Dat is mij heel vaak te laat.quote:Op zondag 18 december 2016 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben er. En ik heb geen zin om naar Match of the Day te kijken.
Leven is hierquote:
Klopt.quote:Op zondag 18 december 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja, hoe hij ook snoeihard een charge maakte op de verkeerde speler ook nog eensWat een vent is dat joh
heb heel weinig voetbal gekeken vandaagquote:Op zondag 18 december 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag zijn het allemaal flutaffiches geweest.
Die flankbezetting is sowieso dramatisch bij jullie. Vooral die linksbuiten.quote:Op zondag 18 december 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als Dolberg totaal niet in de wedstrijd zit, en met twee spitsen is de flankbezetting niet goed in orde. Ga je alles richting het centrum spelen, waar de ruimte juist niet ligt.
Ja dat is walgelijk, dat gaat weer lekker ergeren worden tegen PSVquote:Op zondag 18 december 2016 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Die flankbezetting is sowieso dramatisch bij jullie. Vooral die linksbuiten.
Alleen Feyenoord in de kroeg. Is ook wel genoeg. Morgen alleen Ajax denk ik.quote:Op zondag 18 december 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb heel weinig voetbal gekeken vandaag
Ik ook niet, dartsgod. Al verwacht ik morgen een shitload flopshows. Ach, ik schakel ook pas om 16:45 in voor Ajax.quote:Op zondag 18 december 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb heel weinig voetbal gekeken vandaag
Ik heb ook alleen Feyenoord echt serieus gekeken, en tweede helft Twente-AZ had ik aan op stream maar keek meer naar DARTS.quote:Op zondag 18 december 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen Feyenoord in de kroeg. Is ook wel genoeg. Morgen alleen Ajax denk ik.
Meer vind ik zonde van mn vrije dag
Wat een kutprogramma voor 16:45 jaquote:Op zondag 18 december 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook niet, dartsgod. Al verwacht ik morgen een shitload flopshows. Ach, ik schakel ook pas om 16:45 in voor Ajax.
Nah, heel soms als het uitkomtquote:Op zondag 18 december 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen Feyenoord echt serieus gekeken, en tweede helft Twente-AZ had ik aan op stream maar keek meer naar DARTS.
Kijk jij vaak naar het voetbal in de kroeg?
En op Ziggo Sport zenden ze handbal uitquote:Op zondag 18 december 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een kutprogramma voor 16:45 jaEn dan City - Arsenal zowat tegelijk met DE TOPPER.
Bij Feyenoord ook . Terwijl dat op zich juist een redelijk eenvoudige rol is. Man passeren en fatsoenlijke voorzet geven.quote:Op zondag 18 december 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is walgelijk, dat gaat weer lekker ergeren worden tegen PSV
Elia speelde een puike pot volgens velen. Ik vind die gast zo verschrikkelijk laatste wekenquote:Op zondag 18 december 2016 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Feyenoord ook . Terwijl dat op zich juist een redelijk eenvoudige rol is. Man passeren en fatsoenlijke voorzet geven.
Die homootjes willen constant naar binnen trekken voor eigen succes.
Is opzich wel leuk voor sommige wedstrijden, maar als ik Ajax kijk doe ik dat liever niet. Want dan raak ik geïrriteerd door al die mensen om me heen die afleiden.quote:Op zondag 18 december 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, heel soms als het uitkomtNu had ik sowieso met iemand in de stad afgesproken dus dan maar met Feyenoord aan
Of ze hebben geen spelinzicht.quote:Op zondag 18 december 2016 00:21 schreef Elan het volgende:
Die homootjes willen constant naar binnen trekken voor eigen succes.
Die worden fluitend kampioen. City speelt ook maar matig.quote:Op zondag 18 december 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hebben een vreselijk makkelijk schema. Pas op 4 januari echt weer een club van naam.
BAR-ESP ga ik wel op de stream aanzetten als het darts bezig isquote:Op zondag 18 december 2016 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En op Ziggo Sport zenden ze handbal uit.
Toch weer belangrijk met een goal en een assist. Heb alleen de 1-0 en 2-1 gezien. Die backs van Vitesse waren wel treurig.quote:Op zondag 18 december 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elia speelde een puike pot volgens velen. Ik vind die gast zo verschrikkelijk laatste weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |