Voorgaande winnaars:quote:Het zevende seizoen van het grote en populaire RTL 4-programma 'The Voice of Holland' belooft anders dan alle andere seizoenen te worden. Niet alleen vanwege de enorme diversiteit aan muzikaal talent, maar ook vanwege de coachwissels. Niet één, maar twee stoelen hebben vanaf vrijdag 21 oktober een nieuw naambordje. Waylon werd met The Common Linnets tweede op het Eurovisiesongfestival en hij is de eerste Nederlander die een contract heeft gekregen bij het legendarische Motown. Met zijn liefde voor countrymuziek brengt hij iets nieuws naar 'The Voice of Holland'. Guus Meeuwis heeft maar liefst 21 Top 40 hits op zijn naam staan en hij beheerst het Nederlandse lied als geen ander. Maar weten Guus en Waylon met hun charmes de talenten voor zich te winnen? Of laat de gevestigde orde zich dat niet zomaar gebeuren? Want ook dit seizoen zijn Sanne Hans en Ali B weer van de partij. Zij gaan uiteraard ook nu weer vol voor de muzikale overwinning.
De presentatie ligt in handen van Wendy van Dijk en Martijn Krabbé. Zij steunen de bloednerveuze vocalisten en proberen hun hartslag onder controle te houden. Ook Jamai Loman maakt weer deel uit van het presentatieteam. Hij verrast nietsvermoedende talenten met een ticket voor de 'Blind Auditions' en zal tijdens de liveshows de RedRoom onder zijn hoede nemen.
De talenten krijgen tijdens zes zinderende 'Blind Auditions' de kans om te laten horen wat ze in huis hebben. In slechts anderhalve minuut moeten zij de coaches weten te imponeren met hun stem en hopen dat minimaal één van de stoelen omdraait. Na de 'Blind Auditions' volgen drie 'The Battle'-uitzendingen, waar de talenten tijdens een muzikaal duel vanuit SugarCity hun slag moeten slaan. Iedere coach neemt zeven talenten mee naar 'The Knockouts'. Na deze ronde, waarin de talenten de coaches tijdens een solo-optreden moeten overtuigen, is bekend welke talenten doorgaan naar de liveshows.
Ik ben FOK!er, dus ik mag niet naar buitenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar haar concerten
nou vlak die andere niet uit...quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Kat in t bakkie voor die ene vrouw
Oke ik kan je hier quotenquote:
Carpool Karaoke is ook zo grappigquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Peen ik kan je niet quoten, maar iddin de car.
Ik heb ze deze week bijna allemaal bekeken, behalve Bieber.quote:
Had ze niet ook nog een poliep oid?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nikki heeft Idols gewonnen dankzij een gospelkoor en verder is het niet voor niks nooit iets geworden
Ik mis iets, geloof ik?quote:
Bruno Mars vond ik tegenvallen. Ik had gehoopt op wat meer van zijn oudere nummers.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ze deze week bijna allemaal bekeken, behalve Bieber.
Jaaaaaquote:
Die was er nog niet, dus die moet nog.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:50 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Bruno Mars vond ik tegenvallen. Ik had gehoopt op wat meer van zijn oudere nummers.
Ze hebben door dat ze de eerste battleronde van twee weken geleden te weinig reclames hebben gedaanquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:50 schreef Greys het volgende:
Er was dus maar 1 battle tussen 2 keer reclame
Verdulleke. Ze hebben hoge nood met kerstquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:50 schreef Greys het volgende:
Er was dus maar 1 battle tussen 2 keer reclame
Maria Herriequote:Op vrijdag 16 december 2016 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je de Kerstspecial ook gezien?
Voorstukje net van strenge coach Waylonquote:
de valse mariah ook gehoord?quote:
Alleen kort voorstukje bij DWDdquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je de Kerstspecial ook gezien?
ik heb nog een geurdinges te goed....quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:52 schreef loezzzje het volgende:
stroopwafels winnen doe je bij de postcode loterij
Nou, ik moet wel zeggen, niet winnen op 1 januari is wel een traditie geworden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:52 schreef Nizno het volgende:
traditie..... tuurlk de uitreiking van de postcodeloterij is een traditie.
noem me 1 voordeelquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Koffie zetten met een app.
Ik ben zo ver nog niet.
ja op 31 december idemquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik moet wel zeggen, niet winnen op 1 januari is wel een traditie geworden.
Ah ok. Dan miste ik idd iets.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorstukje net van strenge coach WaylonMeisje zegt 'ik doe hetzelfde als jij'. Hij 'NEE DAT DOE JE NIET ". Ik hou ervan
Dat hij klaar is als je de trap af komtquote:
ik heb nog nooit iets fatsoenlijks gewonnen. stroopwafels, peijnenburg, ben & jerry's, gerbera's. al die meuk wel. maar daar blijft het dan wel bij.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog een geurdinges te goed....
Ik belde met moeders tijdens de vorige reclame en een stuk erna. Tv stond op pauze. Ik kon zo door de uitslag doorspoelen van Stephan en Hoed en het gelul van die meiden en de helft van hun nummer en toen was er alweer reclamequote:Op vrijdag 16 december 2016 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verdulleke. Ze hebben hoge nood met kerst
de wereld is gek gewordenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat hij klaar is als je de trap af komt
Ik voel je pijnquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik moet wel zeggen, niet winnen op 1 januari is wel een traditie geworden.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Had ze niet ook nog een poliep oid?
Weet het niet zeker, jammer dat ze daar niet even iets over zegt voor elk optreden in elke aflevering.
Ik wel zo'n fiets...die ik heb verkocht.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:54 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iets fatsoenlijks gewonnen. stroopwafels, peijnenburg, ben & jerry's, gerbera's. al die meuk wel. maar daar blijft het dan wel bij.
ik heb dit jaar zowaar al eens thee en glazen en nu die dingessen geurtjesdouchespul 'gewonnen'.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:54 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iets fatsoenlijks gewonnen. stroopwafels, peijnenburg, ben & jerry's, gerbera's. al die meuk wel. maar daar blijft het dan wel bij.
Gewoon bij een station neerzetten, ben je er ook zo van afquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel zo'n fiets...die ik heb verkocht.
Hier geen guilty. Draai de hele mariah kerstcdquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Was leuk! Guilty pleasure, dat nummer.
Dit leverder EUR 200 opquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon bij een station neerzetten, ben je er ook zo van af
opzeggen hoor ik dan. maar ik ben een pussy wat dat betreft.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Na een nacht stappen, wanneer je echt koffie nodig hebt, je telefoon zoeken, aanzetten, code invoeren, app starten en met een aantal slidebars je koffieapparaat aanzetten is toch veel simpeler dan gewoon op een knopje drukken?quote:
die fiets kom je nu overal tegen isnie eens uniek meerquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies tegelijkquote:
*boksquote:
Dan heb ik 5 mensen geappt, 3x 112 gebeld en waarschjnlijk Starbucks getwitterd, maar ik heb noway mjn koffieapp gevonden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Na een nacht stappen, wanneer je echt koffie nodig hebt, je telefoon zoeken, aanzetten, code invoeren, app starten en met een aantal slidebars je koffieapparaat aanzetten is toch veel simpeler dan gewoon op een knopje drukken?
Die fiets mocht niet meer als collectieve wijkprijs toen bleek dat fietsenwinkels in bepaalde gebieden bijna failliet gingen na het uitdelen van die prijsquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
die fiets kom je nu overal tegen isnie eens uniek meer
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Nummer verpest met deze twee stemmen
Die ander heeft inderdaad wat teveel streepjes voorquote:
ook dat, maar zie ze nu ook te pas en te onpas geparkeerd staan overal en nergens.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die fiets mocht niet meer als collectieve wijkprijs toen bleek dat fietsenwinkels in bepaalde gebieden bijna failliet gingen na het uitdelen van die prijs![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan heb ik 5 mensen geappt, 3x 112 gebeld en waarschjnlijk Starbucks getwitterd, maar ik heb noway mjn koffieapp gevonden.
zwarte! zonder pitquote:
Eens. En toch kiest hij voor die jongere natuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind dit ook een no brainer hoor. Vanessa stak er met kop en schouders bovenuit.
Wij horen echt wat andersquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind dit ook een no brainer hoor. Vanessa stak er met kop en schouders bovenuit.
Guusquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Absoluut.. ik denk dat zij haar te saai vinden..quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Net als in het echte bedrijfsleven zijn 30+ al afgeschrevenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Als een dertig plusser toch geen kans maakt, moeten ze er maar gewoon een bovengrens op zetten. Dit wordt voorspelbaar en achterlijk
Idols was ook tot 28... toen werd het 35 en zaten ze te zeiken over leeftijd. Dat was bij de Idols van Nikki. Mijn naamgenoot Paulienquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Als een dertig plusser toch geen kans maakt, moeten ze er maar gewoon een bovengrens op zetten. Dit wordt voorspelbaar en achterlijk
Zou ome John dat wel goed vinden?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:03 schreef Greys het volgende:
Zou Waylon nog wel weten dat ie nog van nikki af kan?
😂quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Die blonde heeft mijn hele tapijt van de bovenverdieping op haar hoofd.
Ik schud nu hardop lachend ook al lig ikquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:03 schreef Greys het volgende:
Zou Waylon nog wel weten dat ie nog van nikki af kan?
Nooooooquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik begin een beetje boos te worden. Misschien is dit wel gewoon mijn laatste seizoen. Maar dan nu echt.
Hm. Goed punt. Al kan ik me niet voorstellen dat Waylon daarmee akkoord zou gaan.quote:
Bitch, dat zei ze.quote:
Nou ze is toch wel mooier dan Blossemquote:
nou ik mag hopen dan dat die bitches straks echt zuiverder zingenquote:
Zekerquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ze is toch wel mooier dan Blossem
jij weet gewoon de naam nog.... ik zat nog te denken in welke serie ze thuis hoorde.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ze is toch wel mooier dan Blossem
Maar blossom ziet er niet meer uit, dan is Roza nog wel leuk om te zien.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Roza doet me denken aan die serie uit de jaren 90 Blossom d8 ik
Ik heb Osjien overleefd, Piempie, maar deze leeftijdsdiscriminatie begint me echt teveel de keel uit te hangenquote:
albinoquote:
Al die leuke series vroegerquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij weet gewoon de naam nog.... ik zat nog te denken in welke serie ze thuis hoorde.
Het feit dat Nikki er nog zit vind ik veel erger.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb Osjien overleefd, Piempie, maar deze leeftijdsdiscriminatie begint me echt teveel de keel uit te hangenGelukkig ben ik dat volgend jaar oktober vast wel weer vergeten, tot ik er midden in zit en denk 'o jaaaaa'
hoe heette die vriendin van DJ in full house eigenlijk?quote:
Stevie Wonder doet leuke bijzaken daar bij The Voice.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
De styling heeft weer eens blind iets uit de kast getrokken he? Tjonge jonge
Ja.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
albino
met dat witte haar bedoel je toch?
nee die te korte rok op die dikkere benen dat ziet er leuk uit met die hele hoge laarsen...... notquote:
Ja allememagies fuck de enige dertig plusser die er wel in zit die is zeventiendehandsquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Het feit dat Nikki er nog zit vind ik veel erger.
Was ff diep graven hoorquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij weet gewoon de naam nog.... ik zat nog te denken in welke serie ze thuis hoorde.
Kimmie Gibbler. Full house ja.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe heette die vriendin van DJ in full house eigenlijk?
of was dit haar?
nee toch blossom was een losse serie toch?
Kimmy Gibblerquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe heette die vriendin van DJ in full house eigenlijk?
of was dit haar?
nee toch blossom was een losse serie toch?
de jury denkt vooruit.. Stemt een puber op een 30+ er??? Nee dus, dus eruitquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb Osjien overleefd, Piempie, maar deze leeftijdsdiscriminatie begint me echt teveel de keel uit te hangenGelukkig ben ik dat volgend jaar oktober vast wel weer vergeten, tot ik er midden in zit en denk 'o jaaaaa'
Hoe komt dat, had ze ergens last van?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja allememagies fuck de enige dertig plusser die er wel in zit die is zeventiendehands
ah jaquote:
dat weiger ik te kijken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kimmy GibblerNu ook in fuller house btw
Ik kan daar ook wel gaan werken idd.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
De styling heeft weer eens blind iets uit de kast getrokken he? Tjonge jonge
Is het land uit gezet. Naar Australië geloof ikquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe komt dat, had ze ergens last van?
Leeft Skippy nog? Dan kan ie haar in elkaar boksenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is het land uit gezet. Naar Australië geloof ik
WAT DOET NIKKI DAAR NOG DANquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de jury denkt vooruit.. Stemt een puber op een 30+ er??? Nee dus, dus eruit
die moet blijven van hogerhandquote:
Dus ze is echt een bekende van Johnquote:
omdat waylon niet meer kan stelen aangezien hij de laatste battle nu heeftquote:
Omdat Waylon de laatste battle laat doen en zelf niet mag stelenquote:
Omdat de laatste battle team Waylon is en hij dus niet meer mag stelen.quote:
hoe kom je daar nu bij? Dan kan ze wel goed acteren!quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:14 schreef Uccie het volgende:
Niki en Dilana is volgens mij een plek in de Liveshows beloofd, die zijn gevraagd mee te doen.
Misschien.... moet je het toch nog ff uitleggen. Ja. Denk het wel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:14 schreef Nizno het volgende:
he Koen weet je al waarom Nikki veilig is?
heeft geheid iets met Waylon te makenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:14 schreef Nizno het volgende:
zou je denken?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:14 schreef Pheno het volgende:
ZOu Nikki veilig zijn omdat Waylon niet meer mag stelen omdat het zijn eigen battle is?
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:14 schreef Nizno het volgende:
ja ze hebben geneuktquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft geheid iets met Waylon te maken
Och zo moeilijk is beetje acteren niet. Komquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:14 schreef PinkLow het volgende:
[..]
hoe kom je daar nu bij? Dan kan ze wel goed acteren!
Nee, denken laat ik aan een paard overquote:
verstandig. hoewel het hoofd van t paard niet groter is dan jouwe.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, denken laat ik aan een paard over
Dat denk ik. Dilana is sowieso gevraagd, want dat zei ze en van Niki denk ik ook dat ze gevraagd is.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:14 schreef PinkLow het volgende:
[..]
hoe kom je daar nu bij? Dan kan ze wel goed acteren!
Ja, een duidelijk voortrekken tov een anderquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
verstandig. hoewel het hoofd van t paard niet groter is dan jouwe.
Goedmaakseks, alles.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Je zou maar samenwonen en ruzie krijgen met Waylon.
Lekker goedmakenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Hij moet het maar bij het tandenpoetsen houden.quote:
Zijn er volgende week live?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat denk ik. Dilana is sowieso gevraagd, want dat zei ze en van Niki denk ik ook dat ze gevraagd is.
En ik zou dan alleen maar meedoen als ik soort van garantie krijg.
Prrrrrrauw.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, adliciousquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:16 schreef loezzzje het volgende:
die gast heeft een bekende kop. al een keer eerder met iets mee gedaan?
Eerst nog knock-outsquote:
Tof toch, weer een avondje netflixenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Och weer een pareltje van een NL film. Hoera.
Ik hoop dat je thuis niet die wind van voren krijgt. In bed is een leeuw leuk. Maar daarbuiten nietquote:
Dank je.quote:
Niet gezien toen. Maar ik hoop dat hij doorgaat.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:19 schreef Greys het volgende:
Jordan deed ook mee aan Jesus Christ Superdinges op tv. Dat se. Met dat kruis zeulen met BNers. Pessjun.
Ik vind hem niet kleinerend.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je thuis niet die wind van voren krijgt. In bed is een leeuw leuk. Maar daarbuiten niet
Kleinerende mannen die een bui hebben
Ik heb het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof toch, weer een avondje netflixen
Hoop het ookquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet gezien toen. Maar ik hoop dat hij doorgaat.
Zij schreeuwt teveel.
jij vindt alles van weelon goed.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem niet kleinerend.
Ik vind hem eerlijk.
Nee hier leert hij ze wat en ze hebben maar een kans.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem niet kleinerend.
Ik vind hem eerlijk.
Oh zo. Ik denk dat het een terugtrekker is bij boos. Pure gok uiteraard. #waariswaylon, weet je nogquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hier leert hij ze wat en ze hebben maar een kans.
Ik bedoelde meer - stel -. Ben wel benieuwd hoe hij thuis in een boze bui is.
Hij gaat ook door, maar ik vind hem niet zo bijzonder.quote:
heb de recorder al ingesteld idd.quote:
Scherpquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo. Ik denk dat het een terugtrekker is bij boos. Pure gok uiteraard. #waariswaylon, weet je nogToen was ie boos op Ilse. Hij verdween en smeet niet met modder.
Vond hem in de driestemmige versie met die meiden toffer.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:26 schreef ato het volgende:
[..]
Hij gaat ook door, maar ik vind hem niet zo bijzonder.
Ook misschien door zijn duffe uitstraling.
Howard Komproequote:Op vrijdag 16 december 2016 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Comproe .. is dat een vrij bekende naam of komt zij in elke show voorbij?
Howard Komproe misschien?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Comproe .. is dat een vrij bekende naam of komt zij in elke show voorbij?
nee, liever helemaal geen aandacht meer voor hem.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou je die roast dus juist awesome moeten vinden, theoretisch.
lipjes getuit, borstjes vooruit?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Hij kan Timberlake lekker doen denk ik.
Zij kan vooral uitpakken als vrouw. voordeel.
Ik moest Googlen. Zou dat het zijnquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Zie, dat hysterische wijf probeert alle aandacht weg te nemen in de voorbereiding en dan hier ff staan te shinenTeam fresh prince
yepquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:30 schreef Greys het volgende:
Waylon z'n battles zijn wel het beste steeds heb ik het idee. Of ben ik nou echt bevooroordeeld?Die lui maken echt sprongen qua vooruitgang door zijn coaching.
Zo niet, dan kun je Bing gebruikenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest Googlen. Zou dat het zijn
Hij heeft Jordan totaal niet gecoachedquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:30 schreef Greys het volgende:
Waylon z'n battles zijn wel het beste steeds heb ik het idee. Of ben ik nou echt bevooroordeeld?Die lui maken echt sprongen qua vooruitgang door zijn coaching.
Nee popje, dat is echt bevooroordeeld. Kusje....quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:30 schreef Greys het volgende:
Marcoquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke coach vind jij echt qua coaching het beste dan?
Oempa Loempa eruitquote:
ook ali heb knonne nodigquote:
Dat geluid maken ze meestal als meisjes langs lopen?quote:
Je kan er niet echt omheen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:34 schreef Greys het volgende:
Dat die Oumnia is blijven zitten. Waren ze die vergeten?
Ja, zo saaiquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:34 schreef Greys het volgende:
Ali jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat geluid maken ze meestal als meisjes langs lopen?
Ze kregen haar niet van haar plek flauwquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:34 schreef Greys het volgende:
Is de wildcardquote:
Denk dat ze die pas op de finaledag achter het gordijn weg halen.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze kregen haar niet van haar plek flauw![]()
Terug van de McDonald-cadeautjesquote:
Die was ik serieus vergeten....en fijn dat dat is!quote:
kickboksenquote:
Ik verstond ed de goeijquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Inburgeringsjongen begint tegenover Wendy over hoeren. Hoe.... toepasselijk
Ik heb er ook van genotenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die was ik serieus vergeten....en fijn dat dat is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |