Totaal kansloos.quote:Op zondag 18 december 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe hoog schat jij de kans in dat Feyenoord dit seizoen kampioen wordt?
Ik vind het voetbal van Feyenoord niet echt bijzonder, maar ze winnen dit soort potjes toch wel gemakkelijk. En Ajax en PSV zijn ook niet echt overtuigend dus ik geef Feyenoord wel 20% kans.quote:Op zondag 18 december 2016 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal kansloos.
KAE vandaag aan het werk gezien, die man knapt zo fucking veel fouten op van Nelom en consorten. Die is tot februari weg, dan zal het wel in elkaar klappen.
Kuyt maakte ook tyfusveel fouten
Toornstra op 10, Tapia op de plek van El Ahmadi en van der Heijden voor de defensiequote:Op zondag 18 december 2016 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal kansloos.
KAE vandaag aan het werk gezien, die man knapt zo fucking veel fouten op van Nelom en consorten. Die is tot februari weg, dan zal het wel in elkaar klappen.
Kuyt maakte ook tyfusveel fouten
Tapia kan er echt geen zak van.quote:Op zondag 18 december 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toornstra op 10, Tapia op de plek van El Ahmadi en van der Heijden voor de defensie
Ja zat alleen in een saai kutvak, vak O .quote:Op zondag 18 december 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je naar Kuip geweest? Lekker hoor.
Ga je vaak?
Nee, man, is echt pokke end wegquote:Op zondag 18 december 2016 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja zat alleen in een saai kutvak, vak O .
Probeer wel vaak avondwedstrijden te gaan, dan vind ik Kuip echt mooi. Ga jij nog wel eens?
Mwah, gewoon degelijke speler voor 2 potjesquote:Op zondag 18 december 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tapia kan er echt geen zak van.
Ik vind het echt niet veel, net als die Vejinovic. Die Gustafson vond ik vorig jaar nog wel een goede speler, maar die komt niet meer aan de bak hèquote:Op zondag 18 december 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, gewoon degelijke speler voor 2 potjes
Tapia kreeg vandaag ook geen speelminuten. Gio zal wel weer Vejinovic er in zetten.quote:Op zondag 18 december 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toornstra op 10, Tapia op de plek van El Ahmadi en van der Heijden voor de defensie
Ik heb dan ook echt geen goed woord over voor Gio verder, je kan net zo goed Pino van Sesamstraat voor de groep zetten. Die heeft evenveel tactisch inzichtquote:Op zondag 18 december 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet veel, net als die Vejinovic. Die Gustafson vond ik vorig jaar nog wel een goede speler, maar die komt niet meer aan de bak hè
Kun je van Bosz ook zeggen hoor, Dolberg eraf voor Cassierra terwijl je een goal moet maken FAAL.quote:Op zondag 18 december 2016 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dan ook echt geen goed woord over voor Gio verder, je kan net zo goed Pino van Sesamstraat voor de groep zetten. Die heeft evenveel tactisch inzicht
Gio heb ik echt nog nooit wat zinnigs horen zeggen voor de wedstrijdquote:Op zondag 18 december 2016 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dan ook echt geen goed woord over voor Gio verder, je kan net zo goed Pino van Sesamstraat voor de groep zetten. Die heeft evenveel tactisch inzicht
Bosz laat Ajax erg attractief spelen vind ik ivm de Boerquote:Op zondag 18 december 2016 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je van Bosz ook zeggen hoor, Dolberg eraf voor Cassierra terwijl je een goal moet maken FAAL.
Dat die Nelom al jaren bij jullie speelt tja, sommige spelers blijven altijd lang bij een club hangen.quote:Op zondag 18 december 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Kuyt voor Toornstra vandaag weerEcht hoe verzin je het
En hoe toch eens op met die Nelom man man
4-0 afgemaakt door Unitedquote:Op zondag 18 december 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gio heb ik echt nog nooit wat zinnigs horen zeggen voor de wedstrijd
"Waarom speelt Kuyt voor Toornstra"
"We hebben voor deze spelers gekozen"
Bedankt Hans.
Mensen werden helemaal gek van die Nelom in stadionnetjequote:Op zondag 18 december 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Kuyt voor Toornstra vandaag weerEcht hoe verzin je het
En hoe toch eens op met die Nelom man man
Dolberg zat gewoon niet goed in de wedstrijd, dus hij probeerde om het voetballend beter te laten op de normale manier. Beter dat dan al in de 60e minuut hoge ballen de 16 in te hengsten.quote:Op zondag 18 december 2016 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je van Bosz ook zeggen hoor, Dolberg eraf voor Cassierra terwijl je een goal moet maken FAAL.
Dat was helemaal niet mooi.quote:Op zondag 18 december 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bosz laat Ajax erg attractief spelen vind ik ivm de Boer
de Boer wisselt Milik ook even als ze 1-0 achter staan in de kampioenswedstrijd![]()
Mooi was dat
Kan ik me voorstellen ja, hoe hij ook snoeihard een charge maakte op de verkeerde speler ook nog eensquote:Op zondag 18 december 2016 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen werden helemaal gek van die Nelom in stadionnetjeging poosje op hem letten voor de grap hij loopt fucking overal waar hij niet moet zijn.
Je kan ook gewoon met 2 spitsen gaan spelen.quote:Op zondag 18 december 2016 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dolberg zat gewoon niet goed in de wedstrijd, dus hij probeerde om het voetballend beter te laten op de normale manier. Beter dat dan al in de 60e minuut hoge ballen de 16 in te hengsten.
Boszgod
Dat is wel iets wat meer trainers zeggenquote:Op zondag 18 december 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
4-0 afgemaakt door United
`Ik ben trots op deze jongens'
Niet als Dolberg totaal niet in de wedstrijd zit, en met twee spitsen is de flankbezetting niet goed in orde. Ga je alles richting het centrum spelen, waar de ruimte juist niet ligt.quote:Op zondag 18 december 2016 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon met 2 spitsen gaan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |