Dat kan je beter aan de koning van de lach overlaten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik probeer ook een keer grappig te zijn.
Johan D.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is er iemand op aarde die Coos niet mag?
Probeer het nog een keer. Je kunt altijd op cursus komen in Den Haag.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik probeer ook een keer grappig te zijn.
Gaat hij dan mannen van de fiets afschoppen met een bal?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nog zo'n lange regenjas erbij en je weet genoeg
Ik stond niet eens op 1 bij de VBL awards.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan je beter aan de koning van de lach overlaten.
Kan ik daar ook Russisch leren?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Probeer het nog een keer. Je kunt altijd op cursus komen in Den Haag.
komen er ook DRT awards?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik stond niet eens op 1 bij de VBL awards.
Ik ga denk ik de Mart Smeets award winnen. Daar ben ik dan wel weer trots op.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wil je niet offtopic gaan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
Wat vinden wij van de opvolger van de New Kids films mannen?
http://www.ad.nl/show/mak(...)ntse-humor~a3bcf58b/
Bo Maertenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
Bij Maijer is het kinderachtige gedrag nog wel aandoenlijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijgt GGMM de Marcel Maijer award.
Dit boeit werkelijk niemand.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
Jullie hebben een andere vorm van humor.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben een DRT bezoeker van het eerste uur.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is gericht aan de diehards hier, niet aan de mensen die af en toe komen aanwaaien dibbes
ACT.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben een DRT bezoeker van het eerste uur.
JAAAA BEATONGODquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Er wordt ook een dartswedstrijd gespeeld
Ik denk ik zeg het maar even
Dit is een parodie op darten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Er wordt ook een dartswedstrijd gespeeld
Ik denk ik zeg het maar even
Misschien is er binnenkort een leuk cider festival.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Probeer het nog een keer. Je kunt altijd op cursus komen in Den Haag.
Elvis Manu niet herkennenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Praat voor jezelf met je zwarte kerstman HAHA
Ik cider naar uit.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is er binnenkort een leuk cider festival.
Je bent toch niet homofiel Edgar?quote:
Dat ook weer niet maar goed is anders natuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is een parodie op darten.
Ik herken hem wel. Het is alleen een act, kerstman is wit. Manu is voor 5 December.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Elvis Manu niet herkennen![]()
Gooi jezelf weg.
Ik zal een oogje in het zeil houden.quote:
Hier werden even tieten weggehaald, laten we wel binnen de policy en alles blijvenquote:
Post eens Albert Verlinde kijken of die blijft staanquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:30 schreef Pascalus het volgende:
Verdween hier nou een post met tetten?
Valt me tegen mods.
Hij moet vermoedelijk tegen Cadbyquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goed dat je weer ontopic gaat. Ik denk het wel, die ligt er altijd snel uit.
Ik deed ze gewoon netjes in een spoiler hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier werden even tieten weggehaald, laten we wel binnen de policy en alles blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |