SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Bedankt voor deze bijdragequote:Op vrijdag 16 december 2016 19:54 schreef clixplicity het volgende:
http://nos.nl/artikel/363723-kale-muis-krijgt-mensenhaar.html
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:54 schreef clixplicity het volgende:
http://nos.nl/artikel/363723-kale-muis-krijgt-mensenhaar.html
wiequote:Op vrijdag 16 december 2016 20:01 schreef Molo het volgende:
Echt, iedereen wordt ouder behalve Elijah Wood man
Keanu Reeves heeft ook een schilderij op zolder dat ouder wordt in plaats van hem.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:01 schreef Molo het volgende:
Met zijn enge ogen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:01 schreef Molo het volgende:
ja idd!quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Keanu Reeves heeft ook een schilderij op zolder dat ouder wordt in plaats van hem.
The picture..quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Keanu Reeves heeft ook een schilderij op zolder dat ouder wordt in plaats van hem.
Because the tough gets goingquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:03 schreef -Miauw- het volgende:
Ik hoor sinds een tijdje een paar keer weer week 'When the going gets tough' voorbij komen op Spotify. Ik doe er niets bijzonders voor
the tough gets going!!! Oehoewoe billy oceanquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:03 schreef -Miauw- het volgende:
Ik hoor sinds een tijdje een paar keer weer week 'When the going gets tough' voorbij komen op Spotify. Ik doe er niets bijzonders voor
quote:
wat een zaadnummer datquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:03 schreef -Miauw- het volgende:
Ja, wel leukquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
the tough gets going!!! Oehoewoe billy ocean
welke films heb jij wel gezien eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel, film heb ik alleen nooit gezien
geen ideequote:Op vrijdag 16 december 2016 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
welke films heb jij wel gezien eigenlijk?
Ik heb nog geheel geen muziek geluisterd vandaagquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Die shufflefunctie is echt crap.
Ik heb niet maar 20 nummers waar die uit kan kiezen
Dit klinkt als een multiple choice met 10 antwoordmogelijkheden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
welke films heb jij wel gezien eigenlijk?
zo'n hit mijn jeugd, good flashbacksquote:
Dan zou jij het heel mooi moeten vinden toch?quote:
ik zet gewoon dat ene nummer op, op repeatquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha jij gaat mijn Valthermondplaylist zó niet leuk vinden
quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb nog geheel geen muziek geluisterd vandaag
Ga eens wat aan je opvoeding doen manquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel, film heb ik alleen nooit gezien
ik gokte op 4 ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit klinkt als een multiple choice met 10 antwoordmogelijkheden.
ik val eigenlijk op zaadloze mannenquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou jij het heel mooi moeten vinden toch?
Jaaaaquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo'n hit mijn jeugd, good flashbacks
waaromquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens wat aan je opvoeding doen man
hebbie nog aflaatbriefjes in de aanbieding?quote:
algemene opvoeding, je hebt kinderen, die moeten dat ook wetenquote:
Beetje aansluiten bij de tegenwoordig tijd enzo?quote:
Electric Six kan ik ook waarderen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zet gewoon dat ene nummer op, op repeat
Boombox mee dit dat
Oh, in TRD luisterden we vooral deze heel vaak
Die hebben voor jou echt geen enkel nut meer. Ik stuur jou direct door naar mijn evil twin.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
hebbie nog aflaatbriefjes in de aanbieding?
Dat boek moet ik nog wel lezen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]
algemene opvoeding, je hebt kinderen, die moeten dat ook weten
https://nl.wikipedia.org/wiki/Het_portret_van_Dorian_Gray
Ondanks Bill Murray, vond ik 'm niet zo.quote:
Fijn ditquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Electric Six kan ik ook waarderen.
Just what I likequote:Op vrijdag 16 december 2016 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hebben voor jou echt geen enkel nut meer. Ik stuur jou direct door naar mijn evil twin.
waarom zou ik nog meer gaan doen waar ik geen behoefte aan heb?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje aansluiten bij de tegenwoordig tijd enzo?
Pas in de 3e klas geloof ik.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]
algemene opvoeding, je hebt kinderen, die moeten dat ook weten
https://nl.wikipedia.org/wiki/Het_portret_van_Dorian_Gray
Bill isquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ondanks Bill Murray, vond ik 'm niet zo.
Ik zit ineens in de jaren 80, muzikaal gezien. Gloria Estefan
Ik kan begrijpen dat je het nog niet gelezen hebt, het is nog maar net uit.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat boek moet ik nog wel lezen.
Living on free food ticketsquote:
hoeeeee kun je nou films en series echt niet leuk vinden, ik snap daar serieus niets vanquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom zou ik nog meer gaan doen waar ik geen behoefte aan heb?
Je werkt toch ook?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom zou ik nog meer gaan doen waar ik geen behoefte aan heb?
Er zijn wel meer boeken die al oud zijn en ik nog niet gelezen heb zeg.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat je het nog niet gelezen hebt, het is nog maar net uit.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat je het nog niet gelezen hebt, het is nog maar net uit.
Paul Young wilde ik klappenquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
Living on free food tickets
Water in the milk from a hole in the roof
Where the rain came through
What can you do?
Tears from your little sister crying
Because she doesn't have a dress without a patch for the party to go
young paul eigelijkquote:
Ja maar jij bent ook wel een bijzonder gevalquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het nooit op school gehad.
af en toe vind ik een filmpje echt wel leuk, maar ik ben gewoon niet zo'n verslaafde als de meesten hierquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
hoeeeee kun je nou films en series echt niet leuk vinden, ik snap daar serieus niets van
quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
ik val eigenlijk op, zaadloze mannen
Hoezo kan dat niet dan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
hoeeeee kun je nou films en series echt niet leuk vinden, ik snap daar serieus niets van
wanneer en welke heb je voor het laatst gezien dan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
af en toe vind ik een filmpje echt wel leuk, maar ik ben gewoon niet zo'n verslaafde als de meesten hier
gvd, ik moet meer nadenken voor ik post geloof ikquote:
in het algemeenquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo kan dat niet dan?
Neem gtst, dat is toch ook pure aids.
Broertje van Apollonia Six?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Electric Six kan ik ook waarderen.
In het algemeen zijn soaps pure aids,quote:
weet ik veel. Het boeit me zelfs niet genoeg om te onthoudenquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:16 schreef Molo het volgende:
[..]
wanneer en welke heb je voor het laatst gezien dan?
Marc my words:quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In het algemeen zijn soaps pure aids,
zoiets?
I wanna sex you upquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:17 schreef -Miauw- het volgende:
Ook mijn jeugd![]()
Come inside, take off your coat, I'll make you feel at home.
Now let's pour a glass of wine 'cause now we're all alone.
I've been waiting all night so just let me hold you close to me,
'Cause I've been dyin' for you girl and make love to me.
Dit is liefquote:
Op sommige scholen wordt het verhaal verteld onder de naam 'Sinterklaas'quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het nooit op school gehad.
ik kom weleens bij mensen die echt nul boeken hebben en echt alleen maar Linda de Mol achtige aids kijken (had ik het vanmiddag toevallig met H. over), ik snap dat gewoon niet. Er is zoveel moois en leuks en en enquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is lief
Kan Koen prima begrijpen als hij hele series niet leuk vindt. Waarom zou dat wel moeten.
Alleen Lotr en the hobbit moet hij nog kijken. Maar dat kwartje gaat echt nog vallen.
The Hobbit vond ik zo slechtquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is lief
Kan Koen prima begrijpen als hij hele series niet leuk vindt. Waarom zou dat wel moeten.
Alleen Lotr en the hobbit moet hij nog kijken. Maar dat kwartje gaat echt nog vallen.
Zeker daar waar jij werkt zal je die heel regelmatig tegenkomen ja. Je mag al blij zijn als ze kunnen lezen daar.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
ik kom weleens bij mensen die echt nul boeken hebben en echt alleen maar Linda de Mol achtige aids kijken (had ik het vanmiddag toevallig met H. over), ik snap dat gewoon niet. Er is zoveel moois en leuks en en en
op mijn werk zou je geen outcast zijnquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:20 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben hier echt een outcast lijkt wel dat ik weinig met films en series heb
Ik heb ook vaak niet zo'n geduld met filmsquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:20 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben hier echt een outcast lijkt wel dat ik weinig met films en series heb
Ik onthoud nooit songteksten, luister er ook nooit naar.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:17 schreef -Miauw- het volgende:
Ook mijn jeugd![]()
Come inside, take off your coat, I'll make you feel at home.
Now let's pour a glass of wine 'cause now we're all alone.
I've been waiting all night so just let me hold you close to me,
'Cause I've been dyin' for you girl and make love to me.
vingers afgelikt nadat je in de tram een stoel had vastgehouden?quote:
Welke van de 3?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
The Hobbit vond ik zo slecht![]()
Ik ben in slaap gevallen.
Heb je The Lobster al gezien?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak niet zo'n geduld met films![]()
Tenzij erg goede
Heb niet in tram gezeten vandaag.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
vingers afgelikt nadat je in de tram een stoel had vastgehouden?
gelukkig niet mijn doelgroep, die kanslozen schuif ik door naar eldersquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker daar waar jij werkt zal je die heel regelmatig tegenkomen ja. Je mag al blij zijn als ze kunnen lezen daar.
I'm too sexy,quote:
Niet? Ik luister altijd naar teksten, zoek ze ook op om nog eens na te lezen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:21 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik onthoud nooit songteksten, luister er ook nooit naar.
De instrumenten wel daarentegen.
Ik heb nooit een idee waar een nummer over gaat.
De Hobbit slecht? En Sauron en Saruman dan? Die vond je zeker goed? Raar...quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
The Hobbit vond ik zo slecht![]()
Ik ben in slaap gevallen.
quote:
Hangt er vanaf. Muziek hoor ik alleen de globale dingen. Teksten luister ik redelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:21 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik onthoud nooit songteksten, luister er ook nooit naar.
De instrumenten wel daarentegen.
Ik heb nooit een idee waar een nummer over gaat.
een Netflix abonnement is ook totaal niet besteed aan mij.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak niet zo'n geduld met films![]()
Tenzij erg goede
De laatste heb ik niet gezien.quote:
gisteren dan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb niet in tram gezeten vandaag.
90'squote:Op vrijdag 16 december 2016 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
I'm too sexy,
hockeyfeestenmuziek.
Met nog ene paar oude nummers
woensdagquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
gisteren dan?
* Molo zoekt de incubatietijd van bacillaire dysenterie op
Dan is dit je kans, deel 3 is NU op tv. Begint over 4 minuten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De laatste heb ik niet gezien.
Bij de eerste viel ik na een uur in slaap in de bioscoop en bij de tweede lag ik na een half uur gestrekt op de bank.
Hoezo raar.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:23 schreef clixplicity het volgende:
[..]
De Hobbit slecht? En Sauron en Saruman dan? Die vond je zeker goed? Raar...
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Oh en dan ook The army of lovers - I crucify
Dan houd ik nu ook mijn mond, straks ga je er te veel van verwachtenquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Oh en dan ook The army of lovers - I crucify
Poing was episch!quote:
Neen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is dit je kans, deel 3 is NU op tv. Begint over 4 minuten.
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
en die tranny-looking-chick heeft gewoon de koning van Zweden afgebatst he
Ooit 48 uur achter elkaar poing gehoord. Daarna was ik er wel even klaar meequote:Op vrijdag 16 december 2016 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Poing was episch!
laatst nog een stagiair mee gek gemaakt![]()
![]()
Je moet die clip ook zienquote:
Dat opeens weer heel snel voorbij is bij het 5de leger.quote:
je rectale afvalstorting welquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zo'n vaart zal het niet lopen
Tweede keer al deze week dat ik deze mag citeren:quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Poing was episch!
laatst nog een stagiair mee gek gemaakt![]()
![]()
die hebben een verhoudign gehad. Zou zo maar een Fok-intrige kunnen zijn datquote:
phehehehe, heerlijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ooit 48 uur achter elkaar poing gehoord. Daarna was ik er wel even klaar mee
Nu is het prima om mensen gek mee te maken
Het meisje met de rode schoenen.quote:
Ofuhquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het meisje met de rode schoenen.
Oh de hele top 40 van toen komt voorbij.
Gordon, Kon ik maar even bij je zijn
quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:33 schreef Molo het volgende:
[..]
die hebben een verhoudign gehad. Zou zo maar een Fok-intrige kunnen zijn dat
Bestaat die nog?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Tijd om die doebiedingeslijst eens bij te werken
Ik vond de versie van Keesje stukken beter!quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het meisje met de rode schoenen.
Oh de hele top 40 van toen komt voorbij.
Gordon, Kon ik maar even bij je zijn
Wel op zo'n Wikipedia-achtige paginaquote:
bereidt???quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:32 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Tweede keer al deze week dat ik deze mag citeren:
"Luister mensen, ik hou van muziek.
Daar gaat het niet om, laat daar geen misverstand over bestaan.
Maar ik hou van mooie muziek.
Met gevoel gespeeld, door musici die hun instrument meester zijn EN bereidt zijn daar moeite voor te doen.
Daar hou ik van."
Oh wat waren we verontwaardigd en daarna dubbelopquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:35 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik vond de versie van Keesje stukken beter!
Link?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel op zo'n Wikipedia-achtige paginaMaar staan veel oudgedienden op.
Je hád er op kunnen staan als je kat niet was gaan kotsenquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel op zo'n Wikipedia-achtige paginaMaar staan veel oudgedienden op.
LOLZquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Tijd om die doebiedingeslijst eens bij te werken
ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hád er op kunnen staan als je kat niet was gaan kotsen
Paul de Leeuw toen ie nog enigsinds leuk wasquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:35 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik vond de versie van Keesje stukken beter!
ja een seconde of 20 kende ik het welquote:
Ik citeer zonder spellingcontrole! Ik weet natuurlijk best dat het bereden moet zijn.quote:
dan is het goedquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:38 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik citeer zonder spellingcontrole! Ik weet natuurlijk best dat het bereden moet zijn.
quote:
Ik geloof dat de term "speciaal" van toepassing is.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook wel een bijzonder geval
Ik probeer Molo in Valthermond wel te grijpenquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hád er op kunnen staan als je kat niet was gaan kotsen
Bijzonderquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik geloof dat de term "speciaal" van toepassing is.
ik doe wel weer geen onderbroek aan dan, neem jij dan de Gloup mee?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik probeer Molo in Valthermond wel te grijpen
draag jij dan wel eens onderbroeken?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
ik doe wel weer geen onderbroek aan dan, neem jij dan de Gloup mee?
bezuinigingen he, dus meestal nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
draag jij dan wel eens onderbroeken?
ik kom ook wel bij de mensen over de vloer, dan is het ook makkelijkerquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker makkelijk ook achter het station toch?
zo fout dat het goed isquote:
Si siquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
ik doe wel weer geen onderbroek aan dan, neem jij dan de Gloup mee?
ik ken het wel, maar ben er nét even iets te jong voor geloof ikquote:
je kan het fout noemen maar je geniet er toch vanquote:
Ja dat scheelt net een paar jaar idd.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ken het wel, maar ben er nét even iets te jong voor geloof ik
2x?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
Maar ook :
En
Ik hoor nu 3 nummer door elkaar
quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
Maar ook :
En
Ik hoor nu 3 nummer door elkaar
damn, ik ben weer in 1991, op vakantie op Mallorcaquote:
en duur, wel mooiquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:48 schreef isax het volgende:
zit kleden te kijken
is maar goed dat ik weet wat ik mooi vind.
wat een aanbod
Afblijven jij!quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik probeer Molo in Valthermond wel te grijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Vreselijk. Alles van Enigma.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Afblijven jij!Zit je The Hobbit te kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
jaquote:
[..]
Afblijven jij!De slag om Molo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
[..]
Afblijven jij!jij moet hamburgers maken meneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ach, je kúnt het er voor vragen natuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:50 schreef isax het volgende:
[..]
ja
https://www.rozenkelim.nl(...)x-270cm/category/47/
5000 euro voor een kleed met extreme gebruikssporen vind ik dan wel weer apart
Dat zouden we toch samen doen?quote:
Het lijkt wel of Ienie op dat bord ligt!quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb jij die kebab tent op de dappermarkt al uitgetest?
voor als je je emo avondje weer eens hebt?quote:
hahahah ik zag het ook!quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:51 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Ienie op dat bord ligt!
quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
Deze mocht niet gedraaid worden op de schooldisco![]()
En Let's get sexual ook niet
Welke?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb jij die kebab tent op de dappermarkt al uitgetest?
Ja, en flippenquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat zouden we toch samen doen?
Samen kneden en samen ze bruin bakken?
ah tenminste niet de gecensureerde versiequote:Op vrijdag 16 december 2016 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
Deze mocht niet gedraaid worden op de schooldisco![]()
En Let's get sexual ook niet
quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:51 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Ienie op dat bord ligt!
aan de andere kant in west maar die tent schijnt het beste te zijn jij woont toch in oost?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Welke?![]()
Ik kom er niet zo heel vaak, maar als ik daar ben, ga ik meestal naar die Thai![]()
In welke buurt woon jij?
Flippen? Niet in de grill of zo? Dat scheelt een hoop gedoe toch?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, en flippen
Hot buns dit dat alles
Echt. Geen idee hoe een piemel eruit zietquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
gewoon meezingen dit ook op die leeftijd he
ik mis thai bird.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Welke?![]()
Ik kom er niet zo heel vaak, maar als ik daar ben, ga ik meestal naar die Thai![]()
In welke buurt woon jij?
Heerlijk tijdens het studeren voor op de achtergrondquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
voor als je je emo avondje weer eens hebt?
grill? nee joh, hamburgers moeten gewoon in een koekenpan, droog, net zoals je mij het liefste hebt toch?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Flippen? Niet in de grill of zo? Dat scheelt een hoop gedoe toch?
Ja kloptquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
aan de andere kant in west maar die tent schijnt het beste te zijn jij woont toch in oost?
Phehehequote:Op vrijdag 16 december 2016 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt. Geen idee hoe een piemel eruit ziet
de Thai hier is dicht, GVD, was goed voer datquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:54 schreef isax het volgende:
[..]
ik mis thai bird.
leven zorgde goed voor me toen dat 2 meter lopen was.
Ja!quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:54 schreef Koen66 het volgende:
ik heb altijd zo de pest gehad aan nummers waarin teksten weggepiept werden
Ja goede tent wel!quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:54 schreef isax het volgende:
[..]
ik mis thai bird.
leven zorgde goed voor me toen dat 2 meter lopen was.
Molo laat je die van haar/hem wel even zienquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt. Geen idee hoe een piemel eruit ziet
wij hebben geen eens een thaiquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
de Thai hier is dicht, GVD, was goed voer dat
ik ga daar heel agressief van worden dan geloof ikquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heerlijk tijdens het studeren voor op de achtergrond
niet alleen zienquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Molo laat je die van haar/hem wel even zien
preuts gedoe als standaard woorden als SHIT al een probleem zijn.quote:
dat vind ik dan weer het minste gerechtquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:58 schreef isax het volgende:
[..]
wij hebben geen eens een thai
pad thai is denk ik niet eens in eindhoven te vinden.
Alleen daarvan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ga daar heel agressief van worden dan geloof ik
net als de ontspanningsmuziek van Ad Visser
Ik houd van je enkel al om die kip cashewquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer het minste gerecht
kip cashew en ossenhaas basilicum
zal best lekker zijn maar je weets, geen kippies in deze buikquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer het minste gerecht
kip cashew en ossenhaas basilicum
Nehquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen daarvan?
Die bagger van Ad Visser is dan weer eng.
Uh jawel, er zit wel degelijk een goede Thai in Eindhovenquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:58 schreef isax het volgende:
[..]
wij hebben geen eens een thai
pad thai is denk ik niet eens in eindhoven te vinden.
Ja toen hè, toen ik een jaar of 14 wasquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Molo laat je die van haar/hem wel even zien
quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik houd van je enkel al om die kip cashew
ze hebebn toch ook vega shizzle wel?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:59 schreef isax het volgende:
[..]
zal best lekker zijn maar je weets, geen kippies in deze buik
Ze stapt wel even in haar rode telefooncel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja toen hè, toen ik een jaar of 14 was
Hij is wat groot jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:00 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Jemig, om bang van te worden!
Oh echt?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
preuts gedoe als standaard woorden als SHIT al een probleem zijn.
Van Amerikaanse en Engelse zenders was ik het gewend, maar er zijn zelfs nu nog NL stations die het doen
quote:
pad thai was mijn go to dingetjequote:Op vrijdag 16 december 2016 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
ze hebebn toch ook vega shizzle wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |