Laten we de GROOT STERK FYSIEK ZWART ERVARING GOGME discussie buiten DRT houdenquote:
Da's eerder onkunde dan dom me dunktquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat hij hem in de D20 mikte en daardoor 12 over liet
Die gast heeft denk ik WK-stress. Vorig jaar ging hij ook gigantisch hard af tegen Andrew fucking Gilding.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gvd normaal doen stijn. Hij tackled je hoor.
Doen er negers mee aan dit WK?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we de GROOT STERK FYSIEK ZWART ERVARING GOGME discussie buiten DRT houden
Elke speler is met meer fysiek sterker, sneller en wendbaarder. Zijn gewoon de feiten.quote:
Volgende potjequote:Op vrijdag 16 december 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doen er negers mee aan dit WK?
Gilding is wel een betere speler dan Price, althans heeft al veel meer laten zien dus dat is neit gek. Gilding tegen MvG UK Open koekoek genotquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gast heeft denk ik WK-stress. Vorig jaar ging hij ook gigantisch hard af tegen Andrew fucking Gilding.
Gilding heeft een vreselijk slecht jaar gehad en mag van geluk spreken dat hij op het WK staat.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gilding is wel een betere speler dan Price, althans heeft al veel meer laten zien dus dat is neit gek. Gilding tegen MvG UK Open koekoek genot
Beetje Obama welquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een echte zwarte hoop ik, en niet een Obama-tintje.
Dat was echt absurd jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gast heeft denk ik WK-stress. Vorig jaar ging hij ook gigantisch hard af tegen Andrew fucking Gilding.
Klopt maar over het algemeen wel beter dan Price hoor. Althans op tv dan he.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gilding heeft een vreselijk slecht jaar gehad en mag van geluk spreken dat hij op het WK staat.
Ik zie Gilding alleen nooit meer op tv verschijnenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt maar over het algemeen wel beter dan Price hoor. Althans op tv dan he.
Ik zou graag een Afrika Cup van het darts zien.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje Obama wel
Paar jaar geleden had je Arendse nog, dat was wel echt zwart
Laat dat in godesnaam zo blijven.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie Gilding alleen nooit meer op tv verschijnen
haha vast nou koekoek genotquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
Tagliano zou wel een keer met Gilding willen tongzoenen denk ik
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Laat dat in godesnaam zo blijven.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou graag een Afrika Cup van het darts zien.
Ah, dus daarom heet hij Goldfinger.quote:
Goldfinger ook echt. Zijn vingertjes ruiken heel fris denk ikquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gok dat je jaloers bent op zijn gebit.
Wat fout, dit.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goldfinger ook echt. Zijn vingertjes ruiken heel fris denk ik
Meer of minder dan Denis Ovens? Place your bets!quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:31 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel kinderen zou Gilding al hebben verkracht?
Neeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 16 december 2016 21:31 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel kinderen zou Gilding al hebben verkracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |