07 schreef Crip het volgende:
[..]
ja dt gebeurd er als je zomaar voor moslimcollega moslim word
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:07 schreef Crip het volgende:
[..]
ja dt gebeurd er als je zomaar voor moslimcollega moslim word
niet weten dat ik mascotte benquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:07 schreef zeer het volgende:
[..]
hij snapt gwn niet de essentie achter islam: bbw
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:06 schreef zeer het volgende:
[..]
nee denk het niet? wat was er speciaal?
rtquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:08 schreef zeer het volgende:
ik mag israel niet is omdat ik overtuigd pacifist en links ben
hij zou je moeten vereren maar faalt zo hard zijn 72 maagden zullen van die lelijke chicks zijn die echt niks presteren in bedquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:08 schreef Fushia2 het volgende:
Maarja, wat weet een Limburger van het leven.
onterechte klachtquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:08 schreef zeer het volgende:
ik mag israel niet is omdat ik overtuigd pacifist en links ben
maakt niet uit hij kan toch niet presteren anders had hij wel die punani van collega gescoordquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:08 schreef zeer het volgende:
[..]
hij zou je moeten vereren maar faalt zo hard zijn 72 maagden zullen van die lelijke chicks zijn die echt niks presteren in bed
dat is die van gister toch?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
12:18
lijkt wel alsof hij haar aan het bevredigen is lol
moest toen denken aan dat je zei dat ze veel seks referenties had in haar vlogs
de echte man maakt ook gwn de moslims kledder natquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:09 schreef Crip het volgende:
[..]
maakt niet uit hij kan toch niet presteren anders had hij wel die punani van collega gescoord
Nee dat ze het water in loopt en zegtquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:09 schreef zeer het volgende:
[..]
dat is die van gister toch?
was dat dat stukje met die boobs? BOOBS BOOB!!!!!???
Ben blij dat ik in Brussel opgegroeid ben en geen zo'n bekrompen boer ben. Zelfs buitenlanders, of ze nou moslim zijn of niet, uit Limburg zijn kk gaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |