Stijn heeft tijdens zijn modperiode meer posts van zichzelf verwijderd dan van Sunri5e.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat toch niet weer je eigen posts verwijderen?
Laten we de GROOT STERK FYSIEK ZWART ERVARING GOGME discussie buiten DRT houdenquote:
Da's eerder onkunde dan dom me dunktquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat hij hem in de D20 mikte en daardoor 12 over liet
Die gast heeft denk ik WK-stress. Vorig jaar ging hij ook gigantisch hard af tegen Andrew fucking Gilding.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gvd normaal doen stijn. Hij tackled je hoor.
Doen er negers mee aan dit WK?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we de GROOT STERK FYSIEK ZWART ERVARING GOGME discussie buiten DRT houden
Elke speler is met meer fysiek sterker, sneller en wendbaarder. Zijn gewoon de feiten.quote:
Volgende potjequote:Op vrijdag 16 december 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doen er negers mee aan dit WK?
Gilding is wel een betere speler dan Price, althans heeft al veel meer laten zien dus dat is neit gek. Gilding tegen MvG UK Open koekoek genotquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gast heeft denk ik WK-stress. Vorig jaar ging hij ook gigantisch hard af tegen Andrew fucking Gilding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |