SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:
met jouw 56 jaar ben je dat ook best welquote:
recent nummer als 'All about the base' wordt meestal gecensureerd gedraaid op een hoop zenders. En bv ook Come Undone van Robbie Williamsquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Ik had dat met 'Shake that ass' van Tapp, even kijken of ik de goede versie kan vinden. Daar hadden ze 'ass' vervangen door iets heel stoms.
Nong Ki?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
de Thai hier is dicht, GVD, was goed voer dat
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
recent nummer als 'All about the base' wordt meestal gecensureerd gedraaid op een hoop zenders. En bv ook Come Undone van Robbie Williams
als ik Voxs was zou ik films gaan makenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
De gemiddelde piemel is volgens mij 15 centimeter. Dus Voxs
mijn nichtje van 5 vroeg waarom ze zong over "bout dat beest"quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
recent nummer als 'All about the base' wordt meestal gecensureerd gedraaid op een hoop zenders. En bv ook Come Undone van Robbie Williams
Dat is niet op fok he, hier is het gemiddeld 2,50 meter.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
De gemiddelde piemel is volgens mij 15 centimeter. Dus Voxs
ego's van 2.5 meterquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is niet op fok he, hier is het gemiddeld 2,50 meter.
yepquote:
Het was die van Molo he?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik Voxs was zou ik films gaan maken
Ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik Voxs was zou ik films gaan maken
Oja, de e-penisquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is niet op fok he, hier is het gemiddeld 2,50 meter.
ik ben ook saai kwa eten laatste tijd.quote:
Alles wat goed is gaat dood in Maassluis.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
yep
afgelopen zondag voor het laatst open...
liep wel prima, maar die Thaise vrouw vond het fysiek te zwaar worden
Nee! Klik. Duidelijk te horenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beeeeeen je bekend met het album dat The Orb samen heeft gedaan met David Gilmour?
Het is het enige album van ze wat ik hier heb. Ik zag David Gilmour en bestelde toen eigenlijk in een impuls de LP.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee! Klik. Duidelijk te horenHeerlijk muziek om bij te werken/tekenen/rommelen.
waar zit die?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, morgen maar zelf weer eens Thais maken
Dus ook shoppen bij de Thaise supermarkt dan
godver man, zo kut datquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:06 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben ook saai kwa eten laatste tijd.
of het smaakt niet door de medicatie of ik kan het niet verdragen
Daarom goede achtergrondmuziek.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is het enige album van ze wat ik hier heb. Ik zag David Gilmour en bestelde toen eigenlijk in een impuls de LP.
Het is wel chill.
Een hoop zenders? Ik dacht dat alleen Sky Radio aan die onzin deed.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou ja... in dit geval niet dood, maar stopt wel ja....quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles wat goed is gaat dood in Maassluis.
In de hel, dus redelijk bij jou in de buurtquote:
ruilen? in het winkelcentrum stuk verder een collectie van big bazaar, bakker bart en intertoys.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles wat goed is gaat dood in Maassluis.
oe, top!quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de hel, dus redelijk bij jou in de buurt
Interessante combi!quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beeeeeen je bekend met het album dat The Orb samen heeft gedaan met David Gilmour?
dat klinkt inderdaad wel erger jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:08 schreef isax het volgende:
[..]
ruilen? in het winkelcentrum stuk verder een collectie van big bazaar, bakker bart en intertoys.
90% staat leeg maar word nu dikke bios gebouwd
mja volgende week had mijn nieuwe huisarts pas tijd want moet er nu echt heenquote:
He wij hebben ook zo'n winkelcentrum. Alleen zonder de Big Bazaar en Bakker Bart. En we hebben op de een of andere manier ook een aantal kleine winkeldingen waarbij er vier winkels naast elkaar zitten. De Xenos heeft het hier ook niet lang volgehouden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:08 schreef isax het volgende:
[..]
ruilen? in het winkelcentrum stuk verder een collectie van big bazaar, bakker bart en intertoys.
90% staat leeg maar word nu dikke bios gebouwd
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
met jouw 56 jaar ben je dat ook best wel
Ah, nooit geweten, maar loop daar vaak zatquote:
Is echt alleen Thais, voor aziatisch kan je beter de markthal ingaan of die naar die boot bij de euromast.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken die straat. Toch eens kijken dan.
zit de Xenos er niet meer??quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He wij hebben ook zo'n winkelcentrum. Alleen zonder de Big Bazaar en Bakker Bart. En we hebben op de een of andere manier ook een aantal kleine winkeldingen waarbij er vier winkels naast elkaar zitten. De Xenos heeft het hier ook niet lang volgehouden.
We hebben sinds kort wel een Lidl én een Aldi. Dus we zijn big boys nu.
hehehequote:Op vrijdag 16 december 2016 21:12 schreef -Miauw- het volgende:
I'm so happy because today
I've found my friends
They're in my head
I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you
Heel gewoon als je een puber bent
je ziet er toch zeker wel 5 jaar jonger uit hoorquote:
Ga niet naar het restaurant dat erbij zit.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, nooit geweten, maar loop daar vaak zat
https://www.facebook.com/XenosNL/posts/1092567254165507quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
zit de Xenos er niet meer??
en klopt eigenlijk wel ja, jammer wel
ga ik ook onthouden, binnenkort weer eens uit eten ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga niet naar het restaurant dat erbij zit.
Wil je goed Thais eten kan je beter naar die op de Goudsesingel.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
je ziet er toch zeker wel 5 jaar jonger uit hoor![]()
ohquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/XenosNL/posts/1092567254165507
Kusjekroel, ik weet het nog wel hoorquote:
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:15 schreef Karzai het volgende:
ook een mooi nineties nummer doet me aan schoolreisje berlijn denken
ik heb zulk haar maar dan korterquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:15 schreef Karzai het volgende:
Dus eigenlijk is hij 61?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
je ziet er toch zeker wel 5 jaar jonger uit hoor![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:15 schreef Karzai het volgende:
Moet ik ook weer eens regelen dat er iemand mee wil thais eten jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
ga ik ook onthouden, binnenkort weer eens uit eten ofzo
Ik ben er welgeteld één keer geweest. Ik was op zoek naar iets specifieks en ze hadden het niet. Good times.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
oh
ik was er in juni voor het laatst, weet het nog goed, moest een flamingo pinata hebben voor ene bruiloft
voornaam deed me hier aan denken, óók de '90'squote:
subtiele meet aanvraag?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet ik ook weer eens regelen dat er iemand mee wil thais eten ja
Dat klinkt dan wel weer goedquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Nog even en hij mag met pensioen
Jij kent de 1890's nog?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:18 schreef D. het volgende:
Weinig respect voor ouderen hier
En die 90's muziek, 90's is pas net geweest
ja echt een kutwinkel datquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben er welgeteld één keer geweest. Ik was op zoek naar iets specifieks en ze hadden het niet. Good times.
Ah, de 90's, ik weet het nog goed. Mijn haar was nog niet grijs en de babyboomers hadden de economie nog niet verziekt. *zwaait met wandelstok in de lucht*quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:18 schreef D. het volgende:
Weinig respect voor ouderen hier
En die 90's muziek, 90's is pas net geweest
Als jij het graag zo lezen wil leef je uit.quote:
WANTS!quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
http://imgur.com/gallery/mHv2p
Wat een fucking baas.
pas nog een zaagmans geweest ouwequote:Op vrijdag 16 december 2016 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij het graag zo lezen wil leef je uit.
Waar komt dat gezeur over de babyboomers toch vandaanquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, de 90's, ik weet het nog goed. Mijn haar was nog niet grijs en de babyboomers hadden de economie nog niet verziekt. *zwaait met wandelstok in de lucht*
Ik durf niets meer te vragen wat dat betreft. Nog nooit zo vaak afgewezenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij het graag zo lezen wil leef je uit.
Datenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
pas nog een zaagmans geweest ouwe
maar je bent weer aan het daten?
Ik las "te chillen in mijn loopgraafquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu, zat ik lekker te chillen met mijn fonograaf
Door wie ben je afgewezen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik durf niets meer te vragen wat dat betreft. Nog nooit zo vaak afgewezen
jij slaat die fase liever over?quote:
Ik was een deserteurquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik las "te chillen in mijn loopgraaf"
Neenee, niet de VVV. Ervaar Maassluis. Het is een ervaring. In een fietsenwinkel. Naast het stort. En dan bedoel ik niet eens het grofvuil. Maar die woonwijk erachter heet in de volksmond ook 't Stort. Fancy.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
ja echt een kutwinkel dat
En een ontzettend ongelukkige plek ook, bij de grofvuil en de werf
ik snap die VVV op die plek ook niet trouwens
Ik sla het geheel gewoon over. Veel makkelijker en geen gezeik.quote:
Nee, oke, jij zou dingen wel eens wat vaker moeten overslaan, kan best goed voor je zijnquote:
Van wie eigenlijk? Wie waren er toenquote:
Vlakbij de Fooddelicious dan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
Oh foutje, die goede Thai zit niet op de Goudsesingel, maar op de Mariniersweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |