Ik kan je wel een geweldige tip geven.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
Ik
[..]
Polen, misschien Slovenie, hoor ik ook goeie dingen over. Of nog verder. Montenegro vind ik er ook altijd erg tof uit zien.
Die treinreis ken ik jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan je wel een geweldige tip geven.
Vlieg naar Belgrado en pak daar voor 42 euro retour de trein naar Podgorica en Bar in Montenegro. Dat is 1 van de mooiste treinroutes ter wereld. Moet je eens googelen. Je rijdt op 1 km hoogte door de bergen, over ziek hoge bruggen, echt zo gaaf. Alleen je hebt voor Montenegro een Paspoortje nodig en die heb ik helaas nog niet.
Jammer dat ik geen auto heb, die landen kan je goed roadtrippen allemaalquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:47 schreef Toto69 het volgende:
Slowakije kan ik je ook aanraden. Bratislava, dagje of 1.5 en dan trein naar Boedapest of wenen.
Ja same.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen auto heb, die landen kan je goed roadtrippen allemaal
Belangrijkste he. Gaat het daar neit goed mee dan?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja same.
maar ach treintje ook prima hoor. Duurt wat langer maar je kan gewoon pitten of zo.
Ik heb echt zo'n lijst voor 2017, is maar de vraag of het fysiek haalbaar is.
Nee man. Zo weer centimeters verder opengescheurd. Maar dat gebeurt eens in de zoveel tijd helaas. Ingecalculeerd dit dat.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Belangrijkste he. Gaat het daar neit goed mee dan?
Hertha is ook tof.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De stad is totaal niet interessant nee. Maar voor een middag voetbal, avondje eten en daarna in hotel overnachten en volgende ochtend vertrekken is het prima.
En dan? Moeten ze het hechten ofzo?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee man. Zo weer centimeters verder opengescheurd. Maar dat gebeurt eens in de zoveel tijd helaas. Ingecalculeerd dit dat.
bij jou dan?
Ben je depressief?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan? Moeten ze het hechten ofzo?
Hm ja, half half
Ene kant gaat het goed, andere kant nog erg meh. Maar ik hoop daar volgend jaar wat meer progressie mee te maken
Hoezo?quote:
Nee, hechten is nooit een optie helaas. Dus dan bloed je gewoon weer flink voor een tijd en kan je een stuk minder.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan? Moeten ze het hechten ofzo?
Hm ja, half half
Ene kant gaat het goed, andere kant nog erg meh. Maar ik hoop daar volgend jaar wat meer progressie mee te maken
quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:56 schreef Elan het volgende:
Sorry ben dronken, wilde je wat opfleuren anders haha
Hoelang duurt dat normaal dan?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, hechten is nooit een optie helaas. Dus dan bloed je gewoon weer flink voor een tijd en kan je een stuk minder.
Succes dankomt vast goed
Het is knapper om niet depressief te raken in deze wereld.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds depressief ja, maar dat gaat ook niet over gok ik, is verder ook niet erg.
Ging er meer om hoe ik er beter mee om kan gaan.
Ja snap ik man.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds depressief ja, maar dat gaat ook niet over gok ik, is verder ook niet erg.
Ging er meer om hoe ik er beter mee om kan gaan.
Kan weken duren voor het weer rustiger wordt. En rustiger nbetekent alleen minder bloed, verder blijft het kutquote:
Ben je naar Kuip geweest? Lekker hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja snap ik man.
Van parkeren bij Feyenoord raak je ook redelijk depressief wel.
Hoe hoog schat jij de kans in dat Feyenoord dit seizoen kampioen wordt?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja snap ik man.
Van parkeren bij Feyenoord raak je ook redelijk depressief wel.
Ik ben soms best jaloers op mensen die gewoon heel simpel in het leven staan, snel tevreden zijn, niet veel nodig hebben. Ook al kan ik me er soms ook aan storen ben ik er wel jaloers opquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is knapper om niet depressief te raken in deze wereld.
Dit heb ik, maar ben nog steeds depressiefquote:Op zondag 18 december 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben soms best jaloers op mensen die gewoon heel simpel in het leven staan, snel tevreden zijn, niet veel nodig hebben. Ook al kan ik me er soms ook aan storen ben ik er wel jaloers opGewoon zo zorgeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |